Brabus ukázal, jak vylepšil faceliftovaný Mercedes-AMG A45

Specialisté z Brabusu předvedli další ze svých úprav. Tentokrát se zaměřili na faceliftovaný model Mercedes-AMG A45. Úpravy se dočkala jak vizuální stránka, tak i výkon. Oficiální technické údaje ale zatím německá společnost neuvedla. 

Interiér na druhou: Tento G500 4x4² v úpravě Brabus zaujme nejen zvenčí

Interiér na druhou: Tento G500 4x4² v úpravě Brabus zaujme nejen zvenčí

Své úpravy předvedla konkrétně na verzi  A45 4MATIC. Již na první pohled rozhodně zaujmou výrazné 19palcová kola Brabus Monoblock R Red/Black. Samozřejmostí je také speciální zadní difuzor či sportovní výfuky Brabus. 

Brzy se snad dočkáme také oficiálních údajů o zlepšeném výkonu vozu po úpravě. Starší model se díky péči od Brabusu dostal na 500 Nm točivého momentu. Výsledkem bylo zrychlení z 0 na 100 km/h za 4,2 sekundy. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Mercedes C 2,7
Rok výroby: 2001
Stav: 49 329 km
Cena: 158 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2012
Stav: 44 856 km
Cena: 310 000 Kč
Mercedes GLK 2,1
Rok výroby: 2010
Stav: 125 544 km
Cena: 350 000 Kč
Mercedes Viano 2,1
Rok výroby: 2006
Stav: 187 647 km
Cena: 290 000 Kč
Mercedes CLS 3,5
Rok výroby: 2005
Stav: 185 012 km
Cena: 250 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2014
Stav: 34 727 km
Cena: 470 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků