Britové se bouří, musí dlouho čekat na Ferrari

Říká se, že pokud máte peníze, jde všechno rychle a jednoduše. Ovšem to neplatí při nákupu Ferrari ve Velké Británii. Tamní trh sportovních vozů za posledních patnáct let neskutečně vyrostl, což dokládá i skutečnost, že Ferrari tam loni prodalo 699 vozů, přitom v roce 1993 to bylo jen 128. V současnosti je tak britský trh třetím nejdůležitějším pro italskou automobilku a to hned za Spojenými státy a Německem.

Movití britští zákazníci si tak musí kvůli velkého zájmu na své vozy počkat. Nejdéle se zatím čeká na model GTB, kdy je čekací lhůta i přes 3 roky. Na model 612 Scaglietti se pak čeká 2 roky a na model F430 zhruba dva a půl roku.

Britům se to samozřejmě nelíbí, ale na rozdíl od většiny světa mají smůlu. Jelikož se na ostrovech jezdí na špatné straně silnice, nepřipadá u nich v úvahu nákup vozu v jiné zemi a následné přihlášení doma.

Holt každý má ty své starosti, ale čekat tři roky na auto je opravdu nepříjemné.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků