Brazilské Dacie Sandero a Logan prochází modernizací. Evropa už čeká nové generace

Kvicalo hunter  |  27. 07. 2019 14:51

Mě stačí škoda kodiak, mám jí čiplou a výkonu je tam opravdu dostatek, kola jsem vypodlozkoval a mám ji cca o 4 Cm širší podvozek jsem snížil o 3 Cm, u nás na moravě v Buchlovských serpentinách, když jí dám napít tak letí jako raketa a spotřeba se drží někde pod 6- ti litry a to ji docela honim

Odpovědět  |   | 
Syky  |  27. 07. 2019 15:09

Pane, vy jste nemocný? Tento Váš do puntíku stejný komentář si zdejší čtenáři mohou přečíst téměř pod každým článkem. Ale jinak gratulace k vozu.

Odpovědět  |   | 
.  |  28. 07. 2019 07:17

Žádný nemá.

Odpovědět  |   | 
Kvičalo hunter  |  28. 07. 2019 08:46

Jednou se prokecl. Je to velmi starý malý korejec a slintá po dalším.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  29. 07. 2019 17:16

Pane, on není nemocný, jen je to typický Škodovácký magor, který si myslí, že když má Německou káru tak je ve všem nejlepší.

Odpovědět  |   | 
..-  |  29. 07. 2019 17:27

Zloděj nicků opět perlí. A jako vždy s hrubkama. Pak kdo je magor.

Odpovědět  |   | 
..-  |  30. 07. 2019 08:11

Já jsem teda vůl, co to zase vyvádím.

Odpovědět  |   | 
Jožko  |  30. 07. 2019 20:40

Ty séš pěkné magor.

Odpovědět  |   | 
Bob  |  27. 07. 2019 20:59

Pan je asi drson osm zatáček a dva horyzonty dávej bacha na vajíčka za oknem

Odpovědět  |   | 
Forester2203  |  28. 07. 2019 10:46

Nevím jestli to auto má nebo nemá, nevím ani jestli ho upravil nebo ne, ale jedno vím. Ten kdo si koupí Kodiak (nebo jakékoliv jiné SUV) a udělá z něj takový paskvil, tak neví k čemu je takové auto primárně zaměřené (jízda na nezpevněných cestách). Stejné jako koupit Audi
A8, zvednout o 5 cm, vytáhnout sání nad střechu, dát offroad pneu a myslet si, že mám Land Cruiser. Kdo chce blbnout na silnici, koupí auto z úplně jiné kategorie, Superb či rovnou nějaký sportovně laděný model. Lidi už jsou fakt nepoužívají ani ten malý zbytek mozku v palici

Odpovědět  |   | 
zlepšovák  |  29. 07. 2019 14:45

A Dacii s motorem 0,9 TCe jste také zkoušel? Tenhle motor má aspoň pořádný řetěz, narozdíl od "podobných" motorů jiných značek. Třeba by vám na takové popojíždění stačila a vydržela díky tomu déle ...

Odpovědět  |   | 
Syky  |  27. 07. 2019 15:06

Tak to mi ho teda vyndej. Co to tam napasovali za pružiny do toho Logana? Vždyť to vypadá jako monster truck

Odpovědět  |   | 
pokrok  |  28. 07. 2019 00:40

Nejvýraznější změna v interiéru budou asi ty 2 hranaté výdechy uprostřed, které byly dosud vždy kulaté. Jestli bude někdy ještě další facelift, tak to by pak mohly být hranaté výdechy i po stranách?

Odpovědět  |   | 
asdacsa  |  28. 07. 2019 16:35

Sandero a Logan pod logem Renault maji hranate propstředni vydechy už od začatku, tudiž žadna změna

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  28. 07. 2019 22:46

To je vidět, že jsi v tom ani neseděl, ale to ti při hodnocení asi moc nevadí, že.

Odpovědět  |   | 
><  |  28. 07. 2019 09:23

Odporny auto, ktery uz nekupujou ani duchodci. Navic jeste s picou ve znaku.

Odpovědět  |   | 
Emil  |  28. 07. 2019 22:22

Odporné auto je možná Škodovka ale Píča jste určitě jen Vy.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  28. 07. 2019 22:41

A proč se jich u nás tolik prodává, když to nikdo nekupuje?

Odpovědět  |   | 
gecke  |  29. 07. 2019 15:23

jen proto,že jsou levné

Odpovědět  |   | 
Roman  |  29. 07. 2019 17:09

Jsou hlavně spolehlivé a to je pro mnoho lidí důležitý argument. No a že to není předražené jako některé jiné značky je jen další plus pro tuto značku a věřte že to mám už dlouhá léta odzkoušené.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 189 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 39 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro