Netrvalo to příliš dlouho a pozornosti ladičské firmy Brabus neunikl ani velmi elegantní kabriolet Mercedes SL.
Technikům od Brabuse ležel v žaludku jeden z posledních počinů firmy AMG SL 55, který se svým výkonem 476 koní odsunul všechny ostatní úpravce do pozadí. Spolu s točivým momentem 700 Nm byl AMG SL 55 opravdu jeden z nejrychlejších Mercedesů vůbec. To však platilo pouze do doby, než Brabus představil svůj K8.
Přestože o designu všichni hovořili v nadpozemských dimenzích, stejný názor Brabus nesdílel a přišel s několika pozměněnými prvky. Nejen přední, ale i zadní spoiler nabízí více přítlačné síly, která je velmi důležitá při vysokých rychlostech, zvláště když si uvědomíme, že největší rychlost „Ká osmičky“ je omezena až na 300 km/h.
Stejně důležité jako proudění vzduchu kolem karoserie je i proudění pod vozem, proto Brabus přistoupil k částečné úpravě podvozku, který se nyní pyšní přísavným efektem. Vůz se pohybuje na dvacetipalcových kolech obutých do pneumatik o gigantickém rozměru 245/35 vpředu a 275/35 vzadu.
Tím, co dělá tento vůz výjimečným je v každém případě pohonná jednotka. Dalším zvýšením plnícího tlaku turbodmychadla a přeprogramováním řídící jednotky společně s novým výfukovým potrubím se K 8 dostal až na výkon 530 k a točivý moment nyní vrcholí hodnotou o 70 Nm vyšší. Není se tedy ani čemu divit, že zrychlení z 0-200km/h proběhne za méně, než 14 vteřin.
Aby ani zastavení tohoto monstra nebylo nemožné, prošla brzdová soustava dalším vylepšením. Díky použití dvacetipalcových kol se mohly na přední kola nastěhovat kotouče o průměru 396mm, které s použitím dvanáctipístkových (!!) třmenů zaručují dokonalé zastavení ze všech rychlostí. Bokem pochopitelně nezůstal ani interiér, takže ten, kdo má dostatečně tučné konto v bance si bude moci vybrat z několika barev interiéru, když základ tvoří pro Brabus tradiční černá.
Kdo by měl zájem o tento skvostný kousek, pro toho bude určitě důležitá informace, že první modely se dostanou k zákazníkům již v průběhu měsíce dubna.