Brabus C650 E je další ženevskou premiérou. Nabídne 650 koní

Zatímco Mercedese ukáže v Ženevě civilnější C 43, Brabus jde na věc opačně a na stejném autosalonu vystaví třídu C v úpravě pro ty, kterým naopak sériové osmiválcové AMG přijde poněkud nedostatečné. Upravené provedení nabídne 650 koní a 820 Nm.

Mercedes-AMG C 43 4Matic Coupé: Když nechcete osmiválec  

Mercedes-AMG C 43 4Matic Coupé: Když nechcete osmiválec  

Sériové C 63 AMG pracuje s novým čtyřlitrovým osmiválcem naladěným na 375 kW (510 k) a 700 Nm, Brabus tedy přidal poctivých 103 kW (140 k) a 120 Nm. Maximálního výkonu motor dosahuje při 5800 ot./min a vrchol točivého momentu by měl být k dispozici v rozmezí od 1750 do 4500 ot./min. Hlavní podíl na lepších parametrech osmiválce mají nová turbodmychadla.

Mercedes-Maybach od Brabusu: 900 koní a maximálka 350 km/h

Mercedes-Maybach od Brabusu: 900 koní a maximálka 350 km/h

Upravená třída C v provedení sedan zvládne sprint na 100 km/h za 3,7 sekundy, pokud sáhnete po variantě kombi, budete o desetinu sekundy pomalejší. Nejvyšší rychlost dosahuje až na 320 km/h, proto také v interiéru najdete tachometr s posledním číslem 340 km/h.

Kromě vyššího výkonu Brabus přidal také věci obvyklé pro své úpravy. Na autě proto najdete například výfuk s elektronicky řízenými klapkami, které umožní tichý provoz, nebo naopak pořádný zvuk, upravovala se aerodynamika a sáhnout můžete po řadě různých kol a mnoha vylepšeních v interiéru. Vůz vystavený v Ženevě dostane dvacetipalcové disky s pneumatikami o rozměru 255/30 ZR 20 vpředu a 275/30 ZR20 vzadu.

Ženevský autosalon bude pro tuto konkrétní třídu C znamenat světovou premiéru.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků