Britové upozorňují na další způsob, jak snižovat produkci CO₂ v dopravě

Zelí  |  30. 01. 2019 13:44

Britové po vystoupení z protektorátu můřou mít všechny direktivy o co2 na háku.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  30. 01. 2019 14:21

Nemůžou. Páč se zavázali ke klimatické dohodě. A k té se zavázali, ze stejného důvodu jako ostatní, tj. podpora růstu hdp přes vývoj a inovace do moderních technologií.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 01. 2019 19:35

Ale klimatická dohoda neříká nic o tom, že musí snížit emise v dopravě o XY %, jako to nařídila EU. Pokud najdou jiná řešení, mohou dopravu nechat bez omezení. Jiná věc je, že jim to k lepším autům či motorům nepomůže, stejně nejvíce kupují to, co se vyrábí a prodává v EU.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  31. 01. 2019 07:25

Drive nebo pozdeji jim dopravu nahodi samotni Britove. Bohuzel realny svet funguje od extremu do extremu. Lide se nechteji/neumi dohodnout. Napr. u nas jezdi flotila vykuchanych sazometu a nikdo s tim nic nedela + nijak zvlast chytre se neresi doprava/infrastruktura obecne. Opacnym extremem jsou skokove upravy limitu emisi, elektro hysterie, cachry v laboratorich pri merenich atp. Selsky rozum a elementarni ohleduplnost jako by byli vzacnejsi nez safran.

Odpovědět  |   | 
Fic  |  30. 01. 2019 15:46

Kolik se toho spálí při dodržování dementní administrativy okolo tzv."ekologie" a státních aparátů obecně ? Už někdo tu haldu uhlíkový stopy spočetl? Kam se hrabe parking a starý auta....

Odpovědět  |   | 
ACE  |  30. 01. 2019 16:15

Až taky někoho napadne kolik vyrobí SUV proti normálním vozidlům. Jo teď je to móda, ale to je časovaná bomba. Stačí aby se "někomu" přestaly hodit a rozjede se hravě podobná štvanice jak na dýzly.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 01. 2019 19:41

Ten rozdíl je dost malý, třeba u aut nižší střední třídy okolo 10 g/km. Není těžké si to zjistit. Vezmi prostorově porovnatelná auta (třeba Mégane-Scénic-Kadjar nebo Golf variant-Touran-Tiguan), stejný motor a máš to hned...

Odpovědět  |   | 
ACE  |  30. 01. 2019 20:59

Co je moc nebo málo v době kdy, máš start-stop, eko. pneu atd. Těch zhruba 10procent (samozřejmě o stejně vyšší spotřeba)při srovnatelném prostoru, horších jizdních vlastnostech, vyšší ceně atd. Proč a na co? Jednou to dojde a jak se toho chytnou pude to zase do extremu.

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  02. 02. 2019 01:32

Stejně se pořádně nezohledňuje proč se jezdí. Spousta lidí má supermarket třeba 500m a jdou pro 1-2 věci. Samozřejmě autem. Jedou do práce když autem podél tramvajových kolejí, dívají se z okýnka do okýnka. To nic, vůbec nic. Ale velké běda, jak to nemá start stop nebo jinou řádoby eko vylomeninu. Já jezdím autem ročně jen asi 4.000 km (jo haha) přesto že mám zánovní a spíš dražší. Většina toho je, že se chci jen projet. Všechno potřebné si vyřídím po městě daleko rychlejší mhd nebo online. Kdo jezdí 20tkm pro svou osobní potřebu, tak se domnívám, že asi něco není v pořádku.Přitom takovýh lidí je víc jak hodně. Tím se nejvíc ušetří. Ne že ujede o 200m navíc pro zaparkování. Stejně tak je problém ten, že je parkovacích míst nedostatek. Že jsou většinou schválně malá ani nemluvím.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

včera | Vladimír Kadera | 66 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 82 příspěvků
TEST Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT: Když chcete prostě jen auto

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Hyundai se v segmentu B rozhodně nemá za co stydět. Nabízí dobře vybavený model se spoustou zajímavých funkcí. Má ale něco navíc?

7.  2.  2019 | David Rusol | 97 příspěvků

Nejčtenější články

Znáte Lady s motorem Wankel? Byly primárně pro sovětskou tajnou službu

Znáte Lady s motorem Wankel? Byly primárně …

Ruské žigulíky si pamatujeme jako svižnější alternativy k domácím škodovkám, v bývalém Sovětském svazu se však vyráběly pro potřeby ministerstva vnitra i rychlejší speciální verze poháněné motory s krouživým pístem.

21.  1.  2019 | | 22 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Scala. Chybí vám u ní něco?

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Nejnižší cena Škody Scala atakuje hranici 400 tisíc korun, může za to ale výkonnější motor coby základ v době uvedení do prodeje. Pojďme se podívat, jak takový vůz v základní výbavě vlastně vypadá.

20.  1.  2019 | | 238 N/A
Dacii Duster už v Česku koupíte s novými motory. Teď nabídne až 150 koní

Dacii Duster už v Česku koupíte s novými mo…

Nabídka motorizací u Dacie Duster nebyla doteď zrovna pestrá. Od února však přichází rumunský pracant s další várkou motorizací a nabízí tak celkem široký výběr.

1.  2.  2019 | | 26 N/A
Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up. O Renault už ale nepůjde

Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up…

Dacia představí pickup na bázi Dusteru ještě letos. Žádnou spojitost s modelem Renault Duster Oroch ale nehledejte.

8.  2.  2019 | | 7 N/A
BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik volající po modernizaci Škody

BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik v…

Kvůli koncepci vše vzadu se o Škodě Garde, Rapid a dalších mladoboleslavských kupé mluví v nadsázce jako o Porsche východu. Kdyby ale došlo na plánovaný slovenský facelift, mohlo být od 80. let vše jinak.

28.  1.  2019 | | 36 N/A