Brabus Smart dostal tříválec o výkonu 109 koní. Stovku umí za 9,5 s

Jednou z novinek autosalonu v Pekingu je také vrcholná verze Smartů ForTwo a ForFour upravená společností Brabus. Těšit se můžete na vylepšený podvozek, luxusní interiér a relativně výkonný motor. Brabus začne prodávat vyladěný Smart v červenci letošního roku. 

Test Smart ForFour 1.0 52 kW: Jaký smysl dává drahé Twingo?  

Test Smart ForFour 1.0 52 kW: Jaký smysl dává drahé Twingo?  

Nejostřejší Smart dostal přeplňovaný tříválec o objemu 0,9 litru s parametry 80 kW (109 k) a 170 Nm. Motor je kombinován s automatickou převodovkou, která nabízí také funkci „launch control“. Na stovce je tento prcek za 9,5 s a maximálně jede 180 km/h. 

Brabus udělal z Mercedesu S 63 AMG Coupe hotové monstrum

Brabus udělal z Mercedesu S 63 AMG Coupe hotové monstrum

Brabus kromě motoru přidal také zvučnější výfuk a ve srovnání s klasickým Smartem rovněž o dvacet procent tužší podvozek. Sportovnější má být i řízení a samozřejmě došlo na úpravy designu. Brabus Smart ForTwo jezdí na šestnáctipalcových kolech vpředu a sedmnáctkách vzadu, čtyřmístné provedení má na obou nápravách disky o velikosti 17 palců. 

V interiéru očekávejte čalounění kůží Nappa, vyhřívaná sedadla a sem tam se objevující podpis společnosti Brabus. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 59 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků