Brabus Business Lounge: Ano, i takto může vypadat dodávka Sprinter

Brabus se nezaměřuje pouze na stavbu monstrózních automobilů s výkonem zhruba kolem jednoho tisíce koní. Tato společnost umí upravit třeba i obyčejnou dodávku. Stalo se tak u Mercedesu-Benz Sprinter, ze kterého je po zásahu Brabusu luxusní salon na kolech.

Mercedes-Benz Sprinter přestavěli u Lexani do podoby hotelového pokoje

Mercedes-Benz Sprinter přestavěli u Lexani do podoby hotelového pokoje

Úprava obsahuje především totální přestavbu interiéru. Základem je Mercedes-Benz Sprinter s prodlouženým rozvorem a zvýšenou střechou. To aby uvnitř bylo dost místa a zadní cestující se mohli pohodlně postavit. Kabina je od řidiče oddělena pevnou přepážkou, na kterou se kromě ozvučení nastěhovala také obrazovka o velikosti 42 palců.

Základní uspořádání obsahuje vzadu čtyři komfortní křesla. Každé má vyhřívání, masáž, z každého se může stát lehátko, nechybí opěrka pro nohy a tak dále. Pokud je vás více, může zde být ještě třetí řada trochu méně luxusních sedadel, která lze případně vyjmout. Sem se nastupuje přes zadní dveře, ale abyste nemuseli dělat moc velký krok, vysune se zde elektrický schůdek.

Brabus upravil dodávku Mercedes-Benz třídy V

Brabus upravil dodávku Mercedes-Benz třídy V

V interiéru nenajdete nic jiného než kůži a Alcantaru. Dekory mohou být třeba dřevěné, nebo také karbonové. Jak už to u Brabusu chodí, v tomto směru se opravdu meze nekladou, takže pokud chcete, aby zde vládla růžová, není to vůbec žádný problém.

O patřičný komfort na palubě se stará speciálně vyvinutý systém. Vyhřívání má výkon 10 kW, chlazení pak ještě o 3 kW více. Okna jsou přirozeně zatmavená a pokud si přeje posádka více soukromí, může využít záclonky pro všechna zadní okna. Ovládají se elektricky.

Mercedes-Maybach od Brabusu: 900 koní a maximálka 350 km/h

Mercedes-Maybach od Brabusu: 900 koní a maximálka 350 km/h

Speciální péči pak Brabus věnoval multimediální výbavě. Sprinter má vlastní počítač, vysokorychlostní internet, digitální televizi a tak dále. Připojit můžete k tomuto systému úplně cokoliv, ať už používáte Apple, Android nebo Windows. A jestli vás už všechno omrzí, můžete si něco zahrát třeba na Playstation 4. Na obří obrazovce je ale možné zobrazit také obraz vnějších kamer a sledovat tak okolí vozu. 

Design auta jako takového dostal oproti úpravě interiéru spíše kosmetické změny. Sprinter má jiný nárazník, jinou masku, diody denního svícení a může mít také osmnáctipalcové disky s pneumatikami 255/55 R 18. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 16 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky