Brabus v Ženevě ukáže také dvanáctiválcový model Rocket 900

Brabus už dříve oznámil, že v Ženevě představí model 850 6.0 Biturbo Coupe, což je vyladěný Mercedes-Benz S 63 AMG Coupe. Tohle auto ale nebude jedinou novinkou. Na nadcházející autosalon totiž míří také základní „esko“ vycházející z verze S 65 AMG, které po zásahu Brabusu dostalo rovných 900 koní.

Mercedes-Benz S 63 AMG Coupé zvládne stovku za 3,9 s

Mercedes-Benz S 63 AMG Coupé zvládne stovku za 3,9 s

Základem je opět důkladně přepracovaný motor. Objem základního dvanáctiválce byl zvětšen na 6,3 litru, jiné jsou samozřejmě písty nebo kliková hřídel, měnila se turbodmychadla, sací část i výfukové potrubí, přičemž například takové svody jsou nerezové a mají průměr osm centimetrů. Výfuk také obsahuje klapku, která v případě potřeby zařídí patřičný zvukový doprovod.

Výsledek nabízí maximální výkon 662 kW (900 k) dostupný při 5500 ot./min, točivý moment by se údajně dostal až na 1500 Nm, ale v automobilu je elektronicky omezen na 1200 Nm. Přes sedmistupňový automat je poháněna zadní náprava, kam Brabus ještě navíc instaloval samosvorný diferenciál. Stovka je otázkou 3,7 s, zrychlení z nuly na 200 km/h proběhne za 9,1 s. Maximální rychlost leží za hranicí 350 km/h.

Brabus udělal z Mercedesu S 63 AMG Coupe hotové monstrum

Brabus udělal z Mercedesu S 63 AMG Coupe hotové monstrum

Kvůli takto vysokým rychlostem Brabus samozřejmě zapracoval také na aerodynamice. Jiné jsou nárazníky, na autě najdeme řadu karbonových dílů a nakonec byl upraven i vzduchový podvozek. Ten je nově v základní pozici zhruba o 15 milimetrů nižší. Zájemci mohou sáhnout po třech různých variantách litých kol o velikosti 21 palců, k dispozici jsou případně ještě kola o palec větší.

Kdo si objedná novou třídu S ve verzi Rocket 900 přímo od Brabusu, ten bude muset vytáhnout z účtu minimálně 9,5 milionu korun. Samozřejmě stejnou úpravu lze aplikovat také na vůz, který již majitel vlastní. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Mercedes ML 3
Rok výroby: 2006
Stav: 163 510 km
Cena: 276 000 Kč
Mercedes E 2,2
Rok výroby: 2013
Stav: 97 958 km
Cena: 650 000 Kč
Mercedes Viano 2
Rok výroby: 2008
Stav: 150 969 km
Cena: 372 000 Kč
Mercedes E 2,2
Rok výroby: 2011
Stav: 119 323 km
Cena: 480 000 Kč
Mercedes C 2,1
Rok výroby: 2008
Stav: 159 796 km
Cena: 180 000 Kč
Mercedes C 2,7
Rok výroby: 2001
Stav: 49 329 km
Cena: 170 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků