Brabus v Ženevě ukáže také dvanáctiválcový model Rocket 900

Brabus už dříve oznámil, že v Ženevě představí model 850 6.0 Biturbo Coupe, což je vyladěný Mercedes-Benz S 63 AMG Coupe. Tohle auto ale nebude jedinou novinkou. Na nadcházející autosalon totiž míří také základní „esko“ vycházející z verze S 65 AMG, které po zásahu Brabusu dostalo rovných 900 koní.

Mercedes-Benz S 63 AMG Coupé zvládne stovku za 3,9 s

Mercedes-Benz S 63 AMG Coupé zvládne stovku za 3,9 s

Základem je opět důkladně přepracovaný motor. Objem základního dvanáctiválce byl zvětšen na 6,3 litru, jiné jsou samozřejmě písty nebo kliková hřídel, měnila se turbodmychadla, sací část i výfukové potrubí, přičemž například takové svody jsou nerezové a mají průměr osm centimetrů. Výfuk také obsahuje klapku, která v případě potřeby zařídí patřičný zvukový doprovod.

Výsledek nabízí maximální výkon 662 kW (900 k) dostupný při 5500 ot./min, točivý moment by se údajně dostal až na 1500 Nm, ale v automobilu je elektronicky omezen na 1200 Nm. Přes sedmistupňový automat je poháněna zadní náprava, kam Brabus ještě navíc instaloval samosvorný diferenciál. Stovka je otázkou 3,7 s, zrychlení z nuly na 200 km/h proběhne za 9,1 s. Maximální rychlost leží za hranicí 350 km/h.

Brabus udělal z Mercedesu S 63 AMG Coupe hotové monstrum

Brabus udělal z Mercedesu S 63 AMG Coupe hotové monstrum

Kvůli takto vysokým rychlostem Brabus samozřejmě zapracoval také na aerodynamice. Jiné jsou nárazníky, na autě najdeme řadu karbonových dílů a nakonec byl upraven i vzduchový podvozek. Ten je nově v základní pozici zhruba o 15 milimetrů nižší. Zájemci mohou sáhnout po třech různých variantách litých kol o velikosti 21 palců, k dispozici jsou případně ještě kola o palec větší.

Kdo si objedná novou třídu S ve verzi Rocket 900 přímo od Brabusu, ten bude muset vytáhnout z účtu minimálně 9,5 milionu korun. Samozřejmě stejnou úpravu lze aplikovat také na vůz, který již majitel vlastní. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Mercedes C 2,7
Rok výroby: 2001
Stav: 49 329 km
Cena: 158 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2012
Stav: 44 856 km
Cena: 310 000 Kč
Mercedes GLK 2,1
Rok výroby: 2010
Stav: 125 544 km
Cena: 350 000 Kč
Mercedes Viano 2,1
Rok výroby: 2006
Stav: 187 647 km
Cena: 290 000 Kč
Mercedes CLS 3,5
Rok výroby: 2005
Stav: 185 012 km
Cena: 250 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2014
Stav: 34 727 km
Cena: 470 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Peugeot 5008 nabídne až luxusní atmosféru, na rodinu ale nezapomíná

Peugeot 5008 GT

Naší recenzí prošel Peugeot 5008 GT, který má splňovat všechny potřeby i větších rodin

dnes | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků