Britové upozorňují na další způsob, jak snižovat produkci CO₂ v dopravě

Zelí  |  30. 01. 2019 13:44

Britové po vystoupení z protektorátu můřou mít všechny direktivy o co2 na háku.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  30. 01. 2019 14:21

Nemůžou. Páč se zavázali ke klimatické dohodě. A k té se zavázali, ze stejného důvodu jako ostatní, tj. podpora růstu hdp přes vývoj a inovace do moderních technologií.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 01. 2019 19:35

Ale klimatická dohoda neříká nic o tom, že musí snížit emise v dopravě o XY %, jako to nařídila EU. Pokud najdou jiná řešení, mohou dopravu nechat bez omezení. Jiná věc je, že jim to k lepším autům či motorům nepomůže, stejně nejvíce kupují to, co se vyrábí a prodává v EU.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  31. 01. 2019 07:25

Drive nebo pozdeji jim dopravu nahodi samotni Britove. Bohuzel realny svet funguje od extremu do extremu. Lide se nechteji/neumi dohodnout. Napr. u nas jezdi flotila vykuchanych sazometu a nikdo s tim nic nedela + nijak zvlast chytre se neresi doprava/infrastruktura obecne. Opacnym extremem jsou skokove upravy limitu emisi, elektro hysterie, cachry v laboratorich pri merenich atp. Selsky rozum a elementarni ohleduplnost jako by byli vzacnejsi nez safran.

Odpovědět  |   | 
Fic  |  30. 01. 2019 15:46

Kolik se toho spálí při dodržování dementní administrativy okolo tzv."ekologie" a státních aparátů obecně ? Už někdo tu haldu uhlíkový stopy spočetl? Kam se hrabe parking a starý auta....

Odpovědět  |   | 
ACE  |  30. 01. 2019 16:15

Až taky někoho napadne kolik vyrobí SUV proti normálním vozidlům. Jo teď je to móda, ale to je časovaná bomba. Stačí aby se "někomu" přestaly hodit a rozjede se hravě podobná štvanice jak na dýzly.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 01. 2019 19:41

Ten rozdíl je dost malý, třeba u aut nižší střední třídy okolo 10 g/km. Není těžké si to zjistit. Vezmi prostorově porovnatelná auta (třeba Mégane-Scénic-Kadjar nebo Golf variant-Touran-Tiguan), stejný motor a máš to hned...

Odpovědět  |   | 
ACE  |  30. 01. 2019 20:59

Co je moc nebo málo v době kdy, máš start-stop, eko. pneu atd. Těch zhruba 10procent (samozřejmě o stejně vyšší spotřeba)při srovnatelném prostoru, horších jizdních vlastnostech, vyšší ceně atd. Proč a na co? Jednou to dojde a jak se toho chytnou pude to zase do extremu.

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  02. 02. 2019 01:32

Stejně se pořádně nezohledňuje proč se jezdí. Spousta lidí má supermarket třeba 500m a jdou pro 1-2 věci. Samozřejmě autem. Jedou do práce když autem podél tramvajových kolejí, dívají se z okýnka do okýnka. To nic, vůbec nic. Ale velké běda, jak to nemá start stop nebo jinou řádoby eko vylomeninu. Já jezdím autem ročně jen asi 4.000 km (jo haha) přesto že mám zánovní a spíš dražší. Většina toho je, že se chci jen projet. Všechno potřebné si vyřídím po městě daleko rychlejší mhd nebo online. Kdo jezdí 20tkm pro svou osobní potřebu, tak se domnívám, že asi něco není v pořádku.Přitom takovýh lidí je víc jak hodně. Tím se nejvíc ušetří. Ne že ujede o 200m navíc pro zaparkování. Stejně tak je problém ten, že je parkovacích míst nedostatek. Že jsou většinou schválně malá ani nemluvím.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

dnes | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A