Brabus připravil E-Class

Brabus představil nový vůz ze svého programu. Jak je z titulku článku jasné, úpravám byl podroben „medvěd“ třídy E. Jak Brabus tento vůz vytrénoval? Podívejte se sami na jeho míry: 6,1-426-303. To už zní přesvědčivě nebo ne?
Brabus připravil E-Class

Úpravce Brabus je znám po celém světě pro své výkonné a zároveň velmi ekologické motory. Taky aby ne, vždyť jsou všechny úpravy prováděny s tou nejvyšší kvalitou a pečlivostí. Ale zpět k našemu „éčku“, pro které si Brabus připravil hned několik úrovní úprav. Záleží na tom, jaký vůz vlastníte a také, co si přejete mu dopřát. Přivezete-li k Brabusovi MB E240 nebo E320, tak domů pojedete již s Brabusem 3,8 V6 o výkonu 280 koní a kroutícím momentu 400 Nm. Tu pravou lahůdku si však povezete domů v případě, že vlastníte MB E500. Tomuto svalnatci patří míry uvedené v úvodu článku. První míra 6,1 znamená objem motoru, druhá 426 znamená počet koní ve stádečku pod kapotou a poslední hodnota 303 znamená maximální rychlost! Jenomže to ještě nevíte, že třeba takový „krouťák“ dosahuje astronomických výšek. Přiznejte se, kolika z Vás produkuje motor rovných 621 Nm?

Klepněte pro větší obrázek

Určitě vás zajímá, jak toho Brabus dosáhl. Nenechte se déle napínat a čtěte dále. Nejdříve bylo nutné zvýšit objem motoru, čehož dosáhl Brabus za použití jiných pístů a klikového hřídele, jak prosté. Poté již stačilo optimalizovat sací trakt, vyměnit sériové vačky za sportovní a vyrobit z nerezu nový vysoce výkonný výfukový systém. S tím vším dokáže 426ti koňový Brabus sprintovat z nuly na 100 km/h během krátkých 5ti sekund.

Samozřejmě, že Brabus nemohl ukončit své počínání pouze pod kapotou, a proto je v nabídce aerodynamický balíček, exkluzivní kola, sportovní podvozek a také interiér. Co se týče exteriéru, tak Brabus sází na správnou kartu. Řídí se heslem „V jednoduchosti je krása“, což je svatá pravda. To samé se týká krásných kol z Brabusovy nabídky. K dispozici jsou kola Brabus Monoblock V a VI v rozměrech až 8,5Jx19 na přední a 9,5Jx19 na zadní ose. To v praxi znamená, že pneumatiky mají rozměr 235/35 ZR19 respektive 265/30 ZR19.

Již nemá cenu zmiňovat, že podvozek je řádně přitvrzen a snížen, ale pouze do takové míry, aby byl stále velmi luxusní. Vždyť právě luxus je to, oč jde u Mercedesu. Daný luxus násobí také množství doplňků nabízené Brabusem. Od kožených volantů, přes kompletně přečalouněné interiéry, až po multimediální zařízení, jako jsou DVD přehrávače, hrací konzole, televize, faxy, počítače atd.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků