Brabus D6 Blue: ekologický tuning

Jsou vozy, které mají svět očarovat svou pseudoekologičností a ani tato auta nejsou pro tunery svatá. Ekotuning? Jde to vůbec?

I když Brabus umí upravit i design vozu, u této úpravy jde hlavně o motor. Pod kapotou vozu před úpravou totiž byl čistý naftový šestiválec z modelu E 300 Bluetec, tedy z modelu, který se již nyní pyšní emisemi Euro 5 a navíc mu nedělá problémy, aby se mohl prodávat i za oceánem.

Vše se točí hlavně okolo nové ECU s názvem PowerExtra D6 Blue, která je určena právě pro modely Bluetec. Verze E 300 Bluetec tak nyní disponuje výkonem 190 kW (258 k) a točivým momentem 610 Nm. Výkon se tak zvýšil o 40 kW a točivý moment o 70 Nm. Stovku nyní upravený Mercedes zvládá za 6,8 s (série 7,2 s) a dosahuje rychlosti 250 km/h (série 244 km/h).

Zvýšení výkonu pomohlo také nasazení upraveného výfukového systému. Součástí balíčku jsou i drobnější změny na vzhledu vozu a také nová 20" kola z lehké slitiny.

Výhodou celé úpravy je, že celá tato úprava nemá narušit ekologičnost vozu, tedy nízkou spotřebu a nízké emise a upravený Bluetec i nadále plní emisní normu Euro V.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Brabus D6 Blue
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků