Brexit: Ani pro Hondu se zatím nemění vůbec nic

Brexit: Ani pro Hondu se zatím nemění vůbec nic

Hlasování o vystoupení Velké Británie z EU, respektive následné výsledky, vzbudilo hodně velký rozruch. Na danou situaci už zareagovaly automobilky Jagaur Land Rover, Nissan a společnost BMW Group. Teď přišla se svým prohlášením také Honda

Také Honda má ve Velké Británii svou továrnu, konkrétně ve Swindonu. A stejně jako výše zmíněné automobilky, i tato japonská značka zdůrazňuje, že se prozatím nic zásadního měnit nebude. 

Brexit: Co na něj říkají automobilky Jaguar Land Rover, BMW a Nissan?

Brexit: Co na něj říkají automobilky Jaguar Land Rover, BMW a Nissan?

Rozhodnuti bylo učiněno britským lidem a Honda toto rozhodnutí respektuje. V tomto okamžiku není jasné, jaké podmínky a pravidla nahradí vystoupeni UK z Evropské unie. Budeme tedy pečlivě monitorovat, jak se věci budou vyvíjet. I nadále pokračujeme v přípravě uvedení desáté generace modelu Civic z naší továrny ve Swindonu. A Honda dále pokračuje v obchodních aktivitách v Evropě,“ píše české zastoupení ve svém prohlášení. 

Jenom připomeneme, že v podobném duchu se nesla také prohlášení automobilek Jaguar Land Rover a BMW

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků