Brexit: Ani pro Hondu se zatím nemění vůbec nic

Brexit: Ani pro Hondu se zatím nemění vůbec nic

Hlasování o vystoupení Velké Británie z EU, respektive následné výsledky, vzbudilo hodně velký rozruch. Na danou situaci už zareagovaly automobilky Jagaur Land Rover, Nissan a společnost BMW Group. Teď přišla se svým prohlášením také Honda

Také Honda má ve Velké Británii svou továrnu, konkrétně ve Swindonu. A stejně jako výše zmíněné automobilky, i tato japonská značka zdůrazňuje, že se prozatím nic zásadního měnit nebude. 

Brexit: Co na něj říkají automobilky Jaguar Land Rover, BMW a Nissan?

Brexit: Co na něj říkají automobilky Jaguar Land Rover, BMW a Nissan?

Rozhodnuti bylo učiněno britským lidem a Honda toto rozhodnutí respektuje. V tomto okamžiku není jasné, jaké podmínky a pravidla nahradí vystoupeni UK z Evropské unie. Budeme tedy pečlivě monitorovat, jak se věci budou vyvíjet. I nadále pokračujeme v přípravě uvedení desáté generace modelu Civic z naší továrny ve Swindonu. A Honda dále pokračuje v obchodních aktivitách v Evropě,“ píše české zastoupení ve svém prohlášení. 

Jenom připomeneme, že v podobném duchu se nesla také prohlášení automobilek Jaguar Land Rover a BMW

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 54 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků