Brabus odhalil svou hlavní hvězdu pro Frankfurt. AMG GT dostalo 600 koní

Před časem Brabus oznámil, že do Frankfurtu přiveze upravený Mercedes-AMG GT. Zatím jsme ale neměli k dispozici žádné bližší detaily. To se ovšem teď mění, protože německá společnost zveřejnila sadu fotografií a základní informace. Upravené AMG GT má nově 600 koní a jede 325 km/h.

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Úprava vychází ze silnějšího provedení GT S, které nabízí standardně 375 kW (510 k). Brabus se ale do žádných zásadních změn u motoru nepustil (zatím), takže se ke slovu dostal pouze jiný software řídicí jednotky a vyšší plnicí tlak. Výsledek má rovných 441 kW (600 k) a 750 Nm (+100 Nm oproti sériové verzi).

Brabus 850 6.0 Biturbo Widestar: Třetí premiéra pro Frankfurt  

Brabus 850 6.0 Biturbo Widestar: Třetí premiéra pro Frankfurt  

Na stovku dosprintuje upravené AMG GT S za 3,6 s (-0,2 s) a maximálně jede 325 km/h (+15 km/h). Další úpravy pak zahrnují třeba titanový výfuk, který je o čtyřicet procent lehčí než sériové provedení. K dispozici je také sportovní odpružení a nová kola. Ta mají velikost 20 palců vpředu a 21 palců vzadu.

Mercedes-Benz C63 AMG S v podání Brabusu umí stovku za 3,8 s  

Mercedes-Benz C63 AMG S v podání Brabusu umí stovku za 3,8 s  

AMG GT S navíc dostal sadu karbonových doplňků pro lepší aerodynamiku a nezapomnělo se ani na interiér. Konkrétní úpravy ale záleží na požadavcích zákazníka. Možné je v podstatě cokoliv.

Kromě AMG GT S veze Brabus do Frankfurtu také třídu G vyladěnou na 850 koní a C63 AMG S, které má stejně jako GT osmiválec posílený na 600 koní. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků