Briatore: Michael Schumacher pod tlakem chybuje

Peter Sauber: „Nevím, co je s Villeneuvem.“ - Pat Symonds: „Alonso udělal větší kus práce, než vítězný Fisichella.“ - Flavio Briatore: „Jakmile Michaela dostaneme pod tlak, začne chybovat.“ - O víkendu byla show Formule 1 v ulicích Kuala Lumpur. - BAR přijede do Malajsie s novým spoilerem.
Briatore: Michael Schumacher pod tlakem chybuje
Seznam kapitol
  1. Krátké zprávy ze světa formule 1
  2. Nové Ferrari F2005 proti konkurenci

Peter Sauber: „Nevím, co je s Villeneuvem.“

Když šéf stáje Sauber angažoval po boku Filipe Massy bývalého Mistra světa z roku 1997, Jacquese Villeneuva, vypadalo to, že by modro-žluté monoposty mohly útočit na bodované pozice. Nyní má Peter Sauber starosti, co se s Jacquesem děje, proč je pomalejší, než ostatní piloti. „Nevím, co se s ním děje. V prvním kole GP Austrálie ztratil hned pět příček a nedokázal držet krok s konkurencí,“ řekl šéf stáje. Villeneuve prý teď moc nemluví, zřejmě se soustředí na další závod.

Alonso byl lepší

Pat Symonds, technický ředitel Renaultu, velmi chválil Fernanda Alonsa a tvrdí, že Alonso udělal větší kus práce, než vítězný Fisichella. „Fernando startoval z 13. místa a probojoval se až na bronzovou příčku. Musel předjet řadu jezdců a odvedl mnohem více práce, než Giancarlo. Sem zvědav, jak by celý závod dopadl, kdyby měl Alonso lepší startovní pozici,“ usmívá se Symonds a těší se na blížící se GP Malajsie.

M. Schumacher pod tlakem chybuje

Flavio Briatore, bývalý šéf stáje Benetton, pod jehož taktovkou vybojoval Michael Schumacher v letech 1994 a 1995 titul Mistra světa, si myslí, že sedminásobný šampión to letos nebude mít tak snadné, jako loni. „Konkurence je mnohem silnější, než Ferrari čekalo. Většina z nás se z loňské sezóny poučila,“ tvrdí Briatore. „Loni měl Michael skvělé auto a když jezdil na předních příčkách, byl v pohodě, jezdil si svoji stopu a vyhrával. Jakmile ho ale dostaneme pod tlak, začne chybovat.“ Briatore také nepochybuje, že kolize mezi Schumacherem a Heidfeldem vznikla Michaelovou chybou.

Webber je největší talent

Bývalý šéf Jaguaru, Sir Jackie Stewart, vzkazuje: „Mark Webber je je jeden z nejtalentovanějších jezdců letošní sezóny. Má vynikající fyzickou kondici, zkušenosti, mentální pohodu a dobré auto. Myslím, že on bude černým koněm letošního šampionátu.“ Webber potvrzuje Stewartova slova pátým místem v GP Austrálie a na své konto si připsal první čtyři body do celkového hodnocení sezóny 2005.

Show v ulicích Kuala Lumpur

V ulicích malajského města Kuala Lumpuru se o víkendu odehrála nebývalá autoshow. Při příležitosti 10. výročí působení firmy Petronas, dlouhodobého partnera stáje Sauber, se po ulicích v monopostu Formule 1 proháněli oba jezdci zmiňovaného týmu, Filipe Massa a Jacques Villeneuve.

BAR s novým spoilerem

Do Malajsie si přiveze tým BAR své monoposty s již čtvrtou variantou předního přítlačného křídla. Jak řekl technický ředitel stáje, Geoff Willis, vozy stále nemají vyvážené nastavení a optimální aerodynamiku. „Výkon monopostu BAR 007 stále neodpovídá úrovni, kterou jsme očekávali,“ dodává šéf stáje, Nick Fry.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Krátké zprávy ze světa formule 1
  2. Nové Ferrari F2005 proti konkurenci
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků