Britové po roce 2040 nepočítají s retardéry. Kazí vzduch jako diesely..

17 komentářů

Lord Owl
15. srpna • 15:25

Podle této "britské" logiky bych už od roku 2018 u nás zakázal přechody pro chodce těsně navázané na kruhové objezdy (u ramen křižovatky). Taky to brzdí provoz (kruháč strácí smysl) a za nima se akceleruje. To by se najednou v českých a moravských městech přebrušovalo.

Márty
15. srpna • 22:25

To je super logika!! Ty idiOte :)
1) Přechody by měly být odsazené cca na 1-2 auta právě proto, aby byl samotný provoz na kruháku zachován.
2) Kudy by měli lidi chodit? Asi logicky nepůjdou 50 m k přechodu.
3) Dle téhle logiky můžeme dát na všech světlech zelenou -> což by asi vedlo k tomu, že všichni pojedou a nikdo nebude čekat.
4) Nejsem si jistej, zda je to v článku uvedené, ale velký problém je, že "retardéry" tě dost často nutí zpomalit víc, než je nutné (hodně závisí na řidiči a autě). Nicméně existují způsoby, které do jisté míry eliminují negativní vliv retardérů (nejen exhalace, spotřeba, ale i třeba hluk a světlo ;) ) jde zejména o šikany, lokální zúženi atd. (aneb vychýlení ve směru jízdy).
5) Trošku se příště zamysli, než zas vyplodíš do komentářů nějakou hovadinu :*

Roman
15. srpna • 11:47

V Praze Troji u školy na hlavní dva retardáry po cca. 30 metrech. Pochopil bych jeden ale proč dva? Asi at´maj dětičky co dejchat.

Márty
15. srpna • 22:27

Je to kravina o tom žádná.
Nicměně je to tam nejspíš proto, aby lidi nezrychlovali mezi těma "retardérama". Být tam jeden, tak ho přejedeš a nasraně (rychle) jedeš dál.

neodborník
15. srpna • 9:55

Jako v roce 2040, kdy chtějí zakázat auta se spalovací motory ? Ty retardéry nejsou kvůli snižování emisí, ale kvůli ohrožování lidí rychlou jízdou, deset z devíti lemplů to potvrdí.

puk123
15. srpna • 11:58

Od 2040 bude zřejmě povinný adaptivní omezovač rychlosti = nedostaneš se přes maximální povolenou rychlost v daném místě.

Antiautomat
14. srpna • 18:40

samozrejme ze retarder je kravina, ale staci to nasoubovat do cesty a mate vystarane. Stale lacnejsie ako osvetlena znacka na 30 a za tym este jedna s osvetlenym (tych je par) prechodom. No a pan uradnik tiez potrebuje nejakych par bytov na prenajom aby sa mohol odstahovat za mesto do rodinneho. Berte to pozitivne a ak to niekto vysroubuje von a odnesie si to na zahradu ako ozdobu a prakticky doplnok do garazoveho vjazdu, ma u mna rundu. ;-)

E15
14. srpna • 15:55

Když jsou retardéry takové zlo (jako, že jsou), tak budeme čekat do roku 2040...Mimochodem snad ještě "lepší" je ta pikačovina s náhodně padající červenou na semaforech u přechodů pro chodce - myslím tu situaci, kdy chodci tam mají stále červenou, ale autům na určitý poměrně krátký interval (akorát aby člověk musel zastavit) padá náhodně červená také. Za tohle bych příslušného úředníka pověsil za koule do průvanu...

puk123
14. srpna • 17:45

Ta červená asi taky padá těm, kteří jedou přes limit.
Termin 2040 mi též hlava nebere.

ddd
14. srpna • 14:53

Britové po roce 2040 nepočítají s retardéry. Kazí vzduch jako diesely.. Pane vachmajstr, vy jste hlava...

QDwe9-8xj
14. srpna • 15:18

Tady uz aby se clovek bal uprdnout si. :-P

puk123
14. srpna • 17:47

Fuj, smrdíš jako diesel. :-D

Ik
14. srpna • 14:24

Oni retardéry odstraní, až všechna auta budou jezdit na elektřinu :-O , tak to jo, to mu se říka logické politické myšlení :-D

renda4
14. srpna • 14:40

Ono ty retardéry někdo dodává a většinou to bude někdo z okruhu politiků . . .

neodborník
15. srpna • 9:56

Auta taky někdo dodává, z jakého jste okruhu ?

Karel
14. srpna • 14:08

Se divím, že to nepochopili už dříve?! A dále, až pojede sanitka k tomu co ty ratardéry nechal nainstalovat, mohla by ten jeho infarkt nestihnout.

jogurt
14. srpna • 14:48

Nebylo by lepší se na retardéry vykašlat a odstranit z úřadů a silnic retardy?

Doporučujeme

Články odjinud