Briatore: Michael Schumacher pod tlakem chybuje

Peter Sauber: „Nevím, co je s Villeneuvem.“ - Pat Symonds: „Alonso udělal větší kus práce, než vítězný Fisichella.“ - Flavio Briatore: „Jakmile Michaela dostaneme pod tlak, začne chybovat.“ - O víkendu byla show Formule 1 v ulicích Kuala Lumpur. - BAR přijede do Malajsie s novým spoilerem.
Briatore: Michael Schumacher pod tlakem chybuje
Seznam kapitol
  1. Krátké zprávy ze světa formule 1
  2. Nové Ferrari F2005 proti konkurenci

Peter Sauber: „Nevím, co je s Villeneuvem.“

Když šéf stáje Sauber angažoval po boku Filipe Massy bývalého Mistra světa z roku 1997, Jacquese Villeneuva, vypadalo to, že by modro-žluté monoposty mohly útočit na bodované pozice. Nyní má Peter Sauber starosti, co se s Jacquesem děje, proč je pomalejší, než ostatní piloti. „Nevím, co se s ním děje. V prvním kole GP Austrálie ztratil hned pět příček a nedokázal držet krok s konkurencí,“ řekl šéf stáje. Villeneuve prý teď moc nemluví, zřejmě se soustředí na další závod.

Alonso byl lepší

Pat Symonds, technický ředitel Renaultu, velmi chválil Fernanda Alonsa a tvrdí, že Alonso udělal větší kus práce, než vítězný Fisichella. „Fernando startoval z 13. místa a probojoval se až na bronzovou příčku. Musel předjet řadu jezdců a odvedl mnohem více práce, než Giancarlo. Sem zvědav, jak by celý závod dopadl, kdyby měl Alonso lepší startovní pozici,“ usmívá se Symonds a těší se na blížící se GP Malajsie.

M. Schumacher pod tlakem chybuje

Flavio Briatore, bývalý šéf stáje Benetton, pod jehož taktovkou vybojoval Michael Schumacher v letech 1994 a 1995 titul Mistra světa, si myslí, že sedminásobný šampión to letos nebude mít tak snadné, jako loni. „Konkurence je mnohem silnější, než Ferrari čekalo. Většina z nás se z loňské sezóny poučila,“ tvrdí Briatore. „Loni měl Michael skvělé auto a když jezdil na předních příčkách, byl v pohodě, jezdil si svoji stopu a vyhrával. Jakmile ho ale dostaneme pod tlak, začne chybovat.“ Briatore také nepochybuje, že kolize mezi Schumacherem a Heidfeldem vznikla Michaelovou chybou.

Webber je největší talent

Bývalý šéf Jaguaru, Sir Jackie Stewart, vzkazuje: „Mark Webber je je jeden z nejtalentovanějších jezdců letošní sezóny. Má vynikající fyzickou kondici, zkušenosti, mentální pohodu a dobré auto. Myslím, že on bude černým koněm letošního šampionátu.“ Webber potvrzuje Stewartova slova pátým místem v GP Austrálie a na své konto si připsal první čtyři body do celkového hodnocení sezóny 2005.

Show v ulicích Kuala Lumpur

V ulicích malajského města Kuala Lumpuru se o víkendu odehrála nebývalá autoshow. Při příležitosti 10. výročí působení firmy Petronas, dlouhodobého partnera stáje Sauber, se po ulicích v monopostu Formule 1 proháněli oba jezdci zmiňovaného týmu, Filipe Massa a Jacques Villeneuve.

BAR s novým spoilerem

Do Malajsie si přiveze tým BAR své monoposty s již čtvrtou variantou předního přítlačného křídla. Jak řekl technický ředitel stáje, Geoff Willis, vozy stále nemají vyvážené nastavení a optimální aerodynamiku. „Výkon monopostu BAR 007 stále neodpovídá úrovni, kterou jsme očekávali,“ dodává šéf stáje, Nick Fry.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Krátké zprávy ze světa formule 1
  2. Nové Ferrari F2005 proti konkurenci
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

včera | Jan Mička | 23 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky