Brabus udělal z Mercedesu S 63 AMG Coupe hotové monstrum

Ženeva bude také o prezentaci různých úpravců, mezi kterými nebude chybět společnost Brabus. Ta si připravila novinku v podobě modelu 850 6.0 Biturbo Coupe, což je Mercedes-Benz S 63 AMG Coupe s motorem vyladěným na příjemných 625 kW (850 k) a 1150 Nm.

Mercedes-Benz S 63 AMG Coupe zvládne stovku za 3,9 s

Mercedes-Benz S 63 AMG Coupe zvládne stovku za 3,9 s

Základem této úpravy je důkladně přepracovaný motor. Původní objem přeplňovaného osmiválce činí 5461 cm3, Brabus ho zvedl na 5912 cm3. Spolu s tím bylo potřeba instalovat také novou klikovou hřídel, úprav se dočkaly rovněž hlavy válců, jiné je sání, turbodmychadla nebo řídicí jednotka.

Celé to dává dohromady drtivých 625 kW (850 koní) dostupných při 5400 ot./min. Točivý moment dosahuje na 1450 Nm, ale s ohledem na zbytek hnacího řetězce je vrchol točivého momentu omezen pouze na 1150 Nm.

Luxusní Brabus 850 je karbonem obložená raketa  

Luxusní Brabus 850 je karbonem obložená raketa  

V kombinaci s pohonem všech kol dá upravená třída S Coupe stovku za 3,5 s, zrychlení z nuly na 200 km/h proběhne za 9,4 s a vše končí na 350 km/h, což je ovšem hodnota daná elektronickým omezovačem. K dispozici je taktéž verze pouze s pohonem zadních kol. Standardem je sedmistupňová automatická převodovka.

Co se vnějšího designu týká, Brabus připravil řadu karbonových dílů v čele s novými nárazníky nebo zadním difuzorem. Nechybí ani patřičný výfuk a vše podtrhují disky Platinum Edition o velikosti 21 palců. Komu by to nestačilo, ten může zvolit kola ještě o palec větší. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 15 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky