Bridgestone se stal jediným dodavatelem pneumatik pro Formuli 1

Japonský výrobce pneumatik Bridgestone se stal jediným dodavatelem obutí pro vozy Formule 1. Zástupci této společnosti v těchto dnech uzavřeli dohodu s Mezinárodní automobilovou federací (FIA), která jim zaručuje exkluzivitu v sezónách 2008 až 2010. Bridgestone měl situaci velmi ulehčenou, protože jediný konkurent Michelin se tendru vůbec nezúčastnil.

Týmy Renault, McLaren, Honda, Red Bull, BMW Sauber a Toro Rosso tak budou nuceny přejít od pneumatik Michelin na Bridgestone, na kterých aktuálně jezdí Ferrari, Williams, Toyota, Midland a Super Aguri.

Michelin se výběrového řízení nezúčastnil, protože nesouhlasí s tím, kam FIA Formuli 1 směřuje.

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků