Bratislavský diaľničný úsek hotový o pol roka skôr

13 komentářů

Haldo
4. prosince • 20:07

Mali to oznacit lepsie, pripadne dat zaterasy na stare cesty. Lebo vsetci jazdia ako kokosi po pamati a to zeuz cesta nie je 2-pruh ale iba 1-pruh nevidia. Tiez si asi petrzalcania nevsimli ani cedule na moste, lebo smerom do petrzky jazdia stale v lavom pruhu. Preco proste niektori ludia nevieda na tie cedule a ciary pozriet? Ja ako tiez jazdim vela usekov po pamati, ale raz za cas sa kuknem co je nove, hlavne ked sa tam stavia (niekolko rokov).

neodborník
4. prosince • 15:37

Podíval jsem se na www.rsd.cz a dozvěděl se víc.

miso05
4. prosince • 12:34

...autor zrejme napisal len ciastku za desatinnou ciarkou. Slovensko je zname najvyssimi nakladmi na vybudovanie 1 km dialnice.. v Europe."Kilometer slovenskej diaľnice stojí podľa týchto odhadov asi 12,5 milióna eur, zatiaľ čo napríklad českej 8,4 milióna a talianskej len 2,7 milióna eur." vid http://www.euractiv.sk/cl/119/2776/Slovensko_ma_najdrahsie_dialnice
A k tej rychlosti...rychlo sa stavia len v Bratislave. 9 km Ladce-Sverepec stavaju od roku 1998, cize sedem rokov. A nie je sa ani kam ponahlat ked si firma kazdy rok nahodi na fakturach par stoviek milionov "kvoli inflacii".
Mobilni operatori a banky sa mozu niekde strcit...Vylievat beton za statne, to je biznis :)

sMartin
3. prosince • 19:22

"náklady na výstavbu dosiahli 242 miliónov Sk" - nevim proc, ale mam takovy pocit, ze u nas by to bylo aspon za 2 mld. kc...

aquila
5. prosince • 7:36

ono to aj stalo 2 mld slovenskych korun :)

Ace2
3. prosince • 22:06

242 milionů maximálně tak za asfalt k tomu bych ještě přípočítal tunel pod ZOO a možná i ten nový most.

sgg
3. prosince • 1:40

Neviem ci to dobre chapem ale ked sa cesi stazuju na dialnice to uz co ma byt? Na Slovensku za poslednych par rokov pribudlo ubohych par kilometrov a cesta z ba niekde na vychod je priam kalamitna. Naproti tomu v CR sa prekonava jeden rekord za druhym kilometraz sa rok od roka zvysuje takze ta poznamka je dost mimo. Druha moznost je ze som to cele po tych borovickach zle pochopil v tom pripade idem zaliest do budy :)))

Cloud
3. prosince • 0:51

Ad: štiplavá poznámka - ona nie je ani tak "štipLavá" ako "štipĽavá". Prosím doštudovať slovenčinu, alebo použiť jazykový korektor.

Pepe
5. prosince • 22:02

Nacionalisto!!!!!!!

Jazykovedec
3. prosince • 1:10

Slovenčinu doštudovávať netreba, tá poznámka je v jazyku českom

Rak
5. prosince • 23:48

V češtině se termín "štiplavá poznámka" nepoužívá. Správný je termín "pichlavá"

puck
3. prosince • 0:47

hura idem vyskusat

aquila
5. prosince • 7:38

od lafranconiho je to super, tam je dokonca asi pol kilometra 8 prudovy usek dialnice ako sa krizuje D2 a D1, ale horsie je to na pristavnom moste, ktrty si ziada rozsirenie na 4+4
 
inak autor, tam ma zopar chyb, ci uz cenu, postup prac zase taky rychly nebol, ale na slovenske pomery uspech
 
ale najma, preco neuviedol zdroj obrazkov, ktore su z www.highways.sk !!
konkretne z http://www.highways.sk/highways/Viedenska-Pristavny_most.html
 
trosku novinarksej etiky by nezaskodilo ...

Doporučujeme

Články odjinud