Brabus A-klasse: nové Áčko nejen pro ženy (doplněno)

Téměř ve stejnou dobu, kdy Mercedes-Benz uváděl nové Ačko na trh, už měla tuningová firma Brabus připravený celý balík optických doplňků pro malá vozítka ze Stuttgartu.

Inženýři z Brabusu začali hned předním nárazníkem a upravili spojler. Celá maska auta je mírně přepracovaná, včetně tvaru mlhovek. Zlepšilo se chlazení předních brzd, přidalo se obložení prahů a decentní střešní přítlačné křídlo. Mírně upravený zadní nárazník si můžete nechat doplnit dvojitou chromovanou koncovkou výfuku.

Každá tuningová firma doplňuje sériové verze o designově zajímavá kola z lehkých slitin. Brabus není žádná výjimka a pro třídu A si můžete vybrat mezi ráfky 7,25x17" nebo 7,25x18". Maximální rozměr pneumatik je 225/35 ZR18.

V interiéru můžete čekat klasické doplňky z leštěného hliníku, jako je např. část řadící páky, rukojeť ruční brzdy nebo pedály. V přichystaném Brabus-paketu nechybí ani sportovní volant nebo koberečky s logem firmy.

Doplněno 6.12.: Firma Brabus svůj tuning pro A-klasse prezentovala na Motor Show v Essenu, odkud máme další informace.

Motorová verze A 200 CDI díky přeprogramované řídící jednotce a zvýšenému kompresnímu tlaku vyždíme výkon 140 kW (190 k) oproti sériovým 140 k. Maximální kroutící moment vzroste z 300 Nm na 350 Nm. Posílené Ačko s označením Brabus D3 zvládne sprint z 0 km/h na 100 km/h za 8,3 s a stále bude splňovat emisní normy Euro4. Brabus za svůj kit ručí a garantuje bezporuchovost na 3 roky nebo 100 000 km.

Kit s označením Brabus D2 je nachystán pro slabší dieselouvou variantu 180 CDI. Tady inženýři vyladili motor z 80 kW (109 k) na 105 kW (143 k). Maximální točivý moment povyrostl o 50 Nm na rovných 300 Nm. Akceleraci z klinu na stovku zvládne D2 180 CDI za 9,5 s.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků