Brabus SLR: ještě ostřejší a rychlejší SLR McLaren

Mercedes-Benz SLR McLaren je jistě okouzlující sportovní vůz, ale s plánovanou celkovou produkcí 3500 vozů to nebude časem až taková rarita. Pro ty, co by se chtěli se svým SLR odlišit od ostatních, připravil známý tuner vozů Mercedes-Benz, firma Brabus, kompletní tuningový paket, který bylo možné vidět na ženevském autosalónu.

Z kompresorem přeplňovaného osmiválce se díky novým vačkovým hřídelím, přepracováním výfukového systému, zvýšením plnícího tlaku a chlazením paliva podařilo dosáhnout výkonu 486 kW (660 k). S optimalizovaným diferenciálem vystřelí SLR z klidu na stovku za 3,6 s (sériová verze za 3,9 s) a nejvyšší rychlost je 340 km/h.

U optického stylingu je přidán pod předním nárazníkem nový karbonový spojler, o proudění vzduchu pod vozem se stará difuzor a záď také prošla decentní kosmetickou úpravou. Brabus pro SLR má nachystaná i svoje vlastní kola z lehkých slitin, velikost vícepaprskových disků je 9,5x20 palců vpředu a 11,5x20 palců vzadu. K tomu jsou optimální pneumatiky o rozměrech 255/30 a 305/25.

V kabině jsou použity jen luxusní materiály, sedačky jsou čalouněny alcantrou, interiér je obložen černo-červenou kůží s karbonovými doplňky. Brabus také dodá vlastní tříramenný volant, který má integrovaná tlačítka pro řazení pětistupňové sekvenční převodovky. Brabus si nového přepracovaného modelu SLR cení na 600 000 eur, ale vůz vám doveze, kamkoliv si budete přát.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků