Brilliance Zhoghua: další čínský drak klepe na dveře

Automobilka Brillance China Automotive hodlá, stejně jako většina čínských automobilek, vstoupit v brzku na evropský trh. Obavy o kvalitu čínských vozů, kterými tak často trpí potenciální zákazníci, vyvrací předem tím, že právě ona montuje v Číně BMW řady 3 a 5 pro místní trh, a s výrobou kvalitních vozů na patřičné technologické a jakostní úrovni má velké zkušenosti.

Tip: Přečtěte si náš včerejší článek a diskusi o plánech čínské automobilky Geely na evropském trhu

Brillance Zhoghua (čtěte Čung-chua), což volně přeloženo znamená "čínský národ", je další vlaštovkou. Auto střední třídy, které se v Číně prodává od roku 2002, bude na evropském trhu k dostání za zhruba 18 000 Euro (přibližně 522 000 Kč) za slabší model a od 20 000 Euro (přibližně 580 000) za silnější verzi. Za tyto peníze dostane zákazník plnohodnotné auto střední třídy s kufrem o objemu 550 litrů. Volba motorů bude v počátku omezen na čtyřválcový motor o objemu 2.0 l s výkonem 95 kW (129 k) a kroutícím momentem 173 Nm a na čtyřválec o objemu 2.4 l s výkonem 96 kW (130 k) a kroutícím momentem 200 Nm. Oba motory jsou z produkce japonského Mitsubishi a řeknou si v průměru o 6,5, resp. 7,6 l na 100 km.

Ve výbavě těchto vozů nečekejte žádný rozdíl proti evropské produkci. ABS, Airbagy, CD přehrávače, DVD, TV, navigace, automatická převodovka, automatické klimatizace, kůže, kompletní elektrické výbavy a další jsou samozřejmostí.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 49 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků