Britská řidička propadla v autoškole. Už po sto desáté

Britská řidička propadla v autoškole. Už po sto desáté

Položme si ruku na srdce – kdo z nás by se po více než deseti letech praxe v řízení motorových vozidel přeci jen trochu neošíval, když by musel znovu do autoškoly. Nervozita tu je vždycky, protože pokazit se dá cokoli.

Jenže jedna osmadvacetiletá britská uchazečka o řidičský průkaz, o které informoval britský deník Daily Mail, se stále nemůže propít až na dno svého kalichu hořkosti. U zkoušek propadla po sto desáté, což ji krom nervů stálo také již 3410 liber, tedy asi 118 500 korun podle dnešního kurzu.

Na dvě kola bez autoškoly. Bude více mrtvých?  

Na dvě kola bez autoškoly. Bude více mrtvých?  

Smutné na tom je, že pokud se někdy této rekordmance povede test z teorie udělat, čeká ji ještě praktická zkouška v provozu a ta stojí minimálně 62 liber (2155 korun). Britský rekord je prý 37 propadnutí pro jednoho čtyřicetiletého pána. No, uvidíme, jestli se o této smolařce ještě někdy dočteme. Každopádně bychom ji nechtěli potkat v provozu.

Pamatujete na své zážitky z autoškoly? Také vás nechali několikrát propadnout? Napište svůj příběh do komentářů pod tímto článkem.

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

dnes | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků