Brabus Classic chce patřit k nejlepším renovátorům vozů Mercedes-Benz

Nejen tuningem živ je Brabus. V Essenu nyní oficiálně představil nové práce svého oddělení zaměřené na renovace automobilů značky Mercedes-Benz.
Seznam kapitol
  1. Brabus Classic
  2. Fotogalerie

Až tak šokující tento krok není, řada ladičských firem se renovací historických a klasických vozů již zabývá, připomeňme třeba stavbu Mercedes-Benz 300 SEL 6.3 Väth. Společnost Brabus několik svých projektů vystavila už letos v Ženevě, ovšem rozsáhlejší představení aktuálních aktivit si nechala až na veletrh Techno Classica v Essenu. Na svém stánku Brabus Classic tam ukázala především tři krásně zrenovované „Pagody“, tedy Mercedes-Benz 280 SL W113, a kabriolet W111 280 SE 3.5.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ptáte se, na kolik by vás toto auto vyšlo? Ani se neptejte...

U Brabusu si evidentně dali záležet a hovoří o „bezkonkurenční kvalitě a autentičnosti“. K vidění jsou také rozpracované podvozky novějších vozů Mercedes-Benz řady R107. Každý projekt začíná kompletní demontáží vozu do posledního šroubku a katalogizací každého z dílů, některé se renovují, jiné vyrobí znovu. Podvozky a karoserie pak dostanou nejmodernější ochranu proti korozi a nakonec lak v původním odstínu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Každá renovace začíná kompletní demontáží

Podobné je to i s pohonnými jednotkami nebo interiéry a u Brabusu tvrdí, že renovace jednoho auta podle nejvyšších standardů vezme přibližně 2 500 hodin práce. A to pochopitelně není zadarmo. Například za renovaci vyobrazeného kabrioletu W111 280 SE 3.5 vám u Brabus Classic vystaví účet v přepočtu na více než 11 milionů korun…

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Brabus Classic
  2. Fotogalerie
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 16 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky