Brabus upravil dodávku Mercedes-Benz třídy V

Seznam kapitol
  1. Brabus V 250 Bluetec
  2. Fotogalerie Brabus V 250 Bluetec

Od Brabusu jsme zvyklí vídat leccos a už v minulosti se objevily tuningové programy pro dodávky Mercedes-Benz. Ani nová třída V pozornosti Brabusu neunikla, a tak je tu stylingový balíček včetně důkladné přestavby interiéru a dokonce i ladění motoru. Bohužel ale nečekejte nějakou osmiválcovou šílenost.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Čtyři koncovky výfuku působí na dvoulitrovém dieselu s čipem dost přehnaně. Uvnitř se to hemží kůží, dřevem a karbonem. Chybět nemůže ani multimediální systém, připojení na internet a třeba příjem digitální televize

Pod kapotou prezentovaného vozu je přeplňovaný naftový čtyřválec 2,1 l, ale ten po instaklaci balíčku PowerXtra D4 zvýší výkon o 45 koní a točivý moment o 70 Nm. Dodávka Mercedes-Benz V 250 Bluetec se pak dostane na stovku za 8,8 sekundy a rozjede se na 210 km/h. Modifikací se dočkal i podvozek, který může být snížen o 15 až 25 mm. Brabus vám prodá i nová 18" nebo 19" kola.

Brabus udělal z Mercedesu S 63 AMG Coupe hotové monstrum

Brabus udělal z Mercedesu S 63 AMG Coupe hotové monstrum

V interiéru Brabus nabízí poměrně zásadní přestavbu a především instalaci multimediálních systémů. Můžete mít digitální televizi, několik LCD obrazovek, Apple TV a spoustu dalšího.

Ostatně, z přiložených fotografií si můžete udělat o výbavě vytuněné dodávky představu. Chybět nemůže kůže, dřevo a karbonový dekor, stejně tak ambientní osvětlení. O ceně se úpravce nezmiňuje, odvíjí se totiž od individuálních přání zákazníka.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Brabus V 250 Bluetec
  2. Fotogalerie Brabus V 250 Bluetec
TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků