Brabus SLS Widestar: je libo širší SLS AMG?

Německý ladič Brabus představuje svůj Widestar, vylepšenou verzi nového Mercedesu SLS AMG. Značí jej hlavně rozšířená stavba.

Mercedes-Benz SLS AMG, tedy novodobý Gullwing, stále přitahuje pozornost veřejnosti i ladičských společností. Nyní svoji ruku k dílu přiložila firma z nejpovolanějších. Tradiční úpravce Mercedesů Brabus představuje svoji vylepšenou verzi s označením Widestar.

Na první pohled si na Widestaru všimneme rozsáhlé sady exteriérových doplňků, povětšině vyrobené z uhlíkových kompozitů. S rudým lakováním vozu na snímku barevně kontrastují především jednodílní „lízátko“ pod předním nárazníkem, odtrhová hrana na víku zavazadlového prostoru, difuzor v zadním nárazníku a samozřejmě rozšířené blatníky s dodatečnými, a také náležitě zvýrazněnými ventilačními otvory.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Díky zmíněným úpravám je karoserie vzadu o 20 mm širší než dosud, což Brabusu zároveň umožnilo instalaci mohutných ráfků z řady Brabus Monoblock F Platinum Edition s rozměry 9,5Jx20 vpředu a 11Jx21 vzadu, které o stejných 20 mm rozšiřují i rozchod zadní nápravy. Ráfky mohou obouvat pneumatiky Pirelli nebo Yokohama o rozměrech 275/30 ZR 20, resp. 295/25 ZR 21. Kola se dodávají v leštěné podobě, a nebo s keramickým povrchem, v obou případech si lze vybrat z několika barevných odstínů. Vylepšené závěsy kol disponují elektronicky ovládanou pneumatickou pružicí soustavou Bilstein Ride Control a tužšími stabilizátory. Světlá výška tohoto Mercedesu poklesla o 30 mm.

Brabus Widestar dostal nově vyvinutý, titanový výfukový systém, který váží jen 12 kg, což je o plných 40 % méně než v sérii, ale především motoru 6,2 l V8 přidává nějakých 10 koní (7,4 kW) výkonu. Výfuky konči dvěma páry koncovek a jejich zvuk lze elektronicky regulovat. Pro interiér Mercedesu SLS AMG Widestar připravili u Brabusu decentní obklady nabízené v řadě barevných provedení a sadu hliníkových pedálů. Nový volant se zploštělou spodní částí svého věnce je potažen kombinací perforované kůže a Alcantary a za ním si lze všimnout tachometru cejchovaného až do 400 km/h. Modifikace interiéru završilo nové čalounění, vyvedené opět v kombinaci kůže a Alcantary.

Ceny jednotlivých úprav ani celé sady Brabus bohužel nezveřejnil, při vašem zájmu si je ale jistě nenechá pro sebe.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Brabus SLS Widestar

bazar

Mercedes C 2,1
Rok výroby: 2008
Stav: 159 796 km
Cena: 180 000 Kč
Mercedes C 2,7
Rok výroby: 2001
Stav: 49 329 km
Cena: 170 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2012
Stav: 44 823 km
Cena: 320 000 Kč
Mercedes GLA 2,1
Rok výroby: 2017
Stav: 14 855 km
Cena: 800 000 Kč
Mercedes Sprinter 2,1
Rok výroby: 2010
Stav: 193 078 km
Cena: 245 000 Kč
Mercedes Citan 1,5
Rok výroby: 2014
Stav: 120 670 km
Cena: 180 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků