Brilliance Zhoghua: další čínský drak klepe na dveře

Automobilka Brillance China Automotive hodlá, stejně jako většina čínských automobilek, vstoupit v brzku na evropský trh. Obavy o kvalitu čínských vozů, kterými tak často trpí potenciální zákazníci, vyvrací předem tím, že právě ona montuje v Číně BMW řady 3 a 5 pro místní trh, a s výrobou kvalitních vozů na patřičné technologické a jakostní úrovni má velké zkušenosti.

Tip: Přečtěte si náš včerejší článek a diskusi o plánech čínské automobilky Geely na evropském trhu

Brillance Zhoghua (čtěte Čung-chua), což volně přeloženo znamená "čínský národ", je další vlaštovkou. Auto střední třídy, které se v Číně prodává od roku 2002, bude na evropském trhu k dostání za zhruba 18 000 Euro (přibližně 522 000 Kč) za slabší model a od 20 000 Euro (přibližně 580 000) za silnější verzi. Za tyto peníze dostane zákazník plnohodnotné auto střední třídy s kufrem o objemu 550 litrů. Volba motorů bude v počátku omezen na čtyřválcový motor o objemu 2.0 l s výkonem 95 kW (129 k) a kroutícím momentem 173 Nm a na čtyřválec o objemu 2.4 l s výkonem 96 kW (130 k) a kroutícím momentem 200 Nm. Oba motory jsou z produkce japonského Mitsubishi a řeknou si v průměru o 6,5, resp. 7,6 l na 100 km.

Ve výbavě těchto vozů nečekejte žádný rozdíl proti evropské produkci. ABS, Airbagy, CD přehrávače, DVD, TV, navigace, automatická převodovka, automatické klimatizace, kůže, kompletní elektrické výbavy a další jsou samozřejmostí.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků