Brabus A-klasse: nové Áčko nejen pro ženy (doplněno)

Téměř ve stejnou dobu, kdy Mercedes-Benz uváděl nové Ačko na trh, už měla tuningová firma Brabus připravený celý balík optických doplňků pro malá vozítka ze Stuttgartu.

Inženýři z Brabusu začali hned předním nárazníkem a upravili spojler. Celá maska auta je mírně přepracovaná, včetně tvaru mlhovek. Zlepšilo se chlazení předních brzd, přidalo se obložení prahů a decentní střešní přítlačné křídlo. Mírně upravený zadní nárazník si můžete nechat doplnit dvojitou chromovanou koncovkou výfuku.

Každá tuningová firma doplňuje sériové verze o designově zajímavá kola z lehkých slitin. Brabus není žádná výjimka a pro třídu A si můžete vybrat mezi ráfky 7,25x17" nebo 7,25x18". Maximální rozměr pneumatik je 225/35 ZR18.

V interiéru můžete čekat klasické doplňky z leštěného hliníku, jako je např. část řadící páky, rukojeť ruční brzdy nebo pedály. V přichystaném Brabus-paketu nechybí ani sportovní volant nebo koberečky s logem firmy.

Doplněno 6.12.: Firma Brabus svůj tuning pro A-klasse prezentovala na Motor Show v Essenu, odkud máme další informace.

Motorová verze A 200 CDI díky přeprogramované řídící jednotce a zvýšenému kompresnímu tlaku vyždíme výkon 140 kW (190 k) oproti sériovým 140 k. Maximální kroutící moment vzroste z 300 Nm na 350 Nm. Posílené Ačko s označením Brabus D3 zvládne sprint z 0 km/h na 100 km/h za 8,3 s a stále bude splňovat emisní normy Euro4. Brabus za svůj kit ručí a garantuje bezporuchovost na 3 roky nebo 100 000 km.

Kit s označením Brabus D2 je nachystán pro slabší dieselouvou variantu 180 CDI. Tady inženýři vyladili motor z 80 kW (109 k) na 105 kW (143 k). Maximální točivý moment povyrostl o 50 Nm na rovných 300 Nm. Akceleraci z klinu na stovku zvládne D2 180 CDI za 9,5 s.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků