Brilliance BS4: „levné BMW“ míří do Německa

41 komentářů

Jirka__S
18. července • 21:45

Tady se podívejte, jak dopadla srážka čínského SUV s A4.:
http://www.youtube.com/watch?v=GODfcgqCIG4
Né že by na tom A4 byla nějak lépe, ale je to přeci je osobák a nicméně jeden
z cestujících v A4 to přežil na rozdíl od "číny" i když se navnek zdá, že to SUV je na tom
o poznání lépe, tak při bližším pohledu je jasné, že uvnitř toho vehiklu nezůstalo nic
na svém místě a posádka neměla sebemenší šanci na přežití!!!

Xjedcw
18. července • 23:18

v komentáři je napsáno, že to SUV audi jelo cca 140. Tak to myslím dopadlo ještě docela ok

Jirka__S
19. července • 10:12

Píší tam, že to SUV jelo cca 90-100 km/h. Audina cca 140 km/h. Fakt je ten, že interiér SUV je zcela zdemolovaný.........

martin
19. července • 22:02

taky tam píšou, že ani v jednom z aut se nenafoukly airbagy. Docela divný. Kdoví jak to bylo

Jirka__S
21. července • 21:38

To máš pravdu. U toho "číňana" bych to bral, možná žádné bagy ani neměl. U audiny je to divné - možná to bylo už někdy opravované a někdo je tam zapomněl dát ..........

Antracit
21. července • 16:15

Proč jim tam nikdo neposkytuje první pomoc těm lidem? To nechápu, on to 4 minuty točí a první pomoc žádná?

Marek
18. července • 18:52

Hnus, házím na to celý obsah svýho žaludku. Uvnitř to bude smrdět jak žluťácká tržnice3-[

miso 
18. července • 17:59

bodaj by cinske deti krivo curali

Jarin
18. července • 15:36

Asi před pěti roky jsem koupil koloběžku s benzinovým motorem,výroba Čína,cena 5000.- a pořád to jezdí,dokonce to má i el.starter,na závodění to není,ale jet se na tom nechá.Před dvěma roky si vnuk přál minibaika,cena přes 20000.-,výrobek tuzemský,startování pouze ruční,občas to trucuje,rychlost o málo vyšší,ale taky nic moc,jezdit se s tím může pouze v uzavřeném prostoru oproti předchozímu stroji,který má osvětlení,houkačku,blinkry,brzdové světlo.A tak nevím co nám dále kdo předvede a recenze na jejich kvalitu otestují uživatelé a ne ti pro které jsou výrobky konkurencí.To na čem právě pracuješ (PC) je z velké části z Číny.

wartburg
18. července • 11:49

rovnake "kecy" sme tu pocuvali o Dacii Logan vratane "katastrofalnych" crash testov, no ked prisla na trh do Nemecka, v Nemecku sa po tych par stovkach kusov (myslim ze 12 tisic) len tak zaprasilo.... museli doplnat dodavky.....
jasne, ze teraz su cinania este dost daleko od seriozneho auta, no o 10 rokov mozu byt vaznou konkurenciou! keby pred 10 rokmi niekto povedal ze pride nejaky Cee´d a dobyje nizsiu strednu triedu tak sa viaceri pomocia od smiechu..... realita je tu a vyzera je Kia bude valcovat dalej...

Diwiak
20. července • 10:34

uber, chlapce, uber, to bude 1-2roky a bude to tu

Laco
18. července • 13:45

Přesně tak... Kdo dneska vlastní Jaguar, Rover, Land Rover chce koupit Hummera a jedná o nákupu Volva? Čína a Indie. Oni tam mají obrovský trh a vydělají obrovské peníze prodejem superlevných aut a pak až zaútočí na Evropu tak budou mít tolik peněz na výzkum a vývoj, že to tady všechno ovládnou. Zachránit se můžou jen automobilky, které vlezou na jejich trhy a budou se tam snažit prosadit a vydělávat co nejvíce a snažit se prezentovat jako jejich tuzemské, něco jako když Slováci vnímají Kiu jako jejich domácí fabriku a Češi si naivně myslí že Škodovka je také jejich... To je můj názor. Kdo by si před 30 lety myslel že nejvíc aut na světě bude dělat Toyota? Nenese se z těchto dob heslo Japonec až na konec. A kde dneska jsou z kvalitou? Já si myslím že dál než Evropa... A také tak, jak jsem popsal, začínali.... Dějiny se opakují....Jinak nevím co to furt všichní mají s těma hvězdičkama! Jezdí většina z Vás v autech starých více jak 5 let a pochybuju, že by nějaké to 5 leté auto dneska chytlo víc jak 3 hvězdičky, spíš jen jednu a tak nevím proč všichní považujete 5 hvězdiček za standart. Já mám nové 5 hvězdičkové auto a jestli to mělo 4,3,1 nebo 6 hvězdiček mi při koupi bylo úplně jedno...

Luboš
18. července • 22:12

Dějiny se opakují!? Nemůžeš srovnávat agresivní a precizní Japonce s Čínou. S Čínou, kterou si kdykoliv a kdokoliv podrobil, stejně jako nás!

Xjedcw
18. července • 23:03

jo a každej 10tej ing. studoval na MITu. Tak se koukej ja to všechno voprcnou. Myslíš že japončíci v 70. letech nekopírovali?

Morena
18. července • 10:30

ale design se mi z číňanů líbí u BS4 asi nejvíc.

XM
19. července • 0:07

To bude asi tím, že má italský design. ;-)

glider
18. července • 11:00

h uz to vidim jak to ADAC posle v 120km/h do steny a prehlasi ze to nepreslo testom :-))

KL
18. července • 10:24

KDO NALETI, UZ SI NEZALETA;) smrt je nekdy "krasna"...

fredy
18. července • 9:40

no neviem kto si toto v Nemecku kupi, snad iba najaky totalny looser...
Nemecka logika veli, ze kym sa da, treba kupovat domace, minimalne europske vyrobky.

Xjedcw
18. července • 22:59

neblbni, kde žiješ? vyjeď někdy za rozvadov. To platilo tak před 20ti lety

Tomm
18. července • 8:45

No vozy této značky jsem měl tu čest důkladně shlédnout na autosalonu v Ženevě. Jestli se někdo teď třese, tak spíž z toho, že má zimnici protože požil nezralé trnky, ale rozhodně ne nyní z nabídky tohoto výrobce. Jako člověk, který je byť jen částečně závislý na prodeji korejských "vozů" musím však říct, že oni se určitě zvednou. Korejci vyráběli podobné paskvily a dneska už jsou pomalu na úrovni evropských aut z devadesátých let. Korejec má Evropu do 5-ti let, číňan do 15-ti...

Xjedcw
18. července • 23:00

já si je myslím, že to nebude 15 ale 5 let:-/

aztec22
18. července • 9:25

Ono je to asi o cene. Pokial neboli korejci konkurencie schopny predavali sa ich auta vyrazne lacnejsie, ked sa prepracovali ku nejakej kvalite ceny su uz porovnatelne ak nie aj drahsie ako europske auta ( vid. ceed). Podobne to bude aj s cinanmi ...

Dalik
18. července • 16:29

No Ceed v plné palbě s 1,6 CRDI 85kw stojí 350 000, ale musí se pro něj do Německa. A to je ve výbavě také dešťový senzor, stmívání zrcátka což u některých evropských aut ani není možné doobjednat dále pak ESP + digiklima.

bingo
19. července • 14:36

Co je to za cenu? Nejaky reimport? Oficialni cenik je pul mega, a to jeste koruna vyrazne posilila, takze je to tam hodne drahe. U nejakeho reimportu lze dosahnout podstatne nizsi ceny u vseho mozneho, to neni zadna Kia specialita.

tomáš
18. července • 8:15

Tak z tohoto výtvoru musí mít všichni od BMW nebo Mercedesu sevřené prdele strachy :-D

_Teddy_
18. července • 12:14

Teraz este nie, ale za 10-15 rokov, kto vie? Aj na japonske auta sa kedysi hladelo so zhovievavym usmevom, a pozri sa kde je dnes Lexus? Dnes su cinske auta na slabej urovni, takze sa mozeme z nich smiat. Ale nezabudaj, ze za tymi autami ne neskutocna ekonomicka sila ciny, a take mnozstvo lacnej pracovnej sily, ake si nevieme ani predstavit. Ten smiech nas za par rokov prejde...

Diwiak
20. července • 10:32

ja myslim ze nas prejde aj skorej. pozri hravam airsoft, do istej doby existovali LEN japonske zbrane-overena kvalita, znacka, za 10-15tisic si dostal zbran ktora vydrzala.. prisla cina, a za cca 1rok(!!!)od uvedenia na trh uz dokazu predat zbran, ktora je PODSTATNE vykonnejsia, cela vypracovana z kovu, plne funkcna(kratke skusenosti dokonca hovoria ze aj nizko poruchova) a za menej ako polovicnu cenu!! myslim ze pri autach to bude podobne

Xjedcw
18. července • 22:56

he u jaguáru si před 10ti lety taky hráli na machry a říkali si, že se z korejců... nepos.erou a kde je jaguár, kde je rover, LR si koupili indiáni...nikdy neříkej nikdy....

Diwiak
18. července • 7:02

""v Evropě se objevuje stále více a více příznivců čnských automobilů coby levné alternativy pro popojíždění po městě a okolí.""to uz v autor v tomto aute sedel, ked vie ze je vhodne akurat na "popojizdeni" ????? aby ste neostali s ovisnutymi sankami ked sa v tom "cinaku" preveziete!!

Matej Klamo
18. července • 9:16

Dobre rano, ja som nikde nepisal, ze je vhodne len na obcasne jazdenie po meste, staci si vsak len precitat siahodlhe diskusie (nielen na SK a CZ serveroch) a spravite si priblizny nazor o tom, ako sa ludia na tieto auta pozeraju. Celkovo by som to zaclenil do troch hlavnych skupin: 1. ti, ktori cinske auta uplne odsudzuju, 2. ti, ktori by si ho kupili za ucelom nakupov a spominane "popojizdeni" a 3. ktori sa na tieto auta pozeraju uplne normalne, ako na Evropske, ci Japonske. Inak co sa tyka Vasej otazky, ano sedel som v nejednom Cinskom aute a mal som tu cest si niekolko z nich aj "osahat" a nazriet pod kapotu, pozriet podvozok atd. Musim povedat, ze automobilka Brilliance sa radi (kvalitativne, vzhladovo...) medzi tie lepsie z toho cinskeho mnozstva. Ale aj tak z toho citite, ze je to skratka nie je to, naco sme tu v Europe zvyknuti. :-)

Diwiak
18. července • 18:26

Ale aj tak z toho citite, ze je to skratka nie je to, naco sme tu v Europe zvyknuti. asi preto je to lacnejsie???? ja si na toto rad zvyknem :-)

Posraldescu
18. července • 7:37

Sanice ti zustane vyset az po prvnim tukanci, akorat ti to uz bude jedno :-/

Diwiak
18. července • 7:58

vseci ste vysrani z bezpecnosti ako by ste burali kazdy druhy den.. ved ale ja nic nekomentujem, kedze testy robi europska spolocnost-ktovie ako by dopadli tie skutocne NEZAVISLE testy B-]

Xjedcw
18. července • 22:54

za prvé na bezpečnosti už dost mákli, nemaj důvod si nasírat do bot
nebezpečná ta auta byla, když byla určená pro čínský trh kde na jednom žluťákovi nikomu nezáležía za druhé ještě před 5ti lety sis běžel koupit novou jedničkovou fabku a myslel si doví co nemáš a nevadilo ti to a přitom bezpečnost těhle aut není horší (nejsem si jistej jestli první fabka a koktávka vůbec došáhli na 3 hvězdy)já jsem si jistej, že se jich budou prodávat statisíce
alespoň to přinutí evropské automobilky zlevnit. Třeba R3 od MB, před rokem 1,8mil teď 1,2mil, koktávka 500tis...

Paegas
18. července • 23:59

Hmm nejspíš vůbec netušíš o čem mluvíš, protože Fabia I i Octavia I mají každá 4 hvězdičky (což je stejně jako u FII a OII.) Viz http://www.euroncap.com/carsearch.aspx?make=76ab4504-5821-429b-822b-f84e34ac781f

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
martin
19. července • 22:00

takže jinými slovy FII a OII oproti F1 a O1 nepřinesly žádné zvýšení bezpečnosti, když mají stejně 4 hvězdičky?:-D:není to spíš tak, že O1 má sice 4 hvězdičky, ale z před deseti let?

Antracit
21. července • 16:08

Jestli o tom nevíš, tak Fabia I. byla v roce 1999/2000 nejbezpečnejěí auto ve své třídě.

Xjedcw
18. července • 23:43

o tomhle se bavíme:
http://www.youtube.com/watch?v=rMC2XdZg3xMjenom pro porovnání. V tomhle si vozí prdel většina národa:
http://www.youtube.com/watch?v=eu4x9QMBH5ktak snad raději novej číňan

Dusan
18. července • 6:59

Autor clanku placa nesmysly. To ze se neco necemu podoba neznamena, ze si konkuruji. BMW muze byt co se tyce cinske konkurence zcela v klidu, vetsi problemy budou znacky, ktere ted nabizi lacina auta. On si tezko potencialni kupujici baworaka koupi neco jako je Brilliance, ale potencialni zakaznik korejskych, francouzskych a jinych lacinych znacek uz by mohl. Na druhou stranu ty prodeje budou stejne vcelku minimalni, takze pro par pristich let nebudou Cinani riziko pro nikoho.

Martin
18. července • 23:35

Já to vidím také tak. BMW je luxusní značka, a to znamená, že si to lidé kupují hlavně kvůli značce a všemu, co s tím souvisí. To je jako kdyby někdo chtěl tvrdit, že čínské oblečení vytlačí Vuittona nebo Diora, protože za jedno tričko od Vuittona jde koupit asi tisíc triček z Číny. Naopak kdyby Vuitton nebo Dior začal prodávat pod svou spolupracující značkou stejná trička z Číny, určitě se budou prodávat lépe než noname, protože půjde říci, že to jsou ty od Vuittona nebo Diora. No a totéž je asi cílem BMW. Potřebuje levnou značku, po které touží většina lidí a když to bude mít byť jen nádech BMW, bude se to prodávat dobře, protože půjde říci, že to je to auto od BMW.

Doporučujeme

Články odjinud