Brabus upravil dodávku Mercedes-Benz třídy V

Seznam kapitol
  1. Brabus V 250 Bluetec
  2. Fotogalerie Brabus V 250 Bluetec

Od Brabusu jsme zvyklí vídat leccos a už v minulosti se objevily tuningové programy pro dodávky Mercedes-Benz. Ani nová třída V pozornosti Brabusu neunikla, a tak je tu stylingový balíček včetně důkladné přestavby interiéru a dokonce i ladění motoru. Bohužel ale nečekejte nějakou osmiválcovou šílenost.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Čtyři koncovky výfuku působí na dvoulitrovém dieselu s čipem dost přehnaně. Uvnitř se to hemží kůží, dřevem a karbonem. Chybět nemůže ani multimediální systém, připojení na internet a třeba příjem digitální televize

Pod kapotou prezentovaného vozu je přeplňovaný naftový čtyřválec 2,1 l, ale ten po instaklaci balíčku PowerXtra D4 zvýší výkon o 45 koní a točivý moment o 70 Nm. Dodávka Mercedes-Benz V 250 Bluetec se pak dostane na stovku za 8,8 sekundy a rozjede se na 210 km/h. Modifikací se dočkal i podvozek, který může být snížen o 15 až 25 mm. Brabus vám prodá i nová 18" nebo 19" kola.

Tuning | Autosalony | Mercedes-Benz | Ženeva 2015

Brabus udělal z Mercedesu S 63 AMG Coupe hotové monstrum

V interiéru Brabus nabízí poměrně zásadní přestavbu a především instalaci multimediálních systémů. Můžete mít digitální televizi, několik LCD obrazovek, Apple TV a spoustu dalšího.

Ostatně, z přiložených fotografií si můžete udělat o výbavě vytuněné dodávky představu. Chybět nemůže kůže, dřevo a karbonový dekor, stejně tak ambientní osvětlení. O ceně se úpravce nezmiňuje, odvíjí se totiž od individuálních přání zákazníka.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Brabus V 250 Bluetec
  2. Fotogalerie Brabus V 250 Bluetec
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků