Brabus C650 E je další ženevskou premiérou. Nabídne 650 koní

Zatímco Mercedese ukáže v Ženevě civilnější C 43, Brabus jde na věc opačně a na stejném autosalonu vystaví třídu C v úpravě pro ty, kterým naopak sériové osmiválcové AMG přijde poněkud nedostatečné. Upravené provedení nabídne 650 koní a 820 Nm.

Mercedes-AMG C 43 4Matic Coupé: Když nechcete osmiválec  

Mercedes-AMG C 43 4Matic Coupé: Když nechcete osmiválec  

Sériové C 63 AMG pracuje s novým čtyřlitrovým osmiválcem naladěným na 375 kW (510 k) a 700 Nm, Brabus tedy přidal poctivých 103 kW (140 k) a 120 Nm. Maximálního výkonu motor dosahuje při 5800 ot./min a vrchol točivého momentu by měl být k dispozici v rozmezí od 1750 do 4500 ot./min. Hlavní podíl na lepších parametrech osmiválce mají nová turbodmychadla.

Mercedes-Maybach od Brabusu: 900 koní a maximálka 350 km/h

Mercedes-Maybach od Brabusu: 900 koní a maximálka 350 km/h

Upravená třída C v provedení sedan zvládne sprint na 100 km/h za 3,7 sekundy, pokud sáhnete po variantě kombi, budete o desetinu sekundy pomalejší. Nejvyšší rychlost dosahuje až na 320 km/h, proto také v interiéru najdete tachometr s posledním číslem 340 km/h.

Kromě vyššího výkonu Brabus přidal také věci obvyklé pro své úpravy. Na autě proto najdete například výfuk s elektronicky řízenými klapkami, které umožní tichý provoz, nebo naopak pořádný zvuk, upravovala se aerodynamika a sáhnout můžete po řadě různých kol a mnoha vylepšeních v interiéru. Vůz vystavený v Ženevě dostane dvacetipalcové disky s pneumatikami o rozměru 255/30 ZR 20 vpředu a 275/30 ZR20 vzadu.

Ženevský autosalon bude pro tuto konkrétní třídu C znamenat světovou premiéru.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Audi RS 4 Avant: Na chalupě budete rychle. Prodloužíte si ale cestu?

Audi RS4 Avant

Opravdu rychlý kombík o Audi už je automobilovým archetypem, pevnou součástí trhu. Nabídne aktuální generace něco navíc?

dnes | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

19.  8.  2018 | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků