Brabus Smart dostal tříválec o výkonu 109 koní. Stovku umí za 9,5 s

Jednou z novinek autosalonu v Pekingu je také vrcholná verze Smartů ForTwo a ForFour upravená společností Brabus. Těšit se můžete na vylepšený podvozek, luxusní interiér a relativně výkonný motor. Brabus začne prodávat vyladěný Smart v červenci letošního roku. 

Test Smart ForFour 1.0 52 kW: Jaký smysl dává drahé Twingo?  

Test Smart ForFour 1.0 52 kW: Jaký smysl dává drahé Twingo?  

Nejostřejší Smart dostal přeplňovaný tříválec o objemu 0,9 litru s parametry 80 kW (109 k) a 170 Nm. Motor je kombinován s automatickou převodovkou, která nabízí také funkci „launch control“. Na stovce je tento prcek za 9,5 s a maximálně jede 180 km/h. 

Brabus udělal z Mercedesu S 63 AMG Coupe hotové monstrum

Brabus udělal z Mercedesu S 63 AMG Coupe hotové monstrum

Brabus kromě motoru přidal také zvučnější výfuk a ve srovnání s klasickým Smartem rovněž o dvacet procent tužší podvozek. Sportovnější má být i řízení a samozřejmě došlo na úpravy designu. Brabus Smart ForTwo jezdí na šestnáctipalcových kolech vpředu a sedmnáctkách vzadu, čtyřmístné provedení má na obou nápravách disky o velikosti 17 palců. 

V interiéru očekávejte čalounění kůží Nappa, vyhřívaná sedadla a sem tam se objevující podpis společnosti Brabus. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků