Brabus A-klasse: nové Áčko nejen pro ženy (doplněno)

Téměř ve stejnou dobu, kdy Mercedes-Benz uváděl nové Ačko na trh, už měla tuningová firma Brabus připravený celý balík optických doplňků pro malá vozítka ze Stuttgartu.

Inženýři z Brabusu začali hned předním nárazníkem a upravili spojler. Celá maska auta je mírně přepracovaná, včetně tvaru mlhovek. Zlepšilo se chlazení předních brzd, přidalo se obložení prahů a decentní střešní přítlačné křídlo. Mírně upravený zadní nárazník si můžete nechat doplnit dvojitou chromovanou koncovkou výfuku.

Každá tuningová firma doplňuje sériové verze o designově zajímavá kola z lehkých slitin. Brabus není žádná výjimka a pro třídu A si můžete vybrat mezi ráfky 7,25x17" nebo 7,25x18". Maximální rozměr pneumatik je 225/35 ZR18.

V interiéru můžete čekat klasické doplňky z leštěného hliníku, jako je např. část řadící páky, rukojeť ruční brzdy nebo pedály. V přichystaném Brabus-paketu nechybí ani sportovní volant nebo koberečky s logem firmy.

Doplněno 6.12.: Firma Brabus svůj tuning pro A-klasse prezentovala na Motor Show v Essenu, odkud máme další informace.

Motorová verze A 200 CDI díky přeprogramované řídící jednotce a zvýšenému kompresnímu tlaku vyždíme výkon 140 kW (190 k) oproti sériovým 140 k. Maximální kroutící moment vzroste z 300 Nm na 350 Nm. Posílené Ačko s označením Brabus D3 zvládne sprint z 0 km/h na 100 km/h za 8,3 s a stále bude splňovat emisní normy Euro4. Brabus za svůj kit ručí a garantuje bezporuchovost na 3 roky nebo 100 000 km.

Kit s označením Brabus D2 je nachystán pro slabší dieselouvou variantu 180 CDI. Tady inženýři vyladili motor z 80 kW (109 k) na 105 kW (143 k). Maximální točivý moment povyrostl o 50 Nm na rovných 300 Nm. Akceleraci z klinu na stovku zvládne D2 180 CDI za 9,5 s.

 

 

Doporučujeme

Články odjinud