Brabus S-klasse: tuning pro všechny motorové varianty

8 komentářů

Ozzy
1. října • 1:05

je to AUTO jak prase,prostě super kára

Dusan
30. září • 20:02

Problem s Brabusem je jeho cenova politika. U nizsich motoraci je vetsinou levnejsi si rovnou priplatit u Mercedesu na vyssi verzi nez ladit s Brabusem. Takze vyznam ma akorat tuning te nejvyssi verze pro psychopaty co jim ani biturbo dvanactivalec od Mercedesu nestaci.

deerhunter
30. září • 23:18

no nekterym zrejme nestaci ani uz jednou vytunene sestikilo - S 65 AMG ( 612 k ) - Brabus si vzal do parady i tohle a dela Brabus T 65 S ( 730 k, 1100 Nm )

aha
30. září • 23:17

ach jaj chcel by som patrit medzi psychopatov :)

deerhunter
30. září • 14:33

malinko bych poopravil - ta petistovka ma v nejnovejsi generaci 285 kW ( objem se zvedl z 5 na 5.5 litru ), 225 kW mela predchozi generace. A sestistovka - Brabus nepridal 2 turba, ta uz tam byla, jen je mozna trochu posteloval ...

Roman Daněk
30. září • 16:47

Máte pravdu, neuvědomil jsem si, že S 500 v nové generaci má nový V8 a u S 600 už turba jsou => každý den se musím něco učit a jsem rád, že tu máme pozorné čtenáře. Diky, opraveno.

Prostý občan
30. září • 1:36

Je nádherný, ale svým určením a cenou míří do úzké elity extrémně bohatých zákazníků spíše nadlidí. Obyčejný český člověk, může jen otevřít ústa a zírat na tu krásu a majestát.

Ralf
30. září • 14:12

Fakt?

Doporučujeme

Články odjinud