Brabus představil sadu vylepšení pro Mercedes-Benz třídy C kombi

Po ženevské prezentaci důkladně upravených a hodně výkonných Mercedesů představuje Brabus zase něco decentnějšího. Kdo by měl zájem, ten si může nově nechat upravit vzhled, podvozek i motory u své třídy C s karoserií kombi.

Brabus se v Ženevě vysmívá všem bláznům do ekologie

Brabus se v Ženevě vysmívá všem bláznům do ekologie

Vzhled je možné vylepšit pomocí upraveného předního nárazníku, zadního difuzoru nebo nových disků o velikosti osmnáct až dvacet palců. Mercedes nabízí třídu C v několika variantách (Avantgarde, Exclusive, AMG Line). Brabus se na tento fakt připravil, takže vylepšovat vzhled lze bez ohledu na to, po čem jste zrovna sáhli. To, co je vidět na fotkách, je verze AMG Line postavená na dvacetipalcových kolech.

Brabus v Ženevě ukáže také dvanáctiválcový model Rocket 900

Brabus v Ženevě ukáže také dvanáctiválcový model Rocket 900

Pro zájemce je připraveno rovněž nové nastavení podvozku, které bylo údajně vyladěno přesně na míru nízkoprofilovým pneumatikám. Podvozek je nižší přibližně o 30 mm, ale existuje také možnost sáhnout  po podvozku, kde je možné výšku nastavit.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Brabus dává na výběr z několika variant kol. Ty největší mají dvacet palců

Co se výkonu týká, zvyšovat ho můžete u všech motorizací. Tak například C 250 dostane navíc 25 kW /34 k a 50 Nm. Ve finále tudíž nabídne 180 kW (245 k a 400 Nm), na stovku se rozjede za 6,5 s a maximálně zvládne 250 km/h. Zkrátka ale nepřijdou ani majitelé C 180 (lze navýšit výkon o 15 kW / 21 k) a C 200 (+ 30 kW / 41 k).

Brabus udělal z Mercedesu S 63 AMG Coupe hotové monstrum

Brabus udělal z Mercedesu S 63 AMG Coupe hotové monstrum

U dieselů nabízí Brabus možnost přidat 26 kW (35 k) pro C 220 BlueTec, u C 250 BluTec vzroste po zásahu této společnosti výkon z původních 150 kW (204 k) na 173 kW (235 k). Točivý moment končí hodnotou 550 Nm, což znamená 50 Nm navíc. Takové kombi pak zvládne stovku za 6,4 s a maximálně jede 250 km/h.

Samozřejmostí je i sportovní výfuk, kožené čalounění, tachometr cejchovaný do 340 km/h a další podobné drobnosti. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Mercedes-Benz X 250d 4Matic: Hvězda dělnické třídy?

Mercedes X 250d 4Matic

Někdy je snaha konkurovat soupeřům tak velká, že neváháte sáhnout po snadném a levném řešení, což se ale nemusí vyplatit. Může se Navara s hvězdou na přídi postavit Amaroku?

dnes | Miro Mihálik | 5 příspěvků
TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský