Britové našli cestu, jak udělat elektromobil nebo hybrid snad z každého auta

10 komentářů

iPace
23. října • 9:18

docela se divim ze necim podonym se nezabyval prave treba Dysonz pohledu prestavby to muze bejt nakonec neco podobneho jako treba prestavba na LPG, jen tohkle bude o hodne slozitejsi, baterie tak jako nadrz na LPG muze bejt klidne v kufru nebo miste pro rezervu, do mista pro beznou rezervu se pohodlne vejde batterypack okolo 4-6kWh a to vcetne elektroniky a chladiciho okruhu, vychazim z toho jak velkej mam backup doma s kapacitou 9,6kWh

Skodovak
23. října • 12:23

IMHO doba, kdy si lidi samodomo predelavaji stary Favo/Felinu na elektriku misto na LPG asi neprijde ...

zvědavec
23. října • 11:46

Kolik by ten battery pack mohl asi tak vážit? Nesnížila by se o tu jeho hmotnost navíc užitečná hmotnost vozidla?

Kuk Vykuk
22. října • 16:57

A kam se daj baterky to už nikdo neřeší. Lol. :-DB-]

bzzz
22. října • 17:17

Do kufru ;-)

Kuk Vykuk
23. října • 12:27

To bude pak hezky vvyvážený. :-D

bzzz
23. října • 19:52

Dalo by se to pojmout inovativne. Kabel/vyvody na x mistech v automobilu. Akumulatory rozdelene do nekolika 'packu'. Podle obsazeni vozu pripojis akumulatory ruzne po aute, abys dosahl optimalniho rozlozeni hmotnosti.

logika
22. října • 16:27

Odkud tento elektromotor asi bude brát elektřinu? ;-)

puk123
23. října • 8:55

Předpokládám, že to je jednotka, která je pomocným pohonem, elektrickou brzdou s rekuperací energie a obsahuje i samotnou baterii.

Martin P.
22. října • 15:22

Nebyl ten článek tu už před nějakým měsícem? Mě tedy přijde si koupit hybridního Yarise levnější a jednoduší v bazaru. Pravděpodobně to může být se zárukou. Tohle je se drbal "levnou rukou na pravém uchu"

Doporučujeme

Články odjinud