Brabus A-klasse: nové Áčko nejen pro ženy (doplněno)

Téměř ve stejnou dobu, kdy Mercedes-Benz uváděl nové Ačko na trh, už měla tuningová firma Brabus připravený celý balík optických doplňků pro malá vozítka ze Stuttgartu.

Inženýři z Brabusu začali hned předním nárazníkem a upravili spojler. Celá maska auta je mírně přepracovaná, včetně tvaru mlhovek. Zlepšilo se chlazení předních brzd, přidalo se obložení prahů a decentní střešní přítlačné křídlo. Mírně upravený zadní nárazník si můžete nechat doplnit dvojitou chromovanou koncovkou výfuku.

Každá tuningová firma doplňuje sériové verze o designově zajímavá kola z lehkých slitin. Brabus není žádná výjimka a pro třídu A si můžete vybrat mezi ráfky 7,25x17" nebo 7,25x18". Maximální rozměr pneumatik je 225/35 ZR18.

V interiéru můžete čekat klasické doplňky z leštěného hliníku, jako je např. část řadící páky, rukojeť ruční brzdy nebo pedály. V přichystaném Brabus-paketu nechybí ani sportovní volant nebo koberečky s logem firmy.

Doplněno 6.12.: Firma Brabus svůj tuning pro A-klasse prezentovala na Motor Show v Essenu, odkud máme další informace.

Motorová verze A 200 CDI díky přeprogramované řídící jednotce a zvýšenému kompresnímu tlaku vyždíme výkon 140 kW (190 k) oproti sériovým 140 k. Maximální kroutící moment vzroste z 300 Nm na 350 Nm. Posílené Ačko s označením Brabus D3 zvládne sprint z 0 km/h na 100 km/h za 8,3 s a stále bude splňovat emisní normy Euro4. Brabus za svůj kit ručí a garantuje bezporuchovost na 3 roky nebo 100 000 km.

Kit s označením Brabus D2 je nachystán pro slabší dieselouvou variantu 180 CDI. Tady inženýři vyladili motor z 80 kW (109 k) na 105 kW (143 k). Maximální točivý moment povyrostl o 50 Nm na rovných 300 Nm. Akceleraci z klinu na stovku zvládne D2 180 CDI za 9,5 s.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička | 3 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků