Brabus představil sadu vylepšení pro Mercedes-Benz třídy C kombi

Po ženevské prezentaci důkladně upravených a hodně výkonných Mercedesů představuje Brabus zase něco decentnějšího. Kdo by měl zájem, ten si může nově nechat upravit vzhled, podvozek i motory u své třídy C s karoserií kombi.

Brabus se v Ženevě vysmívá všem bláznům do ekologie

Brabus se v Ženevě vysmívá všem bláznům do ekologie

Vzhled je možné vylepšit pomocí upraveného předního nárazníku, zadního difuzoru nebo nových disků o velikosti osmnáct až dvacet palců. Mercedes nabízí třídu C v několika variantách (Avantgarde, Exclusive, AMG Line). Brabus se na tento fakt připravil, takže vylepšovat vzhled lze bez ohledu na to, po čem jste zrovna sáhli. To, co je vidět na fotkách, je verze AMG Line postavená na dvacetipalcových kolech.

Brabus v Ženevě ukáže také dvanáctiválcový model Rocket 900

Brabus v Ženevě ukáže také dvanáctiválcový model Rocket 900

Pro zájemce je připraveno rovněž nové nastavení podvozku, které bylo údajně vyladěno přesně na míru nízkoprofilovým pneumatikám. Podvozek je nižší přibližně o 30 mm, ale existuje také možnost sáhnout  po podvozku, kde je možné výšku nastavit.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Brabus dává na výběr z několika variant kol. Ty největší mají dvacet palců

Co se výkonu týká, zvyšovat ho můžete u všech motorizací. Tak například C 250 dostane navíc 25 kW /34 k a 50 Nm. Ve finále tudíž nabídne 180 kW (245 k a 400 Nm), na stovku se rozjede za 6,5 s a maximálně zvládne 250 km/h. Zkrátka ale nepřijdou ani majitelé C 180 (lze navýšit výkon o 15 kW / 21 k) a C 200 (+ 30 kW / 41 k).

Brabus udělal z Mercedesu S 63 AMG Coupe hotové monstrum

Brabus udělal z Mercedesu S 63 AMG Coupe hotové monstrum

U dieselů nabízí Brabus možnost přidat 26 kW (35 k) pro C 220 BlueTec, u C 250 BluTec vzroste po zásahu této společnosti výkon z původních 150 kW (204 k) na 173 kW (235 k). Točivý moment končí hodnotou 550 Nm, což znamená 50 Nm navíc. Takové kombi pak zvládne stovku za 6,4 s a maximálně jede 250 km/h.

Samozřejmostí je i sportovní výfuk, kožené čalounění, tachometr cejchovaný do 340 km/h a další podobné drobnosti. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 41 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků