Brabus C650 E je další ženevskou premiérou. Nabídne 650 koní

Zatímco Mercedese ukáže v Ženevě civilnější C 43, Brabus jde na věc opačně a na stejném autosalonu vystaví třídu C v úpravě pro ty, kterým naopak sériové osmiválcové AMG přijde poněkud nedostatečné. Upravené provedení nabídne 650 koní a 820 Nm.

Mercedes-AMG C 43 4Matic Coupé: Když nechcete osmiválec  

Mercedes-AMG C 43 4Matic Coupé: Když nechcete osmiválec  

Sériové C 63 AMG pracuje s novým čtyřlitrovým osmiválcem naladěným na 375 kW (510 k) a 700 Nm, Brabus tedy přidal poctivých 103 kW (140 k) a 120 Nm. Maximálního výkonu motor dosahuje při 5800 ot./min a vrchol točivého momentu by měl být k dispozici v rozmezí od 1750 do 4500 ot./min. Hlavní podíl na lepších parametrech osmiválce mají nová turbodmychadla.

Mercedes-Maybach od Brabusu: 900 koní a maximálka 350 km/h

Mercedes-Maybach od Brabusu: 900 koní a maximálka 350 km/h

Upravená třída C v provedení sedan zvládne sprint na 100 km/h za 3,7 sekundy, pokud sáhnete po variantě kombi, budete o desetinu sekundy pomalejší. Nejvyšší rychlost dosahuje až na 320 km/h, proto také v interiéru najdete tachometr s posledním číslem 340 km/h.

Kromě vyššího výkonu Brabus přidal také věci obvyklé pro své úpravy. Na autě proto najdete například výfuk s elektronicky řízenými klapkami, které umožní tichý provoz, nebo naopak pořádný zvuk, upravovala se aerodynamika a sáhnout můžete po řadě různých kol a mnoha vylepšeních v interiéru. Vůz vystavený v Ženevě dostane dvacetipalcové disky s pneumatikami o rozměru 255/30 ZR 20 vpředu a 275/30 ZR20 vzadu.

Ženevský autosalon bude pro tuto konkrétní třídu C znamenat světovou premiéru.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

včera | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků