Brabus udělal z Mercedesu S 63 AMG Coupe hotové monstrum

Ženeva bude také o prezentaci různých úpravců, mezi kterými nebude chybět společnost Brabus. Ta si připravila novinku v podobě modelu 850 6.0 Biturbo Coupe, což je Mercedes-Benz S 63 AMG Coupe s motorem vyladěným na příjemných 625 kW (850 k) a 1150 Nm.

Mercedes-Benz S 63 AMG Coupe zvládne stovku za 3,9 s

Mercedes-Benz S 63 AMG Coupe zvládne stovku za 3,9 s

Základem této úpravy je důkladně přepracovaný motor. Původní objem přeplňovaného osmiválce činí 5461 cm3, Brabus ho zvedl na 5912 cm3. Spolu s tím bylo potřeba instalovat také novou klikovou hřídel, úprav se dočkaly rovněž hlavy válců, jiné je sání, turbodmychadla nebo řídicí jednotka.

Celé to dává dohromady drtivých 625 kW (850 koní) dostupných při 5400 ot./min. Točivý moment dosahuje na 1450 Nm, ale s ohledem na zbytek hnacího řetězce je vrchol točivého momentu omezen pouze na 1150 Nm.

Luxusní Brabus 850 je karbonem obložená raketa  

Luxusní Brabus 850 je karbonem obložená raketa  

V kombinaci s pohonem všech kol dá upravená třída S Coupe stovku za 3,5 s, zrychlení z nuly na 200 km/h proběhne za 9,4 s a vše končí na 350 km/h, což je ovšem hodnota daná elektronickým omezovačem. K dispozici je taktéž verze pouze s pohonem zadních kol. Standardem je sedmistupňová automatická převodovka.

Co se vnějšího designu týká, Brabus připravil řadu karbonových dílů v čele s novými nárazníky nebo zadním difuzorem. Nechybí ani patřičný výfuk a vše podtrhují disky Platinum Edition o velikosti 21 palců. Komu by to nestačilo, ten může zvolit kola ještě o palec větší. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků