Brabus Classic chce patřit k nejlepším renovátorům vozů Mercedes-Benz

Nejen tuningem živ je Brabus. V Essenu nyní oficiálně představil nové práce svého oddělení zaměřené na renovace automobilů značky Mercedes-Benz.
Seznam kapitol
  1. Brabus Classic
  2. Fotogalerie

Až tak šokující tento krok není, řada ladičských firem se renovací historických a klasických vozů již zabývá, připomeňme třeba stavbu Mercedes-Benz 300 SEL 6.3 Väth. Společnost Brabus několik svých projektů vystavila už letos v Ženevě, ovšem rozsáhlejší představení aktuálních aktivit si nechala až na veletrh Techno Classica v Essenu. Na svém stánku Brabus Classic tam ukázala především tři krásně zrenovované „Pagody“, tedy Mercedes-Benz 280 SL W113, a kabriolet W111 280 SE 3.5.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ptáte se, na kolik by vás toto auto vyšlo? Ani se neptejte...

U Brabusu si evidentně dali záležet a hovoří o „bezkonkurenční kvalitě a autentičnosti“. K vidění jsou také rozpracované podvozky novějších vozů Mercedes-Benz řady R107. Každý projekt začíná kompletní demontáží vozu do posledního šroubku a katalogizací každého z dílů, některé se renovují, jiné vyrobí znovu. Podvozky a karoserie pak dostanou nejmodernější ochranu proti korozi a nakonec lak v původním odstínu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Každá renovace začíná kompletní demontáží

Podobné je to i s pohonnými jednotkami nebo interiéry a u Brabusu tvrdí, že renovace jednoho auta podle nejvyšších standardů vezme přibližně 2 500 hodin práce. A to pochopitelně není zadarmo. Například za renovaci vyobrazeného kabrioletu W111 280 SE 3.5 vám u Brabus Classic vystaví účet v přepočtu na více než 11 milionů korun…

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Brabus Classic
  2. Fotogalerie
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků