Bridgestone připravuje kola bez vzduchu. Budou i pro automobily?

Známý výrobce pneumatik neustále pracuje na vylepšování svých produktů. Teď přichází s konceptem kol bez vzduchu.
Bridgestone připravuje kola bez vzduchu. Budou i pro automobily?

Bridgestone Corporation ve spolupráci s  Bridgestone Cycle připravují převratnou novinku. V roce 2019 by se na trhu mělo objevit kolo pro cyklisty s pneumatikami, které se nemusí nafukovat.

Koncept má s označení “Air Free Concept”. Pneumatika je složená z jedinečné struktury paprsků táhnoucích se po vnitřních stranách. Hmotnost bicyklu a jezdce je tak podpořena i bez vzduchu. Nikdy se vám navíc nestane, že byste píchli. 

Zničili jsme pneumatiku a vydali se na cestu. Test nového výrobku Bridgestone

Zničili jsme pneumatiku a vydali se na cestu. Test nového výrobku Bridgestone

Dočkáme se podobné technologie i u automobilů? Japonský gumárenský konglomerát se už nechal slyšet, že bude hledat způsoby, jak tuto technologii přizpůsobit také pro využití na jiných vozidlech. 

Klepněte pro větší obrázek

bazar

Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 697 km
Cena: 295 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 252 737 km
Cena: 90 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 317 km
Cena: 50 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 871 km
Cena: 275 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků