Britská Ultima zvažuje zastoupení ve střední Evropě, Česko má šanci

Dle zdroje blízkého výrobci supersportovních vozů Ultima zvažuje tento britský výrobce oficiální uvedení své značky na našem trhu s tím, že by v České republice mohlo vzniknout zastoupení pro střední a východní Evropu. Ultima je známá výrobou "stavebnicového supersportu" doslova za pár peněz. Výrobce nabízí verze svého vozu o výkonech 257 kW (350 k) až 503 kW (685 k) a i díky jejich hmotnosti pod 1000 kg zvládá vůz v nejsilnější verzi sprint na stovku za 2,8 s a na stošedesát pak za 9,8 s. Maximální rychlost se pohybuje nad hranicí 290 km/h. Ultima je dlouhá přes čtyři metry, na šířku pak měří 1 850 mm a na výšku pouhých 1 070 mm. Rozvor činí 2 560 mm. Ultima také nabízí verzi GTR, což je vrcholná verze, která zvládne známy test 0-160-0 pod 10 sekund. Ultimu je možno zakoupit jako stavebnici, kdy jsou zákazníkovi dodány díly s návodem a ten si ji pak sám složí nebo může využít služeb společnosti a nechat si vůz postavit. Pod kapotou pak burácí osmiválec z produkce Chevroletu. Cena Ultimy se dle verze a toho, zda si auto sami poskládáte, nebo necháte poskládat pohybuje zhruba od 2,5 mil. Kč. To je vzhledem k dynamickým parametrům vozu zcela unikátní cena.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ultima Can Am

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků