Brilliance BS2: pravá čínská nižší střední

Čínská automobilka Brilliance je již v Evropě poměrně známá. V některých zemích EU prodává své modely, takže není od věci představit si další novinku.

Tentokrát nepůjde o větší sedan, ale o hatchback nižší střední třídy s délkou 4200 mm, který se oficiálně představuje na čínském autosalonu v Pekingu. Produkční verze se od studie, která byla představena loni, zjevně příliš lišit nebude.

O pohon tohoto vozu se prozatím bude starat jediný agregát a to čtyřválec 1,6 o výkonu 80 kW (110 k) a točivém momentu 138 Nm, který bude přenášet výkon na přední kola prostřednictvím pětistupňového manuálu.

Po stránce výbavy pak tomuto vozu nelze nic vytknout, jelikož nabídne automatickou klimatizaci, elektrickou výbavu, stabilizační systém, parkovací asistent, sadu airbagů a mnoho dalšího.

Prozatím není zcela zřejmé, zda se i tento vůz objeví na evropském trhu, ale vcelku dobrý design, solidní výbava, moderní motor, výborná bezpečnost a kvalita zpracování nahrává této možnosti.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Brilliance BC2 (foto: autohome.com.cn)
Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

včera | Jan Mička | 26 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky