Brilliance v Paříži představí hned čtyři modely

Čínská automobilka Brilliance Jinbei Automotive hodlá Evropě na podzim v Paříži představit své čtyři modely, které již prodává na domácím trhu. Jedná se o malý hatchback BS2 (někdy označovaný jako BS4 FRV), kupé BC3, sedan střední třídy BS4 a velký sedan BS6. Společnost HSO Motors Europe, evropský impotér vozů Brilliance, přitom oznámil, že BS4 vstoupí hned po autosalonu do prodejů v Německu a na dalších vybraných trzích. Jeho cena bude v provedení se zážehovým čtyřválcem 1,6 l začínat na 16 000 eur, zatímco v Číně se v přepočtu prodává zhruba za polovic. Výrobce se přitom dušuje, že jeho inženýrům trvalo takřka rok modifikovat model tak, aby odpovídal evropským bezpečnostním limitům. Letos na podzim by se do Německa mělo dostat prvních 270 vozů typu BS4.

Automobilka Brilliance zastavila svoji evropskou ofenzívu typu BS6 vloni v létě, kdy katastrofami skončily všechny nárazové testy včetně toho legendárního, provedeného německým ADACem. Mluvčí společnosti HSO Motors Europe Detlev Engelhardt oznámil, že v Paříži prezentované vozy typu BS6 již byly vylepšeny a dostaly nový interiér. Neoznámil však, na kdy plánuje zahájení prodejů ostatních zmíněných typů.

Brilliance je společným podnikem čínského státu a automobilky BMW a vozy vyrábí v Shenyangu poblíž čínsko severokorejských hranic. V Číně se dle důvěryhodných zdrojů vloni prodalo 32 006 vozů BS6 a 82 311 automobilů typu BS4.  

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD AT: Umíněná kráska

Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD

Být originální za každou cenu, když se všichni podřizují přísným emisním limitům, může být známkou punku ale i hlouposti. Skončí Mazda ve slepé uličce nebo objevila svou vlastní cestu na výsluní?

dnes | Miro Mihálik
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků