Brabus upravil dodávku Mercedes-Benz třídy V

Seznam kapitol
  1. Brabus V 250 Bluetec
  2. Fotogalerie Brabus V 250 Bluetec

Od Brabusu jsme zvyklí vídat leccos a už v minulosti se objevily tuningové programy pro dodávky Mercedes-Benz. Ani nová třída V pozornosti Brabusu neunikla, a tak je tu stylingový balíček včetně důkladné přestavby interiéru a dokonce i ladění motoru. Bohužel ale nečekejte nějakou osmiválcovou šílenost.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Čtyři koncovky výfuku působí na dvoulitrovém dieselu s čipem dost přehnaně. Uvnitř se to hemží kůží, dřevem a karbonem. Chybět nemůže ani multimediální systém, připojení na internet a třeba příjem digitální televize

Pod kapotou prezentovaného vozu je přeplňovaný naftový čtyřválec 2,1 l, ale ten po instaklaci balíčku PowerXtra D4 zvýší výkon o 45 koní a točivý moment o 70 Nm. Dodávka Mercedes-Benz V 250 Bluetec se pak dostane na stovku za 8,8 sekundy a rozjede se na 210 km/h. Modifikací se dočkal i podvozek, který může být snížen o 15 až 25 mm. Brabus vám prodá i nová 18" nebo 19" kola.

Brabus udělal z Mercedesu S 63 AMG Coupe hotové monstrum

Brabus udělal z Mercedesu S 63 AMG Coupe hotové monstrum

V interiéru Brabus nabízí poměrně zásadní přestavbu a především instalaci multimediálních systémů. Můžete mít digitální televizi, několik LCD obrazovek, Apple TV a spoustu dalšího.

Ostatně, z přiložených fotografií si můžete udělat o výbavě vytuněné dodávky představu. Chybět nemůže kůže, dřevo a karbonový dekor, stejně tak ambientní osvětlení. O ceně se úpravce nezmiňuje, odvíjí se totiž od individuálních přání zákazníka.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Brabus V 250 Bluetec
  2. Fotogalerie Brabus V 250 Bluetec
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

včera | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků