Bratři z Rakouska: Umíme lepší elektromotory než Tesla!

I ty nejpokročilejší automobilky světa se začínají zajímat o výrobky bratrů Kreiselových. Ti tvrdí, že dokážou vytvořit výkonnější pohonnou jednotku než Tesla, současný lídr elektromobilového průmyslu.

Johann, Markus a Philipp jsou tři bratři z Rakouska, kteří se živí výrobou akumulátorů a elektrických pohonných jednotek. Staví prototypy pro řadu automobilek a díky svým unikátním postupům se o ně už začínají zajímat i ta největší jména automobilového průmyslu.

Kaipan Baby je parádní sporťák pro patnáctileté. Bude i jako elektromobil!

Kaipan Baby je parádní sporťák pro patnáctileté. Bude i jako elektromobil!

Trojice tvrdí, že každý den dostává desítky dotazů od různých společností, včetně značek jako BMW, McLaren či Volkswagen. Ty hledají pomoc při tvorbě vlastních elektromobilů.

Pomocí tepelně chladící techniky a patentovaného laserového svařování umí Kreiselové vytvořit lithium-iontové akumulátory, které pak dokážou pohánět výkonnější pohonnou jednotku, než jakou mají ve svých útrobách automobily Tesla.

Nová generace BMW i8 má být čistý elektromobil s výkonem 750 koní

Nová generace BMW i8 má být čistý elektromobil s výkonem 750 koní

„Máme řešení problému, který celý automobilový průmysl řeší,“ říká Markus Kreisel, jeden ze tří bratrů. „Společnosti nás oslovují a nabízí nám nové projekty. Pokud jde o způsob, jakým pracujeme, nemáme aktuálně vůbec žádnou konkurenci.“

V nedávné době získali bratři zakázku na dvě tisícovky elektrických pohonných jednotek a baterií pro elektromobily Mercedes-Benz Sprinter. Kreiselové navíc oznámili, že s nejmenovanou automobilkou mají podepsaný nový kontrakt, jehož předmětem je stavba 100.000 vozů v následujících dvou letech.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků