docela se divim ze necim podonym se nezabyval prave treba Dysonz pohledu prestavby to muze bejt nakonec neco podobneho jako treba prestavba na LPG, jen tohkle bude o hodne slozitejsi, baterie tak jako nadrz na LPG muze bejt klidne v kufru nebo miste pro rezervu, do mista pro beznou rezervu se pohodlne vejde batterypack okolo 4-6kWh a to vcetne elektroniky a chladiciho okruhu, vychazim z toho jak velkej mam backup doma s kapacitou 9,6kWh
IMHO doba, kdy si lidi samodomo predelavaji stary Favo/Felinu na elektriku misto na LPG asi neprijde ...
Kolik by ten battery pack mohl asi tak vážit? Nesnížila by se o tu jeho hmotnost navíc užitečná hmotnost vozidla?
A kam se daj baterky to už nikdo neřeší. Lol. :-DB-]
Do kufru ;-)
To bude pak hezky vvyvážený. :-D
Dalo by se to pojmout inovativne. Kabel/vyvody na x mistech v automobilu. Akumulatory rozdelene do nekolika 'packu'. Podle obsazeni vozu pripojis akumulatory ruzne po aute, abys dosahl optimalniho rozlozeni hmotnosti.
Odkud tento elektromotor asi bude brát elektřinu? ;-)
Předpokládám, že to je jednotka, která je pomocným pohonem, elektrickou brzdou s rekuperací energie a obsahuje i samotnou baterii.
Nebyl ten článek tu už před nějakým měsícem? Mě tedy přijde si koupit hybridního Yarise levnější a jednoduší v bazaru. Pravděpodobně to může být se zárukou. Tohle je se drbal "levnou rukou na pravém uchu"
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.