Březen na českém trhu: Škoda vede, Hyundai je druhý

milan  |  11. 04. 2013 12:18

Včera v TV jsem zaslechl něco o tom, že Hyundai předstihl Škodu v prodeji automobilů soukromým osobám.
Mohli byste informovat objektivněji a pro příště do článku o prodejích automobilů zahrnout i tuto informaci.
Předpokládám, že by to zajímalo i jiné čtenáře než jen mě.

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  11. 04. 2013 13:10

Zaslechnout jste mohl. Jde oto aby to byla pravda. Což pochybuju ))

Odpovědět  |   | 
milan  |  11. 04. 2013 15:27

http://hn.ihned.cz/c1-59635880-hyundai-v-ces... ...

Chápu proč se Škoda tak brání - věřím, že ve fleetu jsou asi dost silní, ale soukromé prodeje už tak slavné nebudou.

Odpovědět  |   | 
Rama  |  11. 04. 2013 19:10

To je dlouhodoba realita...

Odpovědět  |   | 
Rama  |  11. 04. 2013 19:09

Jooo hosani, musite se vic snazit... plastove jebky z MB za cenu plnohodnotnych kompaktu nejdou na dracku, co

Odpovědět  |   | 
reven_21  |  11. 04. 2013 20:02

Se nejdriv podivej z ceho je ten tvuj hjondeeeee:D Lepsi verze papundeklu:D Klidně si mě vyminusujte:D pravdu ti stejne nezmenite:D

Odpovědět  |   | 
Rama  |  12. 04. 2013 06:38

Tak tomu rikam neprustrelny argument Vybal jeste neco

Uplne vidim, jak se ve Skodovce sviji v agonii a vzteku - stacilo slyset v TV jejich vyjadreni.

Kdyby tu plastovou jebku prodavali za cenu, kterou si zaslouzi (na urovni P301), tak by se prodavala jako housky na krame - verim, ze by se v cechach naslo stale dost lidi s nucenim k sebeposkozovani . Ale oni maji stale potrebu delat z lidi do nekonecna blbce a vydavat ten xindlza neco extra... jenze "koncak" uz dnes vi, co muze dostat u konkurence... Korejci, Francouzi, Talos, Ford... vsude tam si za stejne prachy, nebo drobny priplatek, muze clovek koupit "plnohodnotne" auto. U Skodovky jen dalsi plastovou mrd*u s tvarem uzofky a opravdu povedenym turbomotorem

Odpovědět  |   | 
reven_21  |  12. 04. 2013 12:04

Jako a proč tebe to trápí? Ty by sis nic od škodovky stejně nekoupil... Bud protože na to nemáš nebo z přesvědčení. Co že hloupej duvod. Před pár lety jsem měl stejnej názor na škodovkdy.... prostě MBčka atd... známe to :D Než do rodiny jedna octavka přišla... Netrvalo to dlouho a celkem si mě získala.

Mě zase pobavilo naprosto stupidní tvrzení vyjádření troubů od huunajuuu:D Už vím kdo vám to nasadíl do hlavy ty blbosti o kufru :D Jako kdyby šlo jenom o kufr:D A promin, ale kdo si koupi octavku s benzínákem tak je hnup, nebo zarputilej odpurce naftáku.

Odpovědět  |   | 
Rama  |  12. 04. 2013 13:24

Uvedu to konečně na pravou míru... klidně bych si od Škodovky koupil - i toho Rapida... ale za odpovídající cenu. Koneckonců v době, kdy jsem byl ještě zaměstnanec, jsem jezdil v 1.4 Fabii a poté v Octavce s 1.6FSI (opravdu tragický motor). S auty jsem byl spokojený, žádné extra poruchy, prostě na pohodu. Stejně tak je v mém okolí spousta lidí, co mají Škodovky a jsou v klidu.

Bohužel pro Škodu ale nejsem typ, co si nechává nalhávat jakési pravdy o skoroprémii... tím pádem je jasné, proti čemu jsem zaujatý - je cenotvorba Škody a jejich nechutné demagogicko-propagandistické hnutí napříč médii - ať už pomluvami konkurence v salonech, nebo soustavnými útoky na diskusních fórech.

V rodině jsme po revoluci začínali s Oply... nejdřív Kaďák, pak Vectra B, druhá... soustavně s něčím v servisu - jen prkotiny do doby, než se potkal motor. Od té doby jedeme Forda a od roku 2004 také Koreu - v té době bylo potřeba druhé (levné - pracovní) benzínové auto do rodiny.

Korejce budu bránit, pže spousta komiků napříč diskusemi v nich ani nesedělo, natož aby byli objektivně schopni posoudit jejich techniku a brutální vzestup v kvalitě. Jezdil jsem Cerato - 78tis (pravověrný USA/korejec, ale za celou dobu bez jediného technického problému). Potom prisel 2007 Ceed 125tis, v roce 2011 Ceed FL zatím 90tis. a příští léto koupím Ceeda SW...

Důvod je jednoduchý - mám pouze pozitivní zkušenosti, záruka zafungovala, když bylo třeba a tím pádem není důvod měnit značku. Od Fordu otec brzy uteče (Kuga 2012 2.0TDci - Kugou tam a náhradním vozidlem zpět) a ani bych se nedivil, kdyby vzal nakonec taky Korce

Odpovědět  |   | 
reven_21  |  12. 04. 2013 14:52

Jsem rád že se nám povedlo konečně dostat do inteligentní debaty. Motor 1.4 ve fabkach byl celkem legendární. Kořeny toho motoru jsou už od "stodvacitky" přes fáčko a feldu (pokud se nejednalo o 16v). S motorem 1.6FSI žádne zkušenosti nemam, všeho-všudy jsem octavku s tímto motorem viděl jen jednu.

K vašemu druhemu odstavci. Myslím že tyto nekálé jednání je vlastní spousty automobilkám a hlavně salonum. Určitě se najsou salony kde se vzájemně pomlouvaj, ale třeba unás člověk který vlastní místní salon škodovky vlastní i salon Kie... a kiu nechal postavit hned vedle.

U nás to byl nejdřive fiat brava (otom bych mohl napsat román, poměrně zajimave auto v te době) Pak to bylo punto, rovnež poměrně slušné auto. Pak to byl 2x zasebou hunaj Lantra, otec stim byl tehda pomerně spokojený. Dokonce tu jednu jsem unás ve měste ještě viděl jezdit. Poté to byl asi 2 mesice citroen... otom ani mluvit nebudu... :D Pak 2x renault Megane, jednou dvoulitr kterej byl opravdu paraní a pak 1.4 16v byl to taky slušnej motor. V té době jsem měl s otcem taky vyhrazenej názor na škodovky, pokažde když byla videt octavka... no proste špatnej názor. Pak ale k memu udivu tata koupil OI s 1.9tdi 81kw v kombajnu. Měl jí 3 roky, a kdyby tenkrát náš starej mechanik udělal pořádně rozvody, kde nam asi rok na to prasknul napínák a malem se nam potkal motor. Tak to jezdilo BEZ jediné závady. Prostě jen normální opravy... olej, brzdy, klimoška... Tohle auto si nás prostě získalo, hlavně ten motor.

Odpovědět  |   | 
Rama  |  12. 04. 2013 19:15

Je videt, ze kdyz se chce, jde oboustranne komunikovat i bez zbytecnych extremu

Odpovědět  |   | 
VW  |  05. 09. 2013 11:50

Proč jsi si ty rozvody neudělal sám? Já si je dělám na všech autech!

Odpovědět  |   | 
Sperman  |  11. 04. 2013 13:23

Pro Hjundé je to jistě historický úspěch. Překonat Škodu v segmentu, který zabírá jen třetinu trhu. A ještě v době, kdy vypadly dodávky Octavie..

Odpovědět  |   | 
Martin  |  11. 04. 2013 14:30

Hjondé!

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  12. 04. 2013 04:33

hnujdaj?

Odpovědět  |   | 
JuDr. Dolfi  |  11. 04. 2013 12:26

jak si může běloch kupovat korejskej mor.. až to tu rupne tak budem věšet podle techničáku

Odpovědět  |   | 
k22  |  11. 04. 2013 13:23

To víš, ne všichni kupují škodofku a volí ODS

Odpovědět  |   | 
Martin  |  11. 04. 2013 14:31

Táhne z tebe tlačenka a levná desítka na tísíce kilometrů. Politiku tahej někam jinam. třeba na Novinky ale ne sem.

Odpovědět  |   | 
space  |  11. 04. 2013 18:56

a kde jinde vám za vaše peníze nabídnou nejvíc reklamních žvástů o tom jaká bude budoucnost. No přeci v hjondééé

Odpovědět  |   | 
felix.julec  |  12. 04. 2013 09:35

MUDRLANTI-ŠKODOVKÁŘI.Až si jednou koupíte nějaký ten Hyundai(jak posměšně tvrdíte hnůjdaj)zaplatíte,svezete se, porovnáte vybavení se Škodovkou a cenu,pak teprve kritizujte. Měl jsem Goetz,perfektní.Nyní mám Elantru perfektní.Goetz jezdí bez závad 10 let(dal jsem jej dceří),Elantra 6 let bez závad.Nic nevrže,vyměňoval jsem jen žárovky.Mám najeto přes milion km.Měl jsem už asi celkem 8 aut různých značek(vždycky nová) z toho 2 Škodovky(105 l).Cenově,provedením,spotřebou,vybavením,kvalitou,jasně nejlepší Korejci.Servisování ve značkovém servisu.

Odpovědět  |   | 
JuDr. Dolfi  |  12. 04. 2013 10:40

stav se třeba na hlavu ale škodovka je prostě prestižnější.. kamkoli přijedeš s vozem od vw tak to prostě vypadá 100X líp než když přijedeš s hnůjdajem o 2 třídy vyššim.. vle čech co si nekupuje český auta by měl mít vyšší daně

Odpovědět  |   | 
Rama  |  12. 04. 2013 13:32

Jo, přesně tohle platí v našem absurditánu... Je to trapně krátkozraké Docela by mě zajímalo, jak byste byli hrdí na Škodovku, kdyby jí tehdy získal Renault a udělal z ní svoji východní lowendovku.

Prostě Čecháčkovství...

Odpovědět  |   | 
JuDr.Dolfi  |  12. 04. 2013 15:07

co je na čecháčkovsví špatnýho - jeď do koreje, když ti tak vadí češi TY multikulturalisto - díky takovejm jako ty je čr vytunelovaná

Odpovědět  |   | 
Rama  |  12. 04. 2013 19:21

Na čecháčkovství je špatné úplně vše... tahle země je vytunelovaná proto, protože jí vládnou zlaté, české, zlodějské ručičky. Děkovat můžeme jen a pouze české nátuře a právě čecháčkovství... nikoliv globalizaci...

Doporučuji Ti, doktore, někde nastudovat definici "čecháčka"...

Odpovědět  |   | 
homer  |  12. 04. 2013 21:02

a ty si někdy přečti o povaze korejce: považují se za nejlepší národ na světě a ostatními opovrhují do té míry že třeba sňatek s cizincem je nepřijatelný, všechno řídí rodiny - čeboly způsobem který bychom považovali za těžkej totáč atd.

Odpovědět  |   | 
Mirus  |  12. 04. 2013 18:49

Prestižnější? vypadá líp? pokud se bavíme o posledních modelech značek, tak Škodovka je všechno, ale rozhodně nevypadá líp, to sis trochu poplet, u H aspoň poznáš co je to za auto, Škodovky jsou všechny stejný sterilní a nudný, ty nikdy nebyly žádný designový orgie.

Poslední odstavec tomu dal korunu, každý čech nemusí být krátkozraký aby si kupoval stejnou kvalitu za víc peněz a reči o prestiži, historii apod. z toho lepší auto neudělaj. Tím autem jezdíš a řídíš ho, k ničemu ti neni jestli má značka prestiž nebo jméno

Odpovědět  |   | 
Rama  |  12. 04. 2013 19:24

Ještě bych doplnil že značně disproporční... délka/šířka/výška - Fabia II, Superb a aktuálně Rapid... po designové stránce se Škodovka začíná vyrovnávat SSANGYONGu

Odpovědět  |   | 
pavel  |  25. 04. 2013 20:33

Škoda je možná prestižnější, ale mám pocit, že začíná být fatálně nudná -
stejně jako VW. Rapid - to je jedna velká předražená tragédie, zastaralá technika převlečená do nového kabátu, Ochcávka je větší Rapid - i když je cenově lépe nastavená. Pokud chcete lepší výbavu a ne ty holobyty, tak se člověk prohne. A taky ty slavný motory TSI a jejich nesmrtelný řetězy - aspoň,že je začali nahrazovat řemenem - ale jenom u Ochcávky, u Rapida ne.

Odpovědět  |   | 
Stefan  |  02. 05. 2013 09:13

Nemci dobre klamu a vedia perfektne oblbovať ceských aj slovenských zákazníkov!!
možno až vacsina si myslí že skoda je české auto,pricom ceši nevlastnia v nom ani klinec
a daju im mená lubivé čechom ako rapid oktavia a že v nemecku sa dobre predáva škoda -pravdaže lebo nemci vedia,že je to ICH auto a a žiadne české !!
a oni sú fanatickkí takže si kupuju svoje autá vcetne seatov etc.. etc..
záruka na VW autá nič moc,mne sa tiež nepáči ich predražená cena ,nizky podvozok/aby som sa bál niekam odbociť ,aby som si nerozbil vanu na motore etc...
na začiatku som si kupoval autá bez predsudkov takým bolo aj daewoo Tico,Espero,a som bol spokojný..

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Polo GTI s manuálem: Jednou se o něj ještě porveme!

VW Polo GTI (minitest)

Polo je díky dvoulitru zjevem mezi malými ostrými hatchbacky. Ke štěstí nám chyběla akorát maličkost. Manuál. Rádi bychom jásali, ale jediné, co můžeme nyní říci, je, že byl a už není. Po pár měsících ve výrobě GTI se spojkovým pedálem a řadicí pákou skončilo. Hádejte, komu můžete děkovat.

včera | Miro Mihálik | 4 příspěvky
TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

23.  6.  2019 | Petr Schnagl | 12 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 132 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A