Brabus udělal z Mercedesu S 63 AMG Coupe hotové monstrum

Ženeva bude také o prezentaci různých úpravců, mezi kterými nebude chybět společnost Brabus. Ta si připravila novinku v podobě modelu 850 6.0 Biturbo Coupe, což je Mercedes-Benz S 63 AMG Coupe s motorem vyladěným na příjemných 625 kW (850 k) a 1150 Nm.

Premiéry | Kupé | Mercedes-Benz | Design

Mercedes-Benz S 63 AMG Coupe zvládne stovku za 3,9 s

Základem této úpravy je důkladně přepracovaný motor. Původní objem přeplňovaného osmiválce činí 5461 cm3, Brabus ho zvedl na 5912 cm3. Spolu s tím bylo potřeba instalovat také novou klikovou hřídel, úprav se dočkaly rovněž hlavy válců, jiné je sání, turbodmychadla nebo řídicí jednotka.

Celé to dává dohromady drtivých 625 kW (850 koní) dostupných při 5400 ot./min. Točivý moment dosahuje na 1450 Nm, ale s ohledem na zbytek hnacího řetězce je vrchol točivého momentu omezen pouze na 1150 Nm.

Tuning | Luxusní auta | Mercedes-Benz | Design

Luxusní Brabus 850 je karbonem obložená raketa  

V kombinaci s pohonem všech kol dá upravená třída S Coupe stovku za 3,5 s, zrychlení z nuly na 200 km/h proběhne za 9,4 s a vše končí na 350 km/h, což je ovšem hodnota daná elektronickým omezovačem. K dispozici je taktéž verze pouze s pohonem zadních kol. Standardem je sedmistupňová automatická převodovka.

Co se vnějšího designu týká, Brabus připravil řadu karbonových dílů v čele s novými nárazníky nebo zadním difuzorem. Nechybí ani patřičný výfuk a vše podtrhují disky Platinum Edition o velikosti 21 palců. Komu by to nestačilo, ten může zvolit kola ještě o palec větší. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 12 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků