Brilliance v Paříži představí hned čtyři modely

Čínská automobilka Brilliance Jinbei Automotive hodlá Evropě na podzim v Paříži představit své čtyři modely, které již prodává na domácím trhu. Jedná se o malý hatchback BS2 (někdy označovaný jako BS4 FRV), kupé BC3, sedan střední třídy BS4 a velký sedan BS6. Společnost HSO Motors Europe, evropský impotér vozů Brilliance, přitom oznámil, že BS4 vstoupí hned po autosalonu do prodejů v Německu a na dalších vybraných trzích. Jeho cena bude v provedení se zážehovým čtyřválcem 1,6 l začínat na 16 000 eur, zatímco v Číně se v přepočtu prodává zhruba za polovic. Výrobce se přitom dušuje, že jeho inženýrům trvalo takřka rok modifikovat model tak, aby odpovídal evropským bezpečnostním limitům. Letos na podzim by se do Německa mělo dostat prvních 270 vozů typu BS4.

Automobilka Brilliance zastavila svoji evropskou ofenzívu typu BS6 vloni v létě, kdy katastrofami skončily všechny nárazové testy včetně toho legendárního, provedeného německým ADACem. Mluvčí společnosti HSO Motors Europe Detlev Engelhardt oznámil, že v Paříži prezentované vozy typu BS6 již byly vylepšeny a dostaly nový interiér. Neoznámil však, na kdy plánuje zahájení prodejů ostatních zmíněných typů.

Brilliance je společným podnikem čínského státu a automobilky BMW a vozy vyrábí v Shenyangu poblíž čínsko severokorejských hranic. V Číně se dle důvěryhodných zdrojů vloni prodalo 32 006 vozů BS6 a 82 311 automobilů typu BS4.  

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků