Britové spočítali, kolik času strávíte výpravou dětí do a ze školy. A nestačil se divit

O velmi zajímavou problematiku se začal zajímat britský Seat. Nakládáním dětí do auta prý můžete ročně strávit i několik dnů.

Britské zastoupení automobilky Seat se pustilo do velmi netradičního průzkumu. Spočítalo totiž, kolik času průměrně stráví rodiče s nakládáním dětí do auta. Nebudeme vás napínat. Seat tvrdí, že touto činností lidé průměrně stráví čtyři dny v roce. Konkrétně to dělá 96 hodin včetně výpravy z domu.

Používáte dětské autosedačky správně? Dle studie to dvě třetiny řidičů neumí

Používáte dětské autosedačky správně? Dle studie to dvě třetiny řidičů neumí

Tato denní rutina prý může i za to, že třetina rodičů přijede minimálně jednou týdně pozdě do práce (průměrně o jedenáct minut). Pravidlem je, že čím větší město, tím to může trvat déle. Na průměrný čas má navíc vliv i věk dětí.

U dětí ve věku dvou až tří let se počítá s větším zdržením. Ta nejnáročnější možnost jsou prý dvojčata v tomto věku, které je velmi náročné ukočírovat. V průzkumu to potvrdilo 47 procent rodičů. Z toho samého průzkumu vyplývá, že průměrný čas ranního „nalodění“ v Londýně je přes osmnáct minut. Naproti tomu východní část Anglie to zvládá za necelých osm.

Půl století dětských autosedaček: Od látkové pleny po kosmický program

Půl století dětských autosedaček: Od látkové pleny po kosmický program

Jak by asi podobný průzkum dopadl v České republice? Kolik času vám osobně zabere ranní výprava do školy? Můžete se podělit v komentářích. Seat samozřejmě nikoho nenutí k tomu, aby děti do školy nevozil. Naopak přináší několik tipů, jak omezit ranní stres při těchto činnostech.

Tím prvním je elektricky otevírané víko kufru, abyste svou malou ratolest nemuseli pouštět z náruče. Dalším tipem je organizátor do kufru, který pomůže roztřídit věci pro jednotlivé děti. Připevnit dětskou lahev s pitím karabinou se zase doporučuje proti dětským záchvatům vzteku, aby rodičům nepřistála lahev během jízdy na hlavě.

Škoda má novou šmírovací aplikaci. Pomůže vám lépe hlídat vaše zlobivé děti

Škoda má novou šmírovací aplikaci. Pomůže vám lépe hlídat vaše zlobivé děti

Dále jde o zásoby malých svačinek a plen v případě nejvyšší nouze. Seat také radí pořídit si malý vysavač do auta a bavit děti během jízdy zábavnou muzikou.

TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG

S kompakty na platformě MQB Evo se v posledních měsících roztrhl pytel. Dnes si řekneme více o novém Seatu Leon, který dorazil do testu v podobné konfiguraci jako nedávno Volkswagen Golf. Mohou se oba sourozenci v zásadních věcech vůbec lišit?

12.  7.  2020 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků