Brabus Classic chce patřit k nejlepším renovátorům vozů Mercedes-Benz

Nejen tuningem živ je Brabus. V Essenu nyní oficiálně představil nové práce svého oddělení zaměřené na renovace automobilů značky Mercedes-Benz.
Seznam kapitol
  1. Brabus Classic
  2. Fotogalerie

Až tak šokující tento krok není, řada ladičských firem se renovací historických a klasických vozů již zabývá, připomeňme třeba stavbu Mercedes-Benz 300 SEL 6.3 Väth. Společnost Brabus několik svých projektů vystavila už letos v Ženevě, ovšem rozsáhlejší představení aktuálních aktivit si nechala až na veletrh Techno Classica v Essenu. Na svém stánku Brabus Classic tam ukázala především tři krásně zrenovované „Pagody“, tedy Mercedes-Benz 280 SL W113, a kabriolet W111 280 SE 3.5.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ptáte se, na kolik by vás toto auto vyšlo? Ani se neptejte...

U Brabusu si evidentně dali záležet a hovoří o „bezkonkurenční kvalitě a autentičnosti“. K vidění jsou také rozpracované podvozky novějších vozů Mercedes-Benz řady R107. Každý projekt začíná kompletní demontáží vozu do posledního šroubku a katalogizací každého z dílů, některé se renovují, jiné vyrobí znovu. Podvozky a karoserie pak dostanou nejmodernější ochranu proti korozi a nakonec lak v původním odstínu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Každá renovace začíná kompletní demontáží

Podobné je to i s pohonnými jednotkami nebo interiéry a u Brabusu tvrdí, že renovace jednoho auta podle nejvyšších standardů vezme přibližně 2 500 hodin práce. A to pochopitelně není zadarmo. Například za renovaci vyobrazeného kabrioletu W111 280 SE 3.5 vám u Brabus Classic vystaví účet v přepočtu na více než 11 milionů korun…

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Brabus Classic
  2. Fotogalerie
TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků