Bratři z Rakouska: Umíme lepší elektromotory než Tesla!

I ty nejpokročilejší automobilky světa se začínají zajímat o výrobky bratrů Kreiselových. Ti tvrdí, že dokážou vytvořit výkonnější pohonnou jednotku než Tesla, současný lídr elektromobilového průmyslu.

Johann, Markus a Philipp jsou tři bratři z Rakouska, kteří se živí výrobou akumulátorů a elektrických pohonných jednotek. Staví prototypy pro řadu automobilek a díky svým unikátním postupům se o ně už začínají zajímat i ta největší jména automobilového průmyslu.

Kaipan Baby je parádní sporťák pro patnáctileté. Bude i jako elektromobil!

Kaipan Baby je parádní sporťák pro patnáctileté. Bude i jako elektromobil!

Trojice tvrdí, že každý den dostává desítky dotazů od různých společností, včetně značek jako BMW, McLaren či Volkswagen. Ty hledají pomoc při tvorbě vlastních elektromobilů.

Pomocí tepelně chladící techniky a patentovaného laserového svařování umí Kreiselové vytvořit lithium-iontové akumulátory, které pak dokážou pohánět výkonnější pohonnou jednotku, než jakou mají ve svých útrobách automobily Tesla.

Nová generace BMW i8 má být čistý elektromobil s výkonem 750 koní

Nová generace BMW i8 má být čistý elektromobil s výkonem 750 koní

„Máme řešení problému, který celý automobilový průmysl řeší,“ říká Markus Kreisel, jeden ze tří bratrů. „Společnosti nás oslovují a nabízí nám nové projekty. Pokud jde o způsob, jakým pracujeme, nemáme aktuálně vůbec žádnou konkurenci.“

V nedávné době získali bratři zakázku na dvě tisícovky elektrických pohonných jednotek a baterií pro elektromobily Mercedes-Benz Sprinter. Kreiselové navíc oznámili, že s nejmenovanou automobilkou mají podepsaný nový kontrakt, jehož předmětem je stavba 100.000 vozů v následujících dvou letech.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků