Britové upozorňují na další způsob, jak snižovat produkci CO₂ v dopravě

9 komentářů

ACE
30. ledna • 16:15

Až taky někoho napadne kolik vyrobí SUV proti normálním vozidlům. Jo teď je to móda, ale to je časovaná bomba. Stačí aby se "někomu" přestaly hodit a rozjede se hravě podobná štvanice jak na dýzly.

mpolan
30. ledna • 19:41

Ten rozdíl je dost malý, třeba u aut nižší střední třídy okolo 10 g/km. Není těžké si to zjistit. Vezmi prostorově porovnatelná auta (třeba Mégane-Scénic-Kadjar nebo Golf variant-Touran-Tiguan), stejný motor a máš to hned...

Kenny
2. února • 1:32

Stejně se pořádně nezohledňuje proč se jezdí. Spousta lidí má supermarket třeba 500m a jdou pro 1-2 věci. Samozřejmě autem. Jedou do práce když autem podél tramvajových kolejí, dívají se z okýnka do okýnka. To nic, vůbec nic. Ale velké běda, jak to nemá start stop nebo jinou řádoby eko vylomeninu. Já jezdím autem ročně jen asi 4.000 km (jo haha) přesto že mám zánovní a spíš dražší. Většina toho je, že se chci jen projet. Všechno potřebné si vyřídím po městě daleko rychlejší mhd nebo online. Kdo jezdí 20tkm pro svou osobní potřebu, tak se domnívám, že asi něco není v pořádku.Přitom takovýh lidí je víc jak hodně. Tím se nejvíc ušetří. Ne že ujede o 200m navíc pro zaparkování. Stejně tak je problém ten, že je parkovacích míst nedostatek. Že jsou většinou schválně malá ani nemluvím.

ACE
30. ledna • 20:59

Co je moc nebo málo v době kdy, máš start-stop, eko. pneu atd. Těch zhruba 10procent (samozřejmě o stejně vyšší spotřeba)při srovnatelném prostoru, horších jizdních vlastnostech, vyšší ceně atd. Proč a na co? Jednou to dojde a jak se toho chytnou pude to zase do extremu.

Fic
30. ledna • 15:46

Kolik se toho spálí při dodržování dementní administrativy okolo tzv."ekologie" a státních aparátů obecně ? Už někdo tu haldu uhlíkový stopy spočetl? Kam se hrabe parking a starý auta....

Zelí
30. ledna • 13:44

Britové po vystoupení z protektorátu můřou mít všechny direktivy o co2 na háku.

Aladin
30. ledna • 14:21

Nemůžou. Páč se zavázali ke klimatické dohodě. A k té se zavázali, ze stejného důvodu jako ostatní, tj. podpora růstu hdp přes vývoj a inovace do moderních technologií.

mpolan
30. ledna • 19:35

Ale klimatická dohoda neříká nic o tom, že musí snížit emise v dopravě o XY %, jako to nařídila EU. Pokud najdou jiná řešení, mohou dopravu nechat bez omezení. Jiná věc je, že jim to k lepším autům či motorům nepomůže, stejně nejvíce kupují to, co se vyrábí a prodává v EU.

bzzz
31. ledna • 7:25

Drive nebo pozdeji jim dopravu nahodi samotni Britove. Bohuzel realny svet funguje od extremu do extremu. Lide se nechteji/neumi dohodnout. Napr. u nas jezdi flotila vykuchanych sazometu a nikdo s tim nic nedela + nijak zvlast chytre se neresi doprava/infrastruktura obecne. Opacnym extremem jsou skokove upravy limitu emisi, elektro hysterie, cachry v laboratorich pri merenich atp. Selsky rozum a elementarni ohleduplnost jako by byli vzacnejsi nez safran.

Doporučujeme

Články odjinud