Brabus Rocket 900 Desert Gold Edition: Zlatá raketa pro Blízký východ

Seznam kapitol
  1. Brabus Rocket 900 Desert Gold Edition
  2. Brabus Rocket 900 Desert Gold Edition: Fotogalerie

Třídu S v podání Brabusu už známe. Pod označením Rocket 900 se skrývá monstrum schopné zrychlení z nuly na 200 km/h za méně než deset sekund a maximální rychlosti 350 km/h. Desert Gold Edition k tomu všemu přidá to, co mají bohatí blízkovýchodní zákazníci tolik rádi. Zlato.

Brabus v Ženevě ukáže také dvanáctiválcový model Rocket 900

Brabus v Ženevě ukáže také dvanáctiválcový model Rocket 900

Brabus představil Desert Gold Edition na Dubai International Motor Show 2015. Vůz dostal speciální zlatý lak karoserie označený jako Desert Gold, ještě výraznější aerodynamický body kit vyrobený samozřejmě z karbonu a černá kola Monoblock F o velikosti 21 palců. I ta na sobě přirozeně nesou linku zlaté barvy.

Brabus udělal z Mercedesu S 63 AMG Coupe hotové monstrum

Brabus udělal z Mercedesu S 63 AMG Coupe hotové monstrum

V interiéru se designéři opravdu vyřádili. V oficiální zprávě se píše, že plných 300 dílů kabiny má zlatou barvu. Zlaté jsou pedály, části volantu, výdechy ventilace a tak dále. Ostatně podívejte se na fotogalerii, která pro vaši představu poslouží lépe než podrobné popisování.

Brabus Rocket 900 jako takový se představil už na jarním autosalonu v Ženevě. Dvanáctiválcový motor dostal větší objem, jiné písty, novou klikovou hřídel, nová turbodmychadla, svody, výfuk a mnoho dalšího. Výsledek nabízí 662 kW (900 k), 1200 Nm, stovku za 3,7 s, akceleraci na 200 km/h v čase 9,1 s a maximální rychlost 350 km/h. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Brabus Rocket 900 Desert Gold Edition
  2. Brabus Rocket 900 Desert Gold Edition: Fotogalerie
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků