Brabus odhalil svou hlavní hvězdu pro Frankfurt. AMG GT dostalo 600 koní

Před časem Brabus oznámil, že do Frankfurtu přiveze upravený Mercedes-AMG GT. Zatím jsme ale neměli k dispozici žádné bližší detaily. To se ovšem teď mění, protože německá společnost zveřejnila sadu fotografií a základní informace. Upravené AMG GT má nově 600 koní a jede 325 km/h.

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Úprava vychází ze silnějšího provedení GT S, které nabízí standardně 375 kW (510 k). Brabus se ale do žádných zásadních změn u motoru nepustil (zatím), takže se ke slovu dostal pouze jiný software řídicí jednotky a vyšší plnicí tlak. Výsledek má rovných 441 kW (600 k) a 750 Nm (+100 Nm oproti sériové verzi).

Brabus 850 6.0 Biturbo Widestar: Třetí premiéra pro Frankfurt  

Brabus 850 6.0 Biturbo Widestar: Třetí premiéra pro Frankfurt  

Na stovku dosprintuje upravené AMG GT S za 3,6 s (-0,2 s) a maximálně jede 325 km/h (+15 km/h). Další úpravy pak zahrnují třeba titanový výfuk, který je o čtyřicet procent lehčí než sériové provedení. K dispozici je také sportovní odpružení a nová kola. Ta mají velikost 20 palců vpředu a 21 palců vzadu.

Mercedes-Benz C63 AMG S v podání Brabusu umí stovku za 3,8 s  

Mercedes-Benz C63 AMG S v podání Brabusu umí stovku za 3,8 s  

AMG GT S navíc dostal sadu karbonových doplňků pro lepší aerodynamiku a nezapomnělo se ani na interiér. Konkrétní úpravy ale záleží na požadavcích zákazníka. Možné je v podstatě cokoliv.

Kromě AMG GT S veze Brabus do Frankfurtu také třídu G vyladěnou na 850 koní a C63 AMG S, které má stejně jako GT osmiválec posílený na 600 koní. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků