Brilliance BS4: „levné BMW“ míří do Německa

Při pohledu na čínské automobilky má nejeden dealer vozů zavedené značky těžkou hlavu. S největšími obavami ale příchod Číňanů sledují u sousedních Němců, od nichž se Číňané velmi rádi inspirují. Odhlédneme-li od těchto problémů, v Evropě se objevuje stále více a více příznivců čnských automobilů coby levné alternativy pro popojíždění po městě a okolí.

Pojďme však k věci. Na německém trhu působí automobilka Brilliance již něco přes rok a už zanedlouho zde nabídne nový sedan s označením BS4. Na čínském trhu je automobilka Brilliance partnerem BMW, a tak je zde jistá podoba s vozy bavorské produkce snad i pochopitelná... Pod kapotou najdeme 1,8 litrový čtyřválec v základní verzi s výkonem 110 kW a ve výkonnější verzi se 125 kW.

Do Evropy se dostane v nejbližších pěti letech přes 158 tisíc aut tohoto výrobce a brzké době se má s prodeji začít ve Švýcarsku, Francii a Španělsku. Za zmínku stojí ještě nedávno provedené crashtesty, kde tento model uspěl se třemi hvězdičkami, větší model BS6 si však zasloužil pouze jedinou.

Klepněte pro větší obrázek 
Brilliance BS4
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků