Brabus znovu poladil Mercedes G63 AMG. Tentokrát má už 700 koní

Brabus zase zvýšil výkon už tak dost silného off-roadu G63 AMG. Rychlost 240 km/h si lze v této krabici jen těžko představit.
Seznam kapitol
  1. Brabus G700
  2. Fotogalerie: Brabus G700

Dalšího tuningu, tentokrát se zakázkovým bodykitem, exkluzivním lakem a novým interiérem, se dočkal Mercedes-Benz G63 AMG. U Brabusu si totiž někdo asi řekl, že původních 620 koní je u upraveného Mercedesu G63 AMG vyloženě trapná hodnota. A tak ladiči zvýšili výkon osmiválce 5,5 l se dvěma turby na rovných 700 koní.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Dvěma turby přeplňovaný osmiválec 5,5 l se u Brabusu dočkal dalšího posílení. Nyní má rovných 700 koní výkonu a až 960 Nm točivého momentu. Vytuněný off-road G63 AMG se s ním rozjede na 100 km/h už za 4,9 s

Brabus G700, jak se tenhle poladěný off-road jmenuje, dostal navíc nová 23" kola se silničními nízkoprofilovými pneumatikami Yokohama. Určitě už jste si na fotkách všimli i toho vskutku komického přítlačného křídla na střeše nebo karbonového krytu kapoty. Docela by nás zajímalo, jak se na aerodynamice tvárnice projeví dodatečné křídlo...

Fototest Mercedes-Benz G 500 4x4(2): Nádherný nesmysl

Fototest Mercedes-Benz G 500 4x4(2): Nádherný nesmysl

Osmiválec 5,5 l dostal větší turba, nové větší mezichladiče, jinou řídící jednotku, nové vstřikovače, kompletně přepracované sání a samozřejmě také poladěný výfuk. Výsledkem je výkon 515 kW (700 k) a i když není uváděn nejvyšší točivý moment, v posledních tuningových případech Brabusu měl tenhle motor až 960 Nm.

Z 0 na 100 km/h akceleruje tento 2550 kg těžký hranatý kolos už za 4,9 sekundy a rozjede se dokonce až na 240 km/h. To nejsou na sportovní auto nijak světoborné hodnoty, ale pokud bychom tato čísla posuzovali optikou těžké stavební techniky nebo přepravních kontejnerů, asi na světě těžko najdeme něco rychlejšího.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Brabus G700
  2. Fotogalerie: Brabus G700
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

včera | Vladimír Kadera | 15 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků