Brabus C 450 4Matic AMG: Když chcete opravdu rychlou čtyřkolku

Zájemci o Mercedes-Benz třídy C s pohonem všech kol mají k dispozici coby nejvýkonnější provedení 450 4Matic AMG. Ne každý se ale spokojí s maximálním výkonem 270 kW  (367 koní) a vrcholem točivého momentu 520 Nm. Pokud se mezi takové zákazníky řadíte, potom vás bude zajímat nová úprava z dílny známé společnosti Brabus.

Brabus udělal z Mercedesu S 63 AMG Coupe hotové monstrum

Brabus udělal z Mercedesu S 63 AMG Coupe hotové monstrum

Ta vám na přání zvýší výkon motoru u tohoto modelu (jedno, jestli se budeme bavit o sedanu, nebo o kombi) na příjemných 302 kW (410 k). U točivého momentu dojde k nárůstu o 50 Nm na konečnou hodnotu 570 Nm.

Takto upravená třída C zvládne akceleraci na 100 km/h za 4,6 s, tedy  o 0,3 s rychleji než sériová verze. Ta má navíc omezovač nastavený na klasických 250 km/h, po zásahu Brabusu se maximální rychlost zvýší na 280 km/h. Kromě lepší dynamiky údajně dojde po úpravě také ke snížení spotřeby. Samozřejmě při normálním cestování. 

Test Mercedes-Benz C 220 BlueTec kombi: Základní biturbo

Test Mercedes-Benz C 220 BlueTec kombi: Základní biturbo

Co se dalších věcí týká, Brabus v podstatě nezná hranice, takže si do svého C 450 4Matic AMG můžete dopřát skoro cokoliv. Za pozornost stojí třeba sportovní výfuk opatřený klapkami. Když jsou otevřené, vůz má zajímavější zvuk, když jsou zavřené, auto je tišší než sériová verze. K dispozici jsou také jiná kola nebo třeba prvky pro vylepšení aerodynamiky. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

dnes | Jan Mička | 22 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků