Brabus připravil E-Class

Brabus představil nový vůz ze svého programu. Jak je z titulku článku jasné, úpravám byl podroben „medvěd“ třídy E. Jak Brabus tento vůz vytrénoval? Podívejte se sami na jeho míry: 6,1-426-303. To už zní přesvědčivě nebo ne?
Brabus připravil E-Class

Úpravce Brabus je znám po celém světě pro své výkonné a zároveň velmi ekologické motory. Taky aby ne, vždyť jsou všechny úpravy prováděny s tou nejvyšší kvalitou a pečlivostí. Ale zpět k našemu „éčku“, pro které si Brabus připravil hned několik úrovní úprav. Záleží na tom, jaký vůz vlastníte a také, co si přejete mu dopřát. Přivezete-li k Brabusovi MB E240 nebo E320, tak domů pojedete již s Brabusem 3,8 V6 o výkonu 280 koní a kroutícím momentu 400 Nm. Tu pravou lahůdku si však povezete domů v případě, že vlastníte MB E500. Tomuto svalnatci patří míry uvedené v úvodu článku. První míra 6,1 znamená objem motoru, druhá 426 znamená počet koní ve stádečku pod kapotou a poslední hodnota 303 znamená maximální rychlost! Jenomže to ještě nevíte, že třeba takový „krouťák“ dosahuje astronomických výšek. Přiznejte se, kolika z Vás produkuje motor rovných 621 Nm?

Klepněte pro větší obrázek

Určitě vás zajímá, jak toho Brabus dosáhl. Nenechte se déle napínat a čtěte dále. Nejdříve bylo nutné zvýšit objem motoru, čehož dosáhl Brabus za použití jiných pístů a klikového hřídele, jak prosté. Poté již stačilo optimalizovat sací trakt, vyměnit sériové vačky za sportovní a vyrobit z nerezu nový vysoce výkonný výfukový systém. S tím vším dokáže 426ti koňový Brabus sprintovat z nuly na 100 km/h během krátkých 5ti sekund.

Samozřejmě, že Brabus nemohl ukončit své počínání pouze pod kapotou, a proto je v nabídce aerodynamický balíček, exkluzivní kola, sportovní podvozek a také interiér. Co se týče exteriéru, tak Brabus sází na správnou kartu. Řídí se heslem „V jednoduchosti je krása“, což je svatá pravda. To samé se týká krásných kol z Brabusovy nabídky. K dispozici jsou kola Brabus Monoblock V a VI v rozměrech až 8,5Jx19 na přední a 9,5Jx19 na zadní ose. To v praxi znamená, že pneumatiky mají rozměr 235/35 ZR19 respektive 265/30 ZR19.

Již nemá cenu zmiňovat, že podvozek je řádně přitvrzen a snížen, ale pouze do takové míry, aby byl stále velmi luxusní. Vždyť právě luxus je to, oč jde u Mercedesu. Daný luxus násobí také množství doplňků nabízené Brabusem. Od kožených volantů, přes kompletně přečalouněné interiéry, až po multimediální zařízení, jako jsou DVD přehrávače, hrací konzole, televize, faxy, počítače atd.

bazar

Mercedes C 2,1
Rok výroby: 2008
Stav: 159 796 km
Cena: 180 000 Kč
Mercedes C 2,7
Rok výroby: 2001
Stav: 49 329 km
Cena: 170 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2012
Stav: 44 823 km
Cena: 320 000 Kč
Mercedes GLA 2,1
Rok výroby: 2017
Stav: 14 855 km
Cena: 800 000 Kč
Mercedes Sprinter 2,1
Rok výroby: 2010
Stav: 193 078 km
Cena: 245 000 Kč
Mercedes Citan 1,5
Rok výroby: 2014
Stav: 120 670 km
Cena: 180 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků