Brabus Smart dostal tříválec o výkonu 109 koní. Stovku umí za 9,5 s

Jednou z novinek autosalonu v Pekingu je také vrcholná verze Smartů ForTwo a ForFour upravená společností Brabus. Těšit se můžete na vylepšený podvozek, luxusní interiér a relativně výkonný motor. Brabus začne prodávat vyladěný Smart v červenci letošního roku. 

Test Smart ForFour 1.0 52 kW: Jaký smysl dává drahé Twingo?  

Test Smart ForFour 1.0 52 kW: Jaký smysl dává drahé Twingo?  

Nejostřejší Smart dostal přeplňovaný tříválec o objemu 0,9 litru s parametry 80 kW (109 k) a 170 Nm. Motor je kombinován s automatickou převodovkou, která nabízí také funkci „launch control“. Na stovce je tento prcek za 9,5 s a maximálně jede 180 km/h. 

Brabus udělal z Mercedesu S 63 AMG Coupe hotové monstrum

Brabus udělal z Mercedesu S 63 AMG Coupe hotové monstrum

Brabus kromě motoru přidal také zvučnější výfuk a ve srovnání s klasickým Smartem rovněž o dvacet procent tužší podvozek. Sportovnější má být i řízení a samozřejmě došlo na úpravy designu. Brabus Smart ForTwo jezdí na šestnáctipalcových kolech vpředu a sedmnáctkách vzadu, čtyřmístné provedení má na obou nápravách disky o velikosti 17 palců. 

V interiéru očekávejte čalounění kůží Nappa, vyhřívaná sedadla a sem tam se objevující podpis společnosti Brabus. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků