Buď ten článek psal nějaký novinář amatér, nebo si nechtěně nezjistil všechny informace, nebo se jánevímco stalo, ale nechápu, proč ten článek zní, jako kdyby Land Rover opravdu vyhrál se vším všudy, jak bychom vítězství v soudním sporu chápali my tady v ČR, ale fakt je ten, že ANO, soudní spor Evoque versus X7 britové vyhráli a Landwind dostal zákaz jej dál vyrábět, ale v okamžiku soudního výroku byl již X7 po faceliftu a na ten se soudní výrok nevztahoval, takže jej Landwind (ten nový) vesele vyráběl dál.Takže Land Rover vyhrál, ale nic se nezměnilo - a to článek neříká :-(
Soudce asi špatně vidí. Jinak spor Indie kontra Čína.
Nekolik let trvajici ssoudni spor a v poradku? :-)
Britský koncern? Indický, pane takzvaný redaktore....
Tak jako jsou napr. Lambo nebo Skoda nemecke? ;-)
Lambo ani Skoda ne, koncern Volkswagen AG ano. V článku je řeč o koncernu. A ten je indický.
Jaguar Land Rover Ltd. je BRITSKA dcerinna indicke Tata.
Nikoliv, JLR je britský koncern (o tom je v článku řeč), indický koncern je Tata,
Blbost, firma založená v UK, vyvíjející a vyrábějící převážně v UK je prostě britská automobilka. Jestli jí vlastní Tataři, Číňani nebo Indiáni na tom nic nemění. Když si Eskymáci kupí a budou vlastnit Český Krumlov, tak to pořád bude Český Krumlov, české město, český hrad a zámek.
Zrovna ten Krumlov není dobrý příměr, Český se jmenuje krátkou dobu a to ještě s přerušením 2 světovou, vlastnili ho němci, žili v něm převážně němci
No a? Pořád je to české město.
Podle čeho to jako takhle určujete, když je to firma sídlící v Británii ?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.