Britové se bouří, musí dlouho čekat na Ferrari

Říká se, že pokud máte peníze, jde všechno rychle a jednoduše. Ovšem to neplatí při nákupu Ferrari ve Velké Británii. Tamní trh sportovních vozů za posledních patnáct let neskutečně vyrostl, což dokládá i skutečnost, že Ferrari tam loni prodalo 699 vozů, přitom v roce 1993 to bylo jen 128. V současnosti je tak britský trh třetím nejdůležitějším pro italskou automobilku a to hned za Spojenými státy a Německem.

Movití britští zákazníci si tak musí kvůli velkého zájmu na své vozy počkat. Nejdéle se zatím čeká na model GTB, kdy je čekací lhůta i přes 3 roky. Na model 612 Scaglietti se pak čeká 2 roky a na model F430 zhruba dva a půl roku.

Britům se to samozřejmě nelíbí, ale na rozdíl od většiny světa mají smůlu. Jelikož se na ostrovech jezdí na špatné straně silnice, nepřipadá u nich v úvahu nákup vozu v jiné zemi a následné přihlášení doma.

Holt každý má ty své starosti, ale čekat tři roky na auto je opravdu nepříjemné.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 24 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků