Brabus v Ženevě ukáže také dvanáctiválcový model Rocket 900

Brabus už dříve oznámil, že v Ženevě představí model 850 6.0 Biturbo Coupe, což je vyladěný Mercedes-Benz S 63 AMG Coupe. Tohle auto ale nebude jedinou novinkou. Na nadcházející autosalon totiž míří také základní „esko“ vycházející z verze S 65 AMG, které po zásahu Brabusu dostalo rovných 900 koní.

Mercedes-Benz S 63 AMG Coupé zvládne stovku za 3,9 s

Mercedes-Benz S 63 AMG Coupé zvládne stovku za 3,9 s

Základem je opět důkladně přepracovaný motor. Objem základního dvanáctiválce byl zvětšen na 6,3 litru, jiné jsou samozřejmě písty nebo kliková hřídel, měnila se turbodmychadla, sací část i výfukové potrubí, přičemž například takové svody jsou nerezové a mají průměr osm centimetrů. Výfuk také obsahuje klapku, která v případě potřeby zařídí patřičný zvukový doprovod.

Výsledek nabízí maximální výkon 662 kW (900 k) dostupný při 5500 ot./min, točivý moment by se údajně dostal až na 1500 Nm, ale v automobilu je elektronicky omezen na 1200 Nm. Přes sedmistupňový automat je poháněna zadní náprava, kam Brabus ještě navíc instaloval samosvorný diferenciál. Stovka je otázkou 3,7 s, zrychlení z nuly na 200 km/h proběhne za 9,1 s. Maximální rychlost leží za hranicí 350 km/h.

Brabus udělal z Mercedesu S 63 AMG Coupe hotové monstrum

Brabus udělal z Mercedesu S 63 AMG Coupe hotové monstrum

Kvůli takto vysokým rychlostem Brabus samozřejmě zapracoval také na aerodynamice. Jiné jsou nárazníky, na autě najdeme řadu karbonových dílů a nakonec byl upraven i vzduchový podvozek. Ten je nově v základní pozici zhruba o 15 milimetrů nižší. Zájemci mohou sáhnout po třech různých variantách litých kol o velikosti 21 palců, k dispozici jsou případně ještě kola o palec větší.

Kdo si objedná novou třídu S ve verzi Rocket 900 přímo od Brabusu, ten bude muset vytáhnout z účtu minimálně 9,5 milionu korun. Samozřejmě stejnou úpravu lze aplikovat také na vůz, který již majitel vlastní. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků