Zelená, kam jen oko dohlédne. A to jste ještě nenakoukli do interiéru…
Brabus říká, že zelená je barva růstu a obnovy. A údajně z tohoto důvodu jde o perfektní odstín pro nejrychlejší superauto, které kdy německý úpravce postavil. Celým jménem Brabus 900 Rocket R Mean Green tedy vychází z dříve uvedené rozsáhlé přestavby vrcholného Porsche 911 Turbo S, nyní však v zeleně naštvaném motivu, který se rozšiřuje na takřka všechny exteriérové i interiérové díly vozu.
Mimo samotný zelený lak karoserie jsou všechny viditelné karbonové díly bodykitu Brabusu v blyštivém zeleném provedení, a to včetně celé přední kapoty nebo aerodynamických krytů 22-/21palcových kol. Ostatně jedny z mála nezelených prvků jsou koncovky laděného výfukového systému z Inconelu nebo samotná loga firmy.
Interiér přestavby označuje Brabus právem za stejně odvážný jako exteriér. S vlnou zeleného karbonu na obložení palubní desky, středovém tunelu či volantu ladí kompletní přečalounění kabiny, včetně zelené Alcantary na sloupcích či stropnici. Lehkým kontrastem jsou pak středy sedadel, prošívané koberečky nebo polstrování předního kufru ve světlejším odstínu zelené.
Plochý šestiválec o objemu 3,8 litru se u Brabusu dočkal především dvojice nových turbodmychadel a přeprogramování řídicí jednotky. Nyní tak dosahuje výkonu rovných 900 koní (662 kW) a točivého momentu 1000 Nm – pro kontext, standardní Turbo S generace 992.1 nabídlo 650 koní (478 kW) a 800 Nm. Zrychlení z nuly na 100 km/h tak ultra výkonná čtyřkolka seškrtla z původních 2,7 na 2,5 sekundy, zatímco maximální rychlost vzrostla z 330 na elektronicky limitovaných 340 km/h. Rocket R nakonec pracuje také s přepracovaným podvozkem s plně nastavitelnou konfigurací od německého úpravce.
Pro milovníky zelené má Brabus jednu Mean Green variantu svého Turba ihned k dispozici. Přijde na krásných 589.680 eur (cca 14,9 milionu korun).