Brabus C-Klasse Combi: kit pro sedan i kombi

Céčkový Mercedes doslova volal po navýšení výkonu a mírné stylingové individualizaci. Brabus nečekal a připravil kompletní nabídku.

Brabus toho má v nabídce opravdu mnoho. Umí uspokojit jak touhu těch, kteří chtějí mít více vizuální individualizace, tak ty, kteří chtějí trochu výkonu navíc. Dnešní balíček úprav je zaměřen spíše pro ty, kterým již sériový výkon nestačí, ale nepotřebují z motoru dostat absolutní maximum.

Již v březnu představil známý tuner Brabus část své nabídky pro novou generaci třídy C automobilky Mercedes-Benz. Ta se ale z techniky dotýkala pouze motoru 200 CDI, ostatní úpravy jsou buď inovované, nebo zcela nové.

Balíček D2 (III) je připraven pro verzi s motorem 200 CDI. U tohoto agregátu dojde k navýšení výkonu o 29 kW (39 k) na výsledných 129 kW (175 k) a točivý moment dosáhne 385 Nm. Pro verzi 220 CDI je připraven balíček D3 S, který navýší výkon o 37 kW (50 k) na výsledných 162 kW (220 k) a točivý moment dosáhne 480 Nm. Pro šestiválec 320 CDI je připraven balíček D6 (III) s navýšením výkonu o 35 kW (48 k) na 200 kW (272 k) a točivý moment vzroste na 590 Nm.

Úpravy jsou připraveny i pro šestiválcové verze C 280 a C 350. Zde ovšem nečekejte navýšení výkonu pomocí nové řídící jednotky, jelikož se jedná o atmosféricky plněné agregáty. Brabus zde motory převrtal a navýšil objem na rovné 4 litry. K tomu přidal zcela nové písty a ojnice, sání a výfukový systém.

Ve výsledku pak dosahuje motor výkonu 244 kW (332 k) a točivého momentu 420 Nm. Stovku zvládne za 5,9 s a po odstranění omezovače atakuje rychlost 275 km/h.

Všechny úpravy jsou k dispozici pro obě karosářské verze, tedy nově i pro kombík.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Brabus C-Klasse Combi
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků