Britové upozorňují na další způsob, jak snižovat produkci CO₂ v dopravě

Zelí  |  30. 01. 2019 13:44

Britové po vystoupení z protektorátu můřou mít všechny direktivy o co2 na háku.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  30. 01. 2019 14:21

Nemůžou. Páč se zavázali ke klimatické dohodě. A k té se zavázali, ze stejného důvodu jako ostatní, tj. podpora růstu hdp přes vývoj a inovace do moderních technologií.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 01. 2019 19:35

Ale klimatická dohoda neříká nic o tom, že musí snížit emise v dopravě o XY %, jako to nařídila EU. Pokud najdou jiná řešení, mohou dopravu nechat bez omezení. Jiná věc je, že jim to k lepším autům či motorům nepomůže, stejně nejvíce kupují to, co se vyrábí a prodává v EU.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  31. 01. 2019 07:25

Drive nebo pozdeji jim dopravu nahodi samotni Britove. Bohuzel realny svet funguje od extremu do extremu. Lide se nechteji/neumi dohodnout. Napr. u nas jezdi flotila vykuchanych sazometu a nikdo s tim nic nedela + nijak zvlast chytre se neresi doprava/infrastruktura obecne. Opacnym extremem jsou skokove upravy limitu emisi, elektro hysterie, cachry v laboratorich pri merenich atp. Selsky rozum a elementarni ohleduplnost jako by byli vzacnejsi nez safran.

Odpovědět  |   | 
Fic  |  30. 01. 2019 15:46

Kolik se toho spálí při dodržování dementní administrativy okolo tzv."ekologie" a státních aparátů obecně ? Už někdo tu haldu uhlíkový stopy spočetl? Kam se hrabe parking a starý auta....

Odpovědět  |   | 
ACE  |  30. 01. 2019 16:15

Až taky někoho napadne kolik vyrobí SUV proti normálním vozidlům. Jo teď je to móda, ale to je časovaná bomba. Stačí aby se "někomu" přestaly hodit a rozjede se hravě podobná štvanice jak na dýzly.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 01. 2019 19:41

Ten rozdíl je dost malý, třeba u aut nižší střední třídy okolo 10 g/km. Není těžké si to zjistit. Vezmi prostorově porovnatelná auta (třeba Mégane-Scénic-Kadjar nebo Golf variant-Touran-Tiguan), stejný motor a máš to hned...

Odpovědět  |   | 
ACE  |  30. 01. 2019 20:59

Co je moc nebo málo v době kdy, máš start-stop, eko. pneu atd. Těch zhruba 10procent (samozřejmě o stejně vyšší spotřeba)při srovnatelném prostoru, horších jizdních vlastnostech, vyšší ceně atd. Proč a na co? Jednou to dojde a jak se toho chytnou pude to zase do extremu.

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  02. 02. 2019 01:32

Stejně se pořádně nezohledňuje proč se jezdí. Spousta lidí má supermarket třeba 500m a jdou pro 1-2 věci. Samozřejmě autem. Jedou do práce když autem podél tramvajových kolejí, dívají se z okýnka do okýnka. To nic, vůbec nic. Ale velké běda, jak to nemá start stop nebo jinou řádoby eko vylomeninu. Já jezdím autem ročně jen asi 4.000 km (jo haha) přesto že mám zánovní a spíš dražší. Většina toho je, že se chci jen projet. Všechno potřebné si vyřídím po městě daleko rychlejší mhd nebo online. Kdo jezdí 20tkm pro svou osobní potřebu, tak se domnívám, že asi něco není v pořádku.Přitom takovýh lidí je víc jak hodně. Tím se nejvíc ušetří. Ne že ujede o 200m navíc pro zaparkování. Stejně tak je problém ten, že je parkovacích míst nedostatek. Že jsou většinou schválně malá ani nemluvím.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

včera | Jan Mička | 60 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků
TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

BMW M850i xDrive

Lexus LC je možná zábavnější a lépe se poslouchá a Mercedes S Coupé je pravděpodobně o chloupek komfortnější. Lepší definice třídy gran turismo však na silnice snad ještě nevyjela.

13.  4.  2019 | Miro Mihálik | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 99 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 189 N/A
T 603 se narodila v ilegalitě jako Tatra Valuta, komunistickému zákazu navzdory

T 603 se narodila v ilegalitě jako Tatra Va…

Tatra nevyrábí osobní auta už dvacet let, ale jen díky tajnému vývoji Valuty, která předcházela „šestsettrojce“, se tak nestalo už na počátku 50. let. Tvůrcům za tento vzdor hrozily hrdelní tresty, přesto se tehdejší politická garnitura neváhala pochlubit osmiválcovou limuzínou ve světě.

8.  4.  2019 | | 52 N/A