Britové srovnali v roce 1990 Favorit, Samaru a Yugo Florida. Tipnete si vítěze?

Richard Long  |  14. 05. 2018 08:13

Očekávám debilní koment od Kvíčaly za 3, 2, 1...

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  14. 05. 2018 09:36

Trefa na to by se už daly vypisovat sázky!

Odpovědět  |   | 
lolo  |  14. 05. 2018 09:15

Necetl jsem clanek. Vsem ale musi byt jasne, ze vitez je jednoznacne Skoda, uz v 90 byla lepsi nez zbytek sveta. Co teprve ted...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  14. 05. 2018 09:27

1. Favorit v tejto trojke jednoznacny vitaz.

Sice s OHaVnym motorom, ale v porovnani s Yugom a Samarou, ktorych vyrobcovia mali brutalne problemy s kvalitou vsetkeho a s financiami, bol Favorit na uplne inej urovni.

2. Favorit je ale v tomto pripade jednooky medzi slepymi.

Odpovědět  |   | 
Tan79  |  14. 05. 2018 14:04

Stejně to byla a je stašná rakev, stejně jako Felicie, něco takovýho patří na šroťák už po 5 letech od koupě, úplně mě mrazí, když to vidím jak se to houpe proti mě. Někdo tu napsal jednooký mezi slepými králem a to je na 100% pravda. Oceňuji práci autorů článku, musel dát nesmírnou práci najít podobný vraky jako Favorit, ale i nutnou drzost říct, že vyhrál, podle mě je to nastejno, rozdíl je v tom, kolik zoufalců u nás v porovnání se světem v něčem takovým jezdí a to je opravdu tragedie.

Odpovědět  |   | 
Madla Fakla  |  14. 05. 2018 16:40

Favorit = nejúspěšnější ve výrobě vozíčkářů...

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  14. 05. 2018 19:00

Požadovat v roce 90 v této třídě bederní opěrku, to se mi snad jenom zdá. Bederní opěrku neměly běžně auta ani o deset let později a u některých by je nenašel ani dnes. Sedadla ve favoritu byla ve srovnání např s R19 dokonalá. Nevím co by chtěl. Běžný základní motor v golfu neměl o nic větší výkon a byl to litinový zastaralý klumpr, protože germáni hliník neuměli....

Odpovědět  |   | 
tom  |  14. 05. 2018 20:11

"germani hlinik neumeli"

Existuje jen jedna vec kterou germani neumi a cesi jo. Debilni vychloubani

Odpovědět  |   | 
E15  |  15. 05. 2018 18:03

Odpovědět  |   | 
Roman  |  21. 05. 2018 09:27

Trochu se dovzdělej.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  15. 05. 2018 08:25

Audi Space Frame, ano germani hliník neuměli.

Odpovědět  |   | 
Zdenda  |  18. 05. 2018 11:37

Jezdil jsem s obojím. Sedadla v R19 byla s fáčkem opravdu neporovnatelná. Nastavitelná bederní opěrka, pohodlné hlavové opěrky nastavitelné i vpřed/ vzad. Nastavení výšky sezení i pásů, příjemné plyšové čalounění, které i po čtvrstoletí používání bez potahů(!) vypadalo dobře. K tomu volant stavitelný ve dvou osách, volitelně s posilovačem, výkonné topení/větrání, el. okna, centrál...
Na zadní sedadla tři dospělí bez problému, nebyl problém tři dětské sedačky vedle sebe (prostřední s certifikací na dvouboďák). Proti fáčku ticho v kabině, rádio (6repro) bylo slyšet i při jízdě!

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  14. 05. 2018 19:16

´´...až po pádu komunismu...´´
Pan autor, kedy bol u nas /alebo niekde inde vo svete/ komunizmus?

Odpovědět  |   | 
tom  |  14. 05. 2018 20:12

Pán Rýpal, každý chápe že je to skratka komunistickej diktatúry.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  14. 05. 2018 22:17

Ja som len polozil otazku. Takze este raz. Pytam sa, kedy bol u nas komunizmus.
Odpoved je samozrejma.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  14. 05. 2018 19:41

Mihalik, nabuduce si utrite po sebe ten povinny politicky ejakulat. Chapem ze redakcny politruk nedovolil, ale budte ubezpeceni ze ulohou fava nebolo vziat utokom imperialistov. Redakcny politruk by mal vediet, ze toto sa dnes nenosi, ludia nie su tak blbi jako v 89, ked Ste tahali za sebou kacera. Nemate nijaky narok taketo nieco posudit. Vas prispevok k blahu vtedajsej spolocnosti rovna sa nule. Tak prosim, neznevazujte ju, nemate na to narok, nezili ste v nej a nepoznate ju. Snad je to jasne. Vdaka.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
k veci: po motorickej stranke, ten motor OHV preukazal velku a nadcasovu zivotaschopnost, dnes bezne stretnete feli, ktora ma to iste. Mame ju aj my. No a na jazdy po meste a okreske je motoricky vyborna. Reaguje okamzite, prevodovka slape jako po masle. Pokojne /z hladiska uzivatela/, si ten motor viem predstavit v dnesnom aute. Pouzitelny otackovy rozsah nie je velky, ale ten motor IDE a POJDE az kym ho nerozbijete. Tomu hovorim Skoda. A som rad, ze ho mame.

Odpovědět  |   | 
tom  |  14. 05. 2018 20:18

Ja som vtedy žil a vtedajšia spoločnosť bola na zvracanie. Zaostalý komunistický koncentrák, riadený nevolenou stalinskou gerotokraciou. Mám podozrenie že tvoj príspevok k tomu koncentráku sa nerovná nule, ale že si bol jedným z bacharov.

Ten motor bol nepružný, slabý, hlučný. V dnešnom aute by nedal 100.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  14. 05. 2018 21:40

Při pokusu přejít za hranice tě zastřelili jak psa, stejně to spoustě lidí nedošlo.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  14. 05. 2018 22:13

Ak si ich prekrocil nelegalne, potom si to dostal. Co je na tom zvlastne?

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  15. 05. 2018 06:34

To jako myslíš zcela vážně?

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  15. 05. 2018 11:23

Samozrejme ze ano. Bol som na vojne na rozdiel od Vas. Najskor vystraha, potom varovny vystrel. Ak objekt nereaguje po dalsich dvoch varovaniach, strielam. Co je na tomto zvlastne?

To nie je xbox.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  15. 05. 2018 11:48

No tak ty si musel byť v tej dobe pekný hajzel Strieľať ľudí len preto, že chceli uniknúť z toho "raja na zemi". A podľa toho ako píšeš, si ním ostal doteraz, bohužiaľ...

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  15. 05. 2018 12:10

Strazil som hranice. A bud rad, ze som to robil. Obchadzal som kontrolne body, nebola to lahka praca, pretoze som musel davat pozor na municak, na Moravu /rieku/. Strazil som hranicu. Neviete s kym sa stretnete. Ale napriek tomu som daval sancu, nechcel som strielat, verte mi. Uplna vacsina pripadov sa vysvetlila v miestnej krcme.

A ked sa uz bavime o tom uteku, ten bol vopred hlaseny. Nestrielal som do vlastnych a ani nikdy nebudem. Ale ked sa mi ozval kontrolny bod a po tom bolo ticho, ano, mal som nabite ostre a siel som tam a siel som sam, siel som lesom, v ktorom by Si sa posral od strachu. To naozaj nebol x-box.

Odpovědět  |   | 
ivan  |  17. 05. 2018 08:35

a pred kým si strážil tie hranice?
politruk ti natlačil do hlavy, že nás ideš zachrániť pred americkou inváziou a jediný koho si tam mohol stretnúť bol našinec utekajúci z tohto raja.

Odpovědět  |   | 
Elanius  |  17. 05. 2018 20:24

Já bych se vsadil, že tys na těch hranicích stál ještě v 90. roce a házels kameny po těch, co bouraly ploty...

Mě vždycky fascinuje ten paradox socialistického demagoga, kdy se mi na jedné straně snaží takový müslitel vysvětlit, že za minulého režimu, za totalitní vlády komunistů, to tu byl ráj na zemi a na druhé straně obhajují zavřené hranice... z obou směrů. Jak je možný, že tak velký množství lidí mělo potřebu z toho ráje na zemi zdrhnout? Jak je možný, že byli ochotni riskovat vlastní život, jen aby se z toho vysněného ideálu mohli dostat? Jelikož se Anti-automat pasuje do role místního skalního fanouška minulého režimu, tak třeba nějaké vysvětlení vymüslí.

Odpovědět  |   | 
Elanius  |  17. 05. 2018 20:16

Tohle je super doba. Jednak proto, že je tu svoboda a i takoví slaboduší jedinci, jako je například Anti-automat, se zde mohou vyjádřit, pak také ale hlavně proto, že tyhle mentální mrzáci, přivolávající lesk a slávu minulých socialistických časů, vymírají, víc už jich snad nebude...

Jednou si třeba ještě rád zahraju nějakou sci-fi hru s motivem nějakýho takovýho demagoga na xboxu. A super na tom bude, že až už toho budu mít dost, stačí vypnout hru.

Odpovědět  |   | 
Johny  |  20. 05. 2018 20:50

A jak by si to soudruzi demokreténi představovali - že si nějaký zločinec po spáchání trestného činu jen tak svévolně proběhne skrz hranici a pohraničníci mu ještě zamávají sbohem bílým šátečkem?

Odpovědět  |   | 
SMRT  |  23. 05. 2018 08:15

Ty jsi asi nepochopil hlášku z filmu Pelíšky - stříleli za války do vzduchu !!!
To myslíš že po 2sv. válce žil v NDR jiný němec než za války? a najednou to jsou hodní němci?
Postrádáš nadhled a logiku věci.
Sloužil v armádě nebo na vojně a hlídal hranice a za to že to dělal správně/dobře je špatný?
Ten kdo umývá a obléká mrtvolu před obřadem je zase pro někoho odporné, ale někdo to dělat musí a pokud všichni odmýtnou tak to bude jen horší.
Stejně jako nadávat na socialismus, který si lid volil sám i ti co nadávají !!! a divím se že to západ neuznává jako takový společenský experiment, protože ti lidi tomu věřili.
A ty nekvalitní věci za socialismu vyráběl kdo? zase lidi včetně tvojí babičky tatínka a rodiny a pokud věděli že je to nekvalitní tak proč to dělali?
Jsou věci co zjistíš s věkem (pokud vůbec)

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  14. 05. 2018 22:11

No a zaujimave ze pohanal koncernove skoda auta dalsie dlhe roky. Prachy nu prachy, ze. Ta ako je to potom s tym koncentrakom, ktory ostatne vymysleli zapadni demokrati v afrike, ked uz nacinas temu koncentrak tak sa informuj na tom pravom mieste.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  14. 05. 2018 22:28

Tom, kolko beriete za reakciu?

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  15. 05. 2018 11:27

tom, super praca za minusy, ale prosim, pre buducnost - nepustaj sa do niecoho, comu nerozumies.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  16. 05. 2018 15:28

Možná tam ty poznámky dávají schválně. Třeba jsou hodnocení dle počtu diskusních příspěvků pod článkem a na ně se vždy alespoň jeden blb chytne.

Odpovědět  |   | 
Leppard  |  17. 05. 2018 13:44

Ty musis byt neuveritelny debil.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  15. 05. 2018 06:35

neni to nejaka velka vyhra ked je test 3 najhorsich aut sveta

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  16. 05. 2018 13:13

Spíš by mě zajímal retro sprint test: Fáčko, Felda a Fóbia. To by se vidělo, kdo by komu ujel....

Odpovědět  |   | 
Motorhead  |  16. 05. 2018 21:04

Favorit byl už v roce uvedení na trh (1987) totálně zastaralý. Jen OHV, nikdy neměl MPI (čtyřbodové vstřikování) , na objem měl jen mizerný výkon.
Měl jsem Seat Ibiza SXI 1.5l MPI, OHC (74kW, 184km/h) ročník 1987 (platforma Fiat), motor se systémem Porsche, čtyřbodové vstřikování Bosch. O tom se mohlo škodovce, i pod pozdějším vedením VW, jen zdát. Perfektní nezničitelný vysokootáčkový motor. Na tu dobu super auto.
Ono si stačí porovnat tato dvě auta detailně:
https://cs.wikipedia.org/wiki/SEAT_Ibiza_Mk1...

https://cs.wikipedia.org/wiki/Škoda_Favorit...

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  19. 05. 2018 07:34

Ano. Seat Ibiza 1. generace byl o mnoho lepší než Fávo. Vlastnil jsem slabší verzi 1.2 SXI 52kW a všude jsem měl na jakéhokoli Favorita navrch. Motor naprosto perfektní. Ibiza jezdila jako ďas.
Favorit byl jako všechny škodovky podřadné auto podřadné značky a kvality. Slabý konzervový plech tomu nasazoval korunu. Stačilo domáčknout kapotu prsty a hned v ní byly otisknuté. Hrůza!
Škodovka nikdy neuměla vyrobit pořádné auto.

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  20. 05. 2018 10:15

Několik let jsem jezdil jak Favoritem tak Samarou a musím říci že Samara Favorit předčila snad ve všem, bez urážky...Na Favorita mám dobré vzpomínky, ale ať už jde o spolehlivost nebo jízdu samotnou, Samara je o stupeň výš.

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  21. 05. 2018 18:23

To Tomáš | 20. 05. 2018 10:15
Doporučuji změnit nick, ať to nevypadá, že píše jeden a ten samý člověk. Já jsem nikdy Samarou nejezdil. Favoritem ano, jako služebním vozem a mám na něj jen špatné vzpomínky - líná mrcha. Do 100km/h to jakžtakž trošku jelo, ale nad 100 naprosto chcíplá lemra. Moje Ibiza 1.2 SXI 52kW byla o světelné roky dál. I ve 170km/h jsem při přidání plynu cítil tah motoru (na německé dálnici).
Věřím, že Samara byla o stupeň lepší.

Odpovědět  |   | 
Wolf  |  21. 05. 2018 13:02

Už samotný název "yugo" je odporný

Odpovědět  |   | 
Novák Andrej  |  27. 08. 2018 23:09

Komunistické auto ? Autor článku je co ??

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků

Nejčtenější články

Víme, jak bude vypadat nová Škoda Octavia. A známe i další detaily

Víme, jak bude vypadat nová Škoda Octavia. …

Oficiální premiéra nové Octavie proběhne až v příštím roce, nástupce mladoboleslavského bestselleru je však už hotový a my jsme měli možnost mluvit s lidmi, kteří ho viděli na vlastní oči.

20.  9.  2018 | | 75 N/A
Co vyhraje? Závodní Tesla vs. F1 vs. superbike vs. F-16 a další ve sprintu

Co vyhraje? Závodní Tesla vs. F1 vs. superb…

Závod ve sprintu, který se jen tak nevidí. Na istanbulském letišti se proti sobě postavila nejen zajímavá sportovní auta, ale také vůz Formule 1, závodní Tesla, superbike od Kawasaki a mimo jiné i stíhačka F-16.

21.  9.  2018 | | 23 N/A
Škoda 1000 MBX měla nástupce. Projekt Š 717 T odpravily tyto kritické chyby

Škoda 1000 MBX měla nástupce. Projekt Š 717…

Mohlo by se zdát, že Škoda 110 R Coupé přímo navázala na dvoudveřový model 1000 MBX, mezi těmito vozy však není prázdné místo. Vyplňuje ho nerealizovaný a zapomenutý tudor Š 717 T.

19.  9.  2018 | | 21 N/A
Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šokující záď a nepřevrátí se

Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šo…

Seat dnes večer oficiálně představil své největší SUV Tarraco. Vůz na platformě MQB je po Tiguanu a Kodiaqu třetím do party až sedmimístných mainstreamovým SUV koncernu Volkswagen.

18.  9.  2018 | | 53 N/A
Nová Tatra pro hasiče do detailu: Titan je extrémní, má nahradit tank

Nová Tatra pro hasiče do detailu: Titan je …

Morálně i fakticky zastaralý hasičský tank má nahradit zodolněná Tatrovka. Nese jméno Titan a je dělaná pro ty nejtěžší situace.

14.  10.  2018 | | 33 N/A