Brilliance BS4: „levné BMW“ míří do Německa

Při pohledu na čínské automobilky má nejeden dealer vozů zavedené značky těžkou hlavu. S největšími obavami ale příchod Číňanů sledují u sousedních Němců, od nichž se Číňané velmi rádi inspirují. Odhlédneme-li od těchto problémů, v Evropě se objevuje stále více a více příznivců čnských automobilů coby levné alternativy pro popojíždění po městě a okolí.

Pojďme však k věci. Na německém trhu působí automobilka Brilliance již něco přes rok a už zanedlouho zde nabídne nový sedan s označením BS4. Na čínském trhu je automobilka Brilliance partnerem BMW, a tak je zde jistá podoba s vozy bavorské produkce snad i pochopitelná... Pod kapotou najdeme 1,8 litrový čtyřválec v základní verzi s výkonem 110 kW a ve výkonnější verzi se 125 kW.

Do Evropy se dostane v nejbližších pěti letech přes 158 tisíc aut tohoto výrobce a brzké době se má s prodeji začít ve Švýcarsku, Francii a Španělsku. Za zmínku stojí ještě nedávno provedené crashtesty, kde tento model uspěl se třemi hvězdičkami, větší model BS6 si však zasloužil pouze jedinou.

Klepněte pro větší obrázek 
Brilliance BS4
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků