Brabus A-klasse: nové Áčko nejen pro ženy (doplněno)

Téměř ve stejnou dobu, kdy Mercedes-Benz uváděl nové Ačko na trh, už měla tuningová firma Brabus připravený celý balík optických doplňků pro malá vozítka ze Stuttgartu.

Inženýři z Brabusu začali hned předním nárazníkem a upravili spojler. Celá maska auta je mírně přepracovaná, včetně tvaru mlhovek. Zlepšilo se chlazení předních brzd, přidalo se obložení prahů a decentní střešní přítlačné křídlo. Mírně upravený zadní nárazník si můžete nechat doplnit dvojitou chromovanou koncovkou výfuku.

Každá tuningová firma doplňuje sériové verze o designově zajímavá kola z lehkých slitin. Brabus není žádná výjimka a pro třídu A si můžete vybrat mezi ráfky 7,25x17" nebo 7,25x18". Maximální rozměr pneumatik je 225/35 ZR18.

V interiéru můžete čekat klasické doplňky z leštěného hliníku, jako je např. část řadící páky, rukojeť ruční brzdy nebo pedály. V přichystaném Brabus-paketu nechybí ani sportovní volant nebo koberečky s logem firmy.

Doplněno 6.12.: Firma Brabus svůj tuning pro A-klasse prezentovala na Motor Show v Essenu, odkud máme další informace.

Motorová verze A 200 CDI díky přeprogramované řídící jednotce a zvýšenému kompresnímu tlaku vyždíme výkon 140 kW (190 k) oproti sériovým 140 k. Maximální kroutící moment vzroste z 300 Nm na 350 Nm. Posílené Ačko s označením Brabus D3 zvládne sprint z 0 km/h na 100 km/h za 8,3 s a stále bude splňovat emisní normy Euro4. Brabus za svůj kit ručí a garantuje bezporuchovost na 3 roky nebo 100 000 km.

Kit s označením Brabus D2 je nachystán pro slabší dieselouvou variantu 180 CDI. Tady inženýři vyladili motor z 80 kW (109 k) na 105 kW (143 k). Maximální točivý moment povyrostl o 50 Nm na rovných 300 Nm. Akceleraci z klinu na stovku zvládne D2 180 CDI za 9,5 s.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků