Brabus Mercedes E Cabrio: první tuning je tu

Kabriolet Mercedes-Benz řady E většina z nás dosud ani nespatřila, ale Brabus je zde již se svým prvním laděním.

Brabus má zkrátka k Mercedesu blízko a díky tomu by jeho tuningový paket měl být dostupný již ve chvíli, kdy se otevřená verze Mercedesu řady E dostane na trh. Obsáhne celou škálu nabízených variant a dotkne se nejen aerodynamických modifikací karoserie, ale též interiéru a pohonných jednotek. Pro vznětové varianty je připravena modifikační sada Brabus Eco Power Extra D4, jež u verze E250 BlueEfficiency zvyšuje výkon ze 150 na 173 kW (204 na 235 koní) a točivý moment až na 560 Nm a u provedení E350 BlueEfficiency až na 200 kW (272 koní) a 590 Nm.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Stranou zájmu nezůstanou ani zastánci benzínu, kabriolet E250 CGI posílil na 169 kW (230 koní) a jeho točivý moment vrcholí hodnotou 350 Nm, zatímco výkonnější E350 CGI nově dává o 13,2 kW (18 koní) více než ve svém standardním naladění. Vrcholné provedení E500, poháněné zážehovým vidlicovým osmiválcem s objemem 5,5 l a standardním naladěním na 285 kW (387 koní), dostalo jednotku převrtanou na 6,1 l, jež nyní dosahuje výkonu 340 kW (462 koní) a točivého momentu až 615 Nm při 3 100 ot./min.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Je to Brabus, takže ani exteriér karoserie nezůstal beze změn. Na první pohled vynikají nový přední spoiler s vestavěnými světly pro denní svícení složenými z LED a rozšířené přední blatníky a sadu úprav zakončuje nový zadní spoiler integrovaný v nárazníku, z něhož vystupují dva páry kulatých koncovek výfuků. Podvozek byl snížen o 30 mm a lze jej opatřit litými ráfky o průměru od 17 do 19 palců, zatímco dvacetipalcová kola mají být k mání již záhy. Interiér se vyznačuje použitím sportovního volantu a doplňky vyrobenými z uhlíkových kompozitů, přičemž v nabídce se má objevit i řada dalších schémat.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Brabus Mercedes E Cabrio
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků