Tak nevím, co berete jako "produkční" tříválec, ale jednoznačně nejsilnější tříválec na světě je Tiny Friendly Giant od Koenigsegg... 😂
600koní
Alfa Romeo 33 - 3hrnek motorS maximální maximální rychlostí 175 km / h, pohotovostní hmotností 2240 lb (1040 kg) má 33 1,8 TD i přeplňovaný tříválcový vznětový motor Inline s kódem motoru VM 96 A.Tento motor produkuje maximální výkon 84 k (83 k - 62 kW) při 4200 ot./min a maximální točivý moment 181 Nm (133 lb.ft) při 2400 ot./min. Sílu přenáší na silnici pohon předních kol (FWD) s pětistupňovou manuální převodovkou.Na téma detailů podvozku odpovědných za držení na silnici, chování při ovládání a jízdní komfort má 33 vzpěry McPherson. Spirálové pružiny. Stabilizátor. přední zavěšení a vinuté pružiny. Náprava De Dion. Panhardova tyč. zadní zavěšení. Pro zastavení je brzdový systém 33 1,8 TD i vybaven ventilovanými disky vpředu a bubny vzadu.Model 33 je sedan vyráběný společností Alfa Romeo, s 5 dveřmi a 5 sedadly, prodávaný nový od roku 1990 do roku 1992 a poté k dispozici jako ojetý vůz.
Citroen kachna max rychlost 65-110 a 560kg dnes jsem to zrovna viděl jet
Koukam,ze elitni odbornici se tady sesli. PETR UMR je samozrejme host specialni,ale ti dva inzenyri firmy Primeros jsou dost srandovni.
Primeros děda dovážel přímo z ameriky společně s hašlerkama.
Ochranné pomůcky pod názvem Primeros začal vyrábět v Praze roku 1909 Gustav Schwarzwald. Roku 1928 se stala majitelkou jeho sestra Eleonora Schwarzwaldová a v roce 1934 byla výroba přesunuta do Děčína. Roku 1939 byl podnik arizován a v roce 1945 znárodněn. Roku 1950 byla výroba prezervativů v Československu soustředěna do továrny na gumové zboží v Hrádku nad Nisou, založené roku 1890, která dostala nový název Vulkán (vyráběla také další gumové zboží, jako pracovní rukavice nebo dětské dudlíky). V roce 1989 bylo v Hrádku vyrobeno 45 milionů kondomů. Po sametové revoluci byl Vulkán zařazen do kupónové privatizace, v roce 2001 se stal majetkem finanční společnosti J&T, která ho roku 2005 prodala německé firmě CPR.[1] Ta přesunula výrobu do svého nového závodu v Německu, v Hrádku nad Nisou zůstala pouze kontrola a expedice.[2]
tak to balili s věcma z ameriky v tym děčíně, ty dřevěný bedny, kalendáře i tužky ještě mám schovaný.
Na magnet vnitřní zpětné zrcátko a když se de jezdit tak ho dát pryč.Líp bude vidět ven a pojede se rychleji :)
briti pro mě skončili 1.1.2021, možná ta sedačka pomůže snížit těžiště, ale jak se dostanou do evropy bez řízku se sýrem. Jsou to vypatlanci a z hladu něco píší.
hlavně snížit sedačku řidiče o pár cm
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.