Brilliance Zhoghua: další čínský drak klepe na dveře

Automobilka Brillance China Automotive hodlá, stejně jako většina čínských automobilek, vstoupit v brzku na evropský trh. Obavy o kvalitu čínských vozů, kterými tak často trpí potenciální zákazníci, vyvrací předem tím, že právě ona montuje v Číně BMW řady 3 a 5 pro místní trh, a s výrobou kvalitních vozů na patřičné technologické a jakostní úrovni má velké zkušenosti.

Tip: Přečtěte si náš včerejší článek a diskusi o plánech čínské automobilky Geely na evropském trhu

Brillance Zhoghua (čtěte Čung-chua), což volně přeloženo znamená "čínský národ", je další vlaštovkou. Auto střední třídy, které se v Číně prodává od roku 2002, bude na evropském trhu k dostání za zhruba 18 000 Euro (přibližně 522 000 Kč) za slabší model a od 20 000 Euro (přibližně 580 000) za silnější verzi. Za tyto peníze dostane zákazník plnohodnotné auto střední třídy s kufrem o objemu 550 litrů. Volba motorů bude v počátku omezen na čtyřválcový motor o objemu 2.0 l s výkonem 95 kW (129 k) a kroutícím momentem 173 Nm a na čtyřválec o objemu 2.4 l s výkonem 96 kW (130 k) a kroutícím momentem 200 Nm. Oba motory jsou z produkce japonského Mitsubishi a řeknou si v průměru o 6,5, resp. 7,6 l na 100 km.

Ve výbavě těchto vozů nečekejte žádný rozdíl proti evropské produkci. ABS, Airbagy, CD přehrávače, DVD, TV, navigace, automatická převodovka, automatické klimatizace, kůže, kompletní elektrické výbavy a další jsou samozřejmostí.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

dnes | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků