Brabus představil sadu vylepšení pro Mercedes-Benz třídy C kombi

Po ženevské prezentaci důkladně upravených a hodně výkonných Mercedesů představuje Brabus zase něco decentnějšího. Kdo by měl zájem, ten si může nově nechat upravit vzhled, podvozek i motory u své třídy C s karoserií kombi.

Brabus se v Ženevě vysmívá všem bláznům do ekologie

Brabus se v Ženevě vysmívá všem bláznům do ekologie

Vzhled je možné vylepšit pomocí upraveného předního nárazníku, zadního difuzoru nebo nových disků o velikosti osmnáct až dvacet palců. Mercedes nabízí třídu C v několika variantách (Avantgarde, Exclusive, AMG Line). Brabus se na tento fakt připravil, takže vylepšovat vzhled lze bez ohledu na to, po čem jste zrovna sáhli. To, co je vidět na fotkách, je verze AMG Line postavená na dvacetipalcových kolech.

Brabus v Ženevě ukáže také dvanáctiválcový model Rocket 900

Brabus v Ženevě ukáže také dvanáctiválcový model Rocket 900

Pro zájemce je připraveno rovněž nové nastavení podvozku, které bylo údajně vyladěno přesně na míru nízkoprofilovým pneumatikám. Podvozek je nižší přibližně o 30 mm, ale existuje také možnost sáhnout  po podvozku, kde je možné výšku nastavit.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Brabus dává na výběr z několika variant kol. Ty největší mají dvacet palců

Co se výkonu týká, zvyšovat ho můžete u všech motorizací. Tak například C 250 dostane navíc 25 kW /34 k a 50 Nm. Ve finále tudíž nabídne 180 kW (245 k a 400 Nm), na stovku se rozjede za 6,5 s a maximálně zvládne 250 km/h. Zkrátka ale nepřijdou ani majitelé C 180 (lze navýšit výkon o 15 kW / 21 k) a C 200 (+ 30 kW / 41 k).

Brabus udělal z Mercedesu S 63 AMG Coupe hotové monstrum

Brabus udělal z Mercedesu S 63 AMG Coupe hotové monstrum

U dieselů nabízí Brabus možnost přidat 26 kW (35 k) pro C 220 BlueTec, u C 250 BluTec vzroste po zásahu této společnosti výkon z původních 150 kW (204 k) na 173 kW (235 k). Točivý moment končí hodnotou 550 Nm, což znamená 50 Nm navíc. Takové kombi pak zvládne stovku za 6,4 s a maximálně jede 250 km/h.

Samozřejmostí je i sportovní výfuk, kožené čalounění, tachometr cejchovaný do 340 km/h a další podobné drobnosti. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 16 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky