Brabus znovu poladil Mercedes G63 AMG. Tentokrát má už 700 koní

Brabus zase zvýšil výkon už tak dost silného off-roadu G63 AMG. Rychlost 240 km/h si lze v této krabici jen těžko představit.
Seznam kapitol
  1. Brabus G700
  2. Fotogalerie: Brabus G700

Dalšího tuningu, tentokrát se zakázkovým bodykitem, exkluzivním lakem a novým interiérem, se dočkal Mercedes-Benz G63 AMG. U Brabusu si totiž někdo asi řekl, že původních 620 koní je u upraveného Mercedesu G63 AMG vyloženě trapná hodnota. A tak ladiči zvýšili výkon osmiválce 5,5 l se dvěma turby na rovných 700 koní.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Dvěma turby přeplňovaný osmiválec 5,5 l se u Brabusu dočkal dalšího posílení. Nyní má rovných 700 koní výkonu a až 960 Nm točivého momentu. Vytuněný off-road G63 AMG se s ním rozjede na 100 km/h už za 4,9 s

Brabus G700, jak se tenhle poladěný off-road jmenuje, dostal navíc nová 23" kola se silničními nízkoprofilovými pneumatikami Yokohama. Určitě už jste si na fotkách všimli i toho vskutku komického přítlačného křídla na střeše nebo karbonového krytu kapoty. Docela by nás zajímalo, jak se na aerodynamice tvárnice projeví dodatečné křídlo...

Testy | Luxusní auta | Off-roady | Mercedes-Benz | Fascinace

Fototest Mercedes-Benz G 500 4x4(2): Nádherný nesmysl

Osmiválec 5,5 l dostal větší turba, nové větší mezichladiče, jinou řídící jednotku, nové vstřikovače, kompletně přepracované sání a samozřejmě také poladěný výfuk. Výsledkem je výkon 515 kW (700 k) a i když není uváděn nejvyšší točivý moment, v posledních tuningových případech Brabusu měl tenhle motor až 960 Nm.

Z 0 na 100 km/h akceleruje tento 2550 kg těžký hranatý kolos už za 4,9 sekundy a rozjede se dokonce až na 240 km/h. To nejsou na sportovní auto nijak světoborné hodnoty, ale pokud bychom tato čísla posuzovali optikou těžké stavební techniky nebo přepravních kontejnerů, asi na světě těžko najdeme něco rychlejšího.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Brabus G700
  2. Fotogalerie: Brabus G700
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 31 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků
Test: Kiu Rio jsme vyzkoušeli v základní výbavě. Je to dobrá koupě?

Kia Rio 1,25 CVVT

Nová Kia Rio si chce v segmentu B ukousnout větší kus koláče, než kdy předtím. Po týdenním soužití už víme, že na to předpoklady rozhodně má.

11.  6.  2017 | Milan Lažanský | 9 příspěvků