Brabus S63 AMG Coupé 850 Desert Gold: Zlatá edice také pro kupé

Možná si vzpomenete, že Brabus v únoru minulého roku představil totálně přepracovaný Mercedes-Benz třídy S Coupé. Na pohled relativně decentní stroj ukrýval hodně upravenou techniku, která ve výsledku nabídla 625 kW (850 k) a 1150 Nm. Teď přichází provedení určené pro Blízký východ, kde, jak známo, není decentní vzhled úplně žádoucí.

Brabus udělal z Mercedesu S 63 AMG Coupé hotové monstrum

Brabus udělal z Mercedesu S 63 AMG Coupé hotové monstrum

Brabus proto udělal to, co už se mu osvědčilo dříve u klasického sedanu třídy S. Představil provedení Desert Gold, které kombinuje zlatou barvu karoserie, černé disky a černé karbonové doplňky. Ty najdeme na předním nárazníku, na zrcátkách nebo vzadu. Zlatá barva se přirozeně dostala také do extrémně luxusního interiéru.

Brabus Rocket 900 Desert Gold Edition: Zlatá raketa pro Blízký východ  

Brabus Rocket 900 Desert Gold Edition: Zlatá raketa pro Blízký východ  

Po technické stránce se toho mnoho nezměnilo. Základem je přeplňovaný osmiválcový motor o objemu 5,5 litru, který ovšem v rámci úprav dostal objem zvýšený na rovných šest litrů. Výkon dosahuje na už zmíněných 625 kW (850 k), což automobilu postačí ke zrychlení z nuly na 100 km/h za 3,5 s. Nejvyšší rychlost je 350 km/h a je daná omezovačem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků