Britové se bouří, musí dlouho čekat na Ferrari

Říká se, že pokud máte peníze, jde všechno rychle a jednoduše. Ovšem to neplatí při nákupu Ferrari ve Velké Británii. Tamní trh sportovních vozů za posledních patnáct let neskutečně vyrostl, což dokládá i skutečnost, že Ferrari tam loni prodalo 699 vozů, přitom v roce 1993 to bylo jen 128. V současnosti je tak britský trh třetím nejdůležitějším pro italskou automobilku a to hned za Spojenými státy a Německem.

Movití britští zákazníci si tak musí kvůli velkého zájmu na své vozy počkat. Nejdéle se zatím čeká na model GTB, kdy je čekací lhůta i přes 3 roky. Na model 612 Scaglietti se pak čeká 2 roky a na model F430 zhruba dva a půl roku.

Britům se to samozřejmě nelíbí, ale na rozdíl od většiny světa mají smůlu. Jelikož se na ostrovech jezdí na špatné straně silnice, nepřipadá u nich v úvahu nákup vozu v jiné zemi a následné přihlášení doma.

Holt každý má ty své starosti, ale čekat tři roky na auto je opravdu nepříjemné.

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků