Brabus se v Ženevě vysmívá všem bláznům do ekologie

Na autosalonu v Ženevě tradičně nemůže chybět ani německý úpravce Mercedesů, firma Brabus. A jako obvykle se svými kreacemi doslova vysmívá tříválcovým hybridům, priusům a vůbec všem, kteří si myslí, že emise CO2 jsou to nejdůležitější na světě. Svým způsobem je takový neskrývaný postoj vlastně v pořádku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Brabus 850 je šílenost. Osmiválec byl převrtán na šest litrů a s výkonem 850 koní nemá auto problém zdolat metu 350 km/h. A co teprve dvanáctiválcový Rocket 900? Ten má takový točivý moment, že musí být kvůli převodovce omezen

Hlavním lákadlem na stánku Brabusu, vedle krásných starých kabrioletů, jsou modely Brabus 850 a Brabus 900 Rocket. Model 850 je založen na kupé Mercedes-Benz S63 AMG Coupé. Přeplňovaný osmiválec byl převrtán na šest litrů a výkon povyrostl... ano, hádáte správně, na 850 koní. Točivý moment může být 1450 Nm, ale kvůli převodovce je omezen na 1150 Nm. I tak auto pojede 350 km/h.

Třída S od Ares Atelier je tuningovou odpovědí na chystaný Pullman

Třída S od Ares Atelier je tuningovou odpovědí na chystaný Pullman

Brabus Rocket 900 je pak postaven na Mercedesu S65 AMG a jeho dvanáctiválec převrtaný na 6,3 l má pro změnu pěkných 900 koní. I v tomto případě musel být točivý moment 1500 Nm omezen na 1200 Nm, aby se autu nerozpadla převodovka při první plné akceleraci. Jen tak mimochodem, ta z 0 na 200 km/h trvá pouhých devět sekund a maximální rychlost překračuje 350 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků