Brabus Smart dostal tříválec o výkonu 109 koní. Stovku umí za 9,5 s

Jednou z novinek autosalonu v Pekingu je také vrcholná verze Smartů ForTwo a ForFour upravená společností Brabus. Těšit se můžete na vylepšený podvozek, luxusní interiér a relativně výkonný motor. Brabus začne prodávat vyladěný Smart v červenci letošního roku. 

Test Smart ForFour 1.0 52 kW: Jaký smysl dává drahé Twingo?  

Test Smart ForFour 1.0 52 kW: Jaký smysl dává drahé Twingo?  

Nejostřejší Smart dostal přeplňovaný tříválec o objemu 0,9 litru s parametry 80 kW (109 k) a 170 Nm. Motor je kombinován s automatickou převodovkou, která nabízí také funkci „launch control“. Na stovce je tento prcek za 9,5 s a maximálně jede 180 km/h. 

Brabus udělal z Mercedesu S 63 AMG Coupe hotové monstrum

Brabus udělal z Mercedesu S 63 AMG Coupe hotové monstrum

Brabus kromě motoru přidal také zvučnější výfuk a ve srovnání s klasickým Smartem rovněž o dvacet procent tužší podvozek. Sportovnější má být i řízení a samozřejmě došlo na úpravy designu. Brabus Smart ForTwo jezdí na šestnáctipalcových kolech vpředu a sedmnáctkách vzadu, čtyřmístné provedení má na obou nápravách disky o velikosti 17 palců. 

V interiéru očekávejte čalounění kůží Nappa, vyhřívaná sedadla a sem tam se objevující podpis společnosti Brabus. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 10 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 38 příspěvků
Minitest Lexus CT200h: Výjimečný hatchback nikdy nebyl levnější

Lexus CT200h (minitest)

Lexus přestane vyrábět kompaktní luxusní hatchback. Mrzí vás to? Tak máte poslední příležitost! Vyzkoušeli jsme, jestli je v dnešním kontextu ještě o co stát.

4.  12.  2018 | Milan Lažanský | 22 příspěvků